Jane Doe

♥ Pia's rejse mod et stk. lækkert dåbsbarn ♥ 28. okt. 2012 ♥

81 indlæg i dette emne

Sikke en super sød og enkel kjole :loveshower :loveshower Det passer da så fint med den lyserøde pynteblomst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en super sød og enkel kjole :loveshower :loveshower Det passer da så fint med den lyserøde pynteblomst :)

Tak :) Jeg er SÅ meget tilfreds med looket! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er den kjole SMUK :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare så smuk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk dåbskjole og superfint med blomsten dertil! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh... :loveshower :glad Så flot :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok helt vild med den kjole!! Og bånd og blomst er bare så godt dertil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk kjole!! Genialt med bånd og blomst! :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind mange tak alle sammen! :kram2

Kan lige tilføje at dåbskjolen er lavet af min gudmor specielt til mig i sin tid, så det er ret fantastisk at kunne give min datter et stykke "historie" på :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fint og yndigt med den blomst :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feststed konkurs

Vi har haft reserveret restaurant i Holmegaard Park til dåben, men i går gik de konkurs :( Godt nok har vi hele tiden villet kigge alm. festlokale også, og heldigvis kan man da sige, at hvis sådan noget skal ske, så er det sket i god tid ifht. dåben. Men øv! Havde faktisk lidt sat næsen op efter det sted, da vi så ville slippe for stress over pynt osv. Desuden er det et lækkert sted og absolut det billigste af sin slags i byen. Hmm, nå.... Håber de får det op at køre igen. Uanset hvad er Holmegaard Park et super hyggeligt sted at komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke helt nemt at finde feststed til den kommende dåb - Festlokalet her i byen er allerede udlejet den dato, hvor vi skal bruge det <_< Vi har så i dag besøgt en restaurant, som er en mulighed. Der står de for det hele, og prisen vil blive nogenlunde lig Holmegaard Parks, blot i den lidt dyrere ende. Men altså, klart en mulighed! Der ligger dog også et andet festlokale her i byen, som vi gerne vil se på, men vi er faktisk ikke helt klar over, hvem som ejer det, og om vi overhovedet kan leje det :rolleyes Vi prøver at løse mysteriet i morgen :D Uanset, så skal detaljerne snart på plads... Kirken skal også bookes, men vi har ikke kunnet få fat på præsten endnu, tsk tsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mors tøj

Så har jeg købt mig en ny kjole hos Boozt.com til dåben, så jeg kan blive lækker-smækker ;)

post-1605-092011300 1346162481_thumb.jpg

Jeg har allerede fået kjolen hjem og prøvet den, og den sidder super fint! Jeg håber dog på at smide nogle (flere) kg inden dåben, så jeg kan blive endnu mere laber :D

Edit 6/11:

Jeg endte med noget andet tøj, da jeg fandt ud af på dagen, at alle mine strømpebukser er løbet <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering

Så har jeg fået opdateret kirken (HER), feststedet (HER) og maden (HER), da der har været en masse ændringer :rolleyes Men så skulle min tråd også være up-to-date ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da sket noget. :super

Ærgeligt med feststed og kirke, men synes det lyder som en hyggelig løsning i har fundet :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da sket noget. :super

Ærgeligt med feststed og kirke, men synes det lyder som en hyggelig løsning i har fundet :7himmel

Det skal nok blive godt - Det er jeg ikke i tvivl om :)

Har også fået færdiggjort alle invitationer i dag, så nu skal de bare sendes :) Dejligt som man kan krydse ting på listen af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er invitationerne færdige og klar til at blive sendt ud! :yiepie Fortæl mig gerne hvad I synes - selvom det er for sent med ændringer nu :lolhit

I kan evt. læse mere om invitationen HER :)

post-1605-013138300 1346350911_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de FINE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da rigtig fine :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de FINE!!!

De er da rigtig fine :glad

Rigtig fine invitationer :glad

Hvor er de søde! :)

Et lidt forsinket tak :whistling Jeg er også rigtig glad for resultatet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deko

Da vi slutter barnedåbsfesten af hjemme i eget hus, har jeg (selvfølgelig :P) skulle finde på noget pynt - Dog noget som ikke var for tidskrævende, da man (læs: jeg (læs: vi)) jo er mor til 2 børn nu :rolleyes

Bordene

Der skal stå en glasvase med blomster på hvert bord, som jeg tænker skal se ud som på billedet herunder (egen kreation lavet d.d.):

post-1605-017886800 1349873661_thumb.jpg

Blomsterne bliver måske nogle andre - Det var bare lige, hvad jeg faldt over i supermarkedet i dag. Og så er planen umiddelbart, at blomsterne skal stå på nogle spejle omgivet af lys.

Stolene

Vores stole bliver dækket med chaircovers i guld, som vi brugte til vores bryllup sidste år. De er godt nok lidt krøllede, men det skal nok blive godt ;)

Billede fra brylluppet af vores chaircovers i brug:

post-1605-048025500 1349874258_thumb.jpg

Det samlede resultat

Så fik jeg lavet en prøve på opsætningen herhjemme (d.12. okt.), og jeg er ret tilfreds med "looket" :) Dog overvejer jeg, om jeg skal købe lyserøde fyrfadslys og bruge i stedet for hvide...

post-1605-060282800 1350031072_thumb.jpg

post-1605-019289800 1350031096_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER