Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Jeg tror han har set det.. årh altså nej, det var også for dumt :blush

Han virkede så.. mærkelig her til morgen. Jeg så ud af øjenkrogen at han stivnede et øjeblik, da han så jeg kom gående udenfor - Og det flammede op i maven, og jeg tænkte bare.. fåårk...har set det! ARGH hvorfor gjorde jeg det også.

Da jeg så kom ind kom det fra ham, som en anden brummende bamsebjørn, der er lige er vågnet efter hiet "GoMORRN"

altså.. det lød virkelig.. mærkeligt.. :blush "Morn´" svarede jeg pænt og høfligt - Og så var det altså at jeg var MEGET glad for at have pigerne at fokusere på :lolhit

Det værste var bare at jeg var NØD til at spørge ham om det med maden. Og han gik bare og så .. jeg ved ikke.. Ikke sur, men sådan med sammentrukkede øjenbryn, og jeg havde en klar fornemmelse af at han helst ville undgå mig. Nå men ind i løvens hule skulle jeg, så dyb indånding, og så hen til ham.

Han virkede lettere paf, men smilede dog, da jeg spurgte ham om de havde fundet ud af noget med den mad der.. Snakkede om at Hende jeg snakkede med igår, ville have pizza men han var ikke sikker. Han vidste ikke hvad det blev, han var ikke sikker.. slet ikke sikker ( her slår han ud med armene og ser virkelig konfus ud)så øøøh han ville lige snakke med hende.

Og det var så DÈR jeg opdagede at han slet ikke er så farlig - AL min nervøsitet faldt til jorden ret brat. Og jeg kunne ikke lade være at sige, at HUN altså havde sagt til mig, at jeg skulle snakke med ham. og han så bare blank ud.. "Nåeh?.. nåmen men.. jeg snakker altså lige med hende. Og så ringer YYY til dig".

og den måde han understregede at det altså var HENDE der ringede, fik mig igen til at tænke Fååårk jeg VED han har set det på FB :blush Og jeg blev rent ud sagt i tvivl, lige der, om han havde gennemskuet mig.. Hvilket jeg jo for alt i verdenen vil undgå! Og jeg kunne ikke lade være med at opfatte det som en skjult besked om, at det altså ikke var så smart det jeg havde gjort.

Han så dog mere afslappet ud bagefter vi havde talt sammen. Og han gik fra stuen og stod bag mig da jeg sagde farvel til ungerne, men virkede stadig meget distancieret.

Da jeg gik derfra blev jeg enig med mig selv om at dét med at anmode på FB egentlig er en lille ting. Jeg får selv tit anmodninger fra folk jeg slet ikke kender, eller kender meget lidt. Og at det er let at benægte at der overhovedet ligger noget bag. Så jeg gik derfra smilende og fløjtende, og helt rolig. Glad over at have fundet denne nye styrke - Nu ved jeg at jeg kommer til at klare eftermiddagen og aftenen uden problemer :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige hurtigt læst din tråd igennem, og jeg synes du er fantastisk modig, jeg havde slet ikke tudret at sende en venneanmodning :blush

Ud fra hvad du skriver, tror jeg altså også han er lidt lun på dig.. så bare skru op for din charme i morgen.. ærligt talt.. hvad har du at miste??? nemlig ingenting ;)

Jeg har min værdighed at miste :D !

Men ellers har du ret.

Men jeg er kommet MEGET i tvivl om han nu også virker interesseret her efter i morges. Har bare mest lyst til at trække følehornene til mig og så glemme det hele.

Ved ikke hvorfor jeg synes det hele er så pinligt egentlig - Men det synes jeg altså hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt kalde en venneanmodning tilbage - hvis du har fortrudt, og han måske ikke har set den endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt kalde en venneanmodning tilbage - hvis du har fortrudt, og han måske ikke har set den endnu.

:huh kunne godt være man slukke logge ind på face.. Hvor gør man det henne.. altså ikke logger på face vel, men annullere venneanmodningen?

EDIT: Fandt ud af det. Han har ikke været særlig aktiv på sin facebook, så håber virkelig han ikke har set det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh dejlig nyhed - det bliver pizza. Pyyh..

Så skal jeg bare hjælpe med at ordne nogle af de andre ting i stedet, det er jeg ret tilfreds med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kunne du jo som afledning, have fundet en eller to andre pædagoger og også ansøgt dem :whistling

Har han nu set din anmodning.. Og du har trukket den tilbage... SÅ er det lidt pinligt - er det ikke? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kunne du jo som afledning, have fundet en eller to andre pædagoger og også ansøgt dem :whistling

Har han nu set din anmodning.. Og du har trukket den tilbage... SÅ er det lidt pinligt - er det ikke? :unsure

Ja men problemet er at jeg fandt ham igennem en kollega som jeg slet ikke har noget med at gøre (søgte navnene på kommunens hjemmeside, og gik deres vennelister igennem :badgirl - Og de som jeg kender kunne jeg ikke finde..

Og ærlig talt..så ved jeg ikke om det er pinligt.

Hvis han har set at jeg har anmodet, og senere trukket den tilbage. Det giver ham et par muligheder:

Har han en anledning til at spørge hvorfor. ( har forklaring klar)

Han kan ansøge tilbage, hvis han er nysgerrig.

Eller han kan undre sig, men ignorere det.

Uanset hvad så har jeg det meget bedre med det, som det er nu.

Kender du det - Da jeg var dernede, synes jeg alle sammen smilede overdrevent til mig, som om alle bare vidste besked om min lille hemmelighed. Garanteret en latterlig paranoia, udløst af at jeg synes det var så pinligt med den venneanmodning :lolhit - Ja jeg er skør og forskruet - jeg ved det godt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Det KAN jo være de andre ved det nu..

Da jeg arbejdede som lærer, talte vi meget om facebook, og hvilke forældre der ansøgte os; Så det kan jo være han lige har spurgt, måske fordi han ville vide om du var interesseret, de andre om de også havde fået en anmodning ;)

Og hvis han så er den eneste, så kan det da godt være sådan en flok kvinder går og små sladre :P :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Det KAN jo være de andre ved det nu..

Da jeg arbejdede som lærer, talte vi meget om facebook, og hvilke forældre der ansøgte os; Så det kan jo være han lige har spurgt, måske fordi han ville vide om du var interesseret, de andre om de også havde fået en anmodning ;)

Og hvis han så er den eneste, så kan det da godt være sådan en flok kvinder går og små sladre :P :whistling

*GYS* Håber ikke det forholder sig sådan! Men HVIS det gør, så kan det heldigvis bortforklares med at der kun var EN anden fra børnehaven, jeg kunne finde - Og hende snakker jeg ikke engang med :rolleyes

Det er sku ikke nemt med de dumme følelser. Ville også helst - stadigvæk- bare ønske de kunne pakke sammen og se at forsvinde, så livet kunne gå videre som det var, mere eller mindre normalt.

Jeg har det sådan at når jeg bliver FOR usikker, så har jeg mest lyst til at trække mig ind i min skal som en anden snegl, og lade som om jeg slet ikke er der :lolhit Og jeg har da også tænkt mig ikke at lade mig mærke med noget som helst her i eftermiddag når jeg skal derhen.

Men aller mest tænker jeg lige nu, det samme som jeg gjorde i starten.. At lade som ingen ting, ignorere det og lade det passere.. mindre bekymringer og færre pinligheder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåmen - Jeg skal være der om en times tid. så jeg må hellere lige se at få ordnet det jeg skal inden :)

Skal nok opdatere i aften - men håb nu ikke for meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi, sikke et drama! :loveshower Venter spændt på din opdatering i aften :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi, sikke et drama! :loveshower Venter spændt på din opdatering i aften :biglove

ja og det er bare sådan hver eneste gang jeg bliver forelsket <_< hvilket er EN af grundene til at jeg har holdt mig fra det så længe hehe. Det er mit liv i en nøddeskal!

Nå men jeg er den der smuttet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuha uha.. Ved ikke hvor jeg skal starte, så jeg skriver sku bare det hele - men først lidt senere :rolleyes

Ikke fordi der skete noget vildt, men dog skete der visse ting, som gjorde at jeg nu har en idé om at interessen nok er gengældt. I hvert fald havde jeg en SUPER Hyggelig eftermiddag og aften!

Jeg er ved at putte den store, og snart kommer den lille hjem.. derefter skriver jeg min lille beretning om idag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiih! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad tålmodighed er ikke min stærke side :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nuuuuu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder også og venter spændt på en opdatering :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5

F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5

F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5

F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå Men altså. Jeg må hellere skrive lidt om i dag, som ikke var så skidt endda.

Jeg forsøger at skrive så " Neutralt" som muligt, da jeg godt kunne tænke mig at høre jeres mening. Men det er jo dog stadig kun fra mit synspunkt, og der er måske en fare for overfortolkning.

Ærlig talt.. da jeg kørte hjemmefra, var det uden sug i maven eller noget som helst. Jeg var mest indstillet på bare at glemme det hele, og være ligeglad..

Jeg kommer så ned i børnehaven, de fleste andre er allerede igang, og jeg registrere med det samme at xxx befinder sig nede i den anden ende. Jeg går ind og ligger mine ting fra mig, for så at gå ud for at spørge, hvad jeg skal tage mig til. Jeg leder efter YYY.. Jeg vil helst undgå HAM nemlig.. efter den underlige morgen. Hun er selvfølgelig nede ved ham <_< - Nå men der er jo ingen vej udenom, så jeg går dernedaf.

Jeg er 100% fokuseret på yyy og styre målbevidst og direkte mod hende, men lige pludselig står xxx lige foran mig og spærre min vej. " Heej.. NÅ er du klar til at gå i gang?" spørger han glad, og ser på mig med de der blå øjne der, som jeg ikke kan stå for. Lettere overrasket, på den glade måde, svarede jeg " Ja selvfølgelig, hvor skal jeg starte?" Han gjorde en bydende gestus, om at følge med og viste mig så lige lidt rundt i køkkenskabene, mens han fortalte hvad jeg skulle lave, at vi skulle have pizza, og at jeg derefter kunne få en pensel. Alt sammen mens han smilende så mig i øjnene fra tid til anden.

Jeg stod så og lavede kaffe, te og frugt alene derinde, og da jeg var færdig, gik jeg ud for at spørge hvor jeg skulle stille det. Jeg åbner munden for at spørge yyy - Men sørme.. så kommer xxx mig igen i forkøbet, og forklarer hvordan og hvor ledes.

Jeg får så stillet det hele ud. Og leder IGEN efter YYY, for at spørge hvornår jeg skal bestille. Jeg finder hende og er på vej over til hende, da han IGEN Zouum - står lige foran mig :blink .. altså.. om det er fordi jeg er fokoseret på YYY, ved jeg ikke.. Men tilsyneladne har han en evne i at dukke op ud af det blå.

Han beder mig følge med ham indenfor, og på vejen derind går vi og joker og han giver mig et par albuer i siden mens han ler hjerteligt :lolhit . HAn viser mig bestillingssedlen, og vi går så ind på kontoret, for jeg skal have deres papirer med til pizzariaet. og i det han rækker mig det ser han på mig med et blik.. Altså.. jeg ved ikke hvordan det skal forklares, det var ligesom at se mig almindeligt ind i øjnene, men det virkede,... stærkere, og så havde han sådan et skævt smil om munden.

Nå men.. da jeg kørte efter de pizzaer der, var han den eneste jeg overhovedet havde fået snakket med.. Og jeg havde alligevel været der pænt længe.. han dukkede hele tiden op, ret pludseligt :lolhit

Da jeg kom tilbage var det dog YYY og jeg der ordnede tingene, hvilket jeg synes var dejligt. Det var afslappende for mig, og jeg fik en mulighed for at snakke lidt med hende også.. Vi satte så tingene ud sammen, og kaldte sammen til spisning. De fleste satte sig, men jeg stod op, og det gjorde xxx også.. Og jeg var MEGET bevidst om at han var ret tæt på hele tiden, og nu og da gik jeg hen til min datter og hendes veninde -som egentlig slet ikke havde tid til mig, bare for lige at få pustet ud, og få fornyet hold på mig selv. Jeg ville jo ikke lade mig mærke med noget :blush .

Jeg kastede et stjåldent blik nu og da på xxx, meget bevidst om at det var med måde og i det små, så ingen skulle mistænke noget evt. Og jeg fik da nogle gange fanget hans blik... uuhh sommerfugle i maven :loveshower Jeg har ikke styr på hvor mange.. men det var meget mere end EN gang ihvertfald.

Da vi var færdige med at spise, satte rygerne sig over ved et andet bord for at ryge selvfølgelig. Da jeg er genert anlagt, satte jeg mig et lille stykke fra dem - sådan at der var en plads mellem mig og dem. Herfra fik jeg også et par gange opfanget at han så på mig :blush . Så rejste han sig og kom over mod os på "rygerbænken" Men en eller anden ung gut, kom ham i forkøbet, og satte sig ved siden af mig, og begyndte at snakke til mig.

Vi sad så og snakkede lidt, og gutten fik ret hurtigt proppet ind i samtalen at han var fraskilt. Jeg hørte kun halvt efter, og så mit snit til at kaste et blik efter xxx. Og blev helt overrasket over det udtryk han havde i ansigtet mens han så hen mod gutten og jeg.. Han lignede mest af alt en der havde slugt en rådden frugt, og jeg skyndte at se væk, og vendte fokus tilbage på Gutten der stadig plabrede løs om alt muligt.

ET ordentligt vindpust, der blæste pizzabakkerne ud over det hele, var signalet til at gå igang igen. Jeg som jo stod for maden, fik samlet det sammen og bar det ind, og så skulle der males.

Det blev så sådan at jeg skulle gå oppe på det vi nu malede, sammen med en af fædrene, mens XXX, YYY og en mor gik nedenfor.

Jeg var MEGET bevidst om hvor nær xxx stod nogle gange og malede, jeg kunne høre ham trække vejret ovre på den anden side af det lille stakit, der var imellem os. Jeg turde ikke se på ham, og jeg tror heller ikke han så på mig, vi koncentrerede os bare om at male. På et tidspunkt kom jeg til at stå sådan at jeg fik et godt udsyn til xxx. Uden at de andre ville opdage hvis jeg så på ham. som en anden belurer så jeg på ham mellem plankerne, sådan.. i ved hvor man lige titter ud fra kanten

Jeg fangede ingen blikke denne gang, men synes alligevel det var dejligt at jeg kunne gå og lure på ham, uden de andre, og åbenbart heller ikke han lagde mærke til det.

SÅ på et tidspunkt kikker jeg på ham- han bemærker mig tilsyneladne slet ikke- Jeg ser ned et halvt sekund, og da jeg slår øjnene op igen, sidder han og ser på mig. Han sidder på hug med hovedet drejet i en skæv vinkel og stirrer mig LIGE i øjnene.. Blikket var så intenst at jeg bare kunne mærke et lyn skyde igennem min krop, og jeg holder simpelthen vejret, og sidder paralyseret i et par sekunder, men ser så ned, mens rødmen skyder op. Da jeg igen ser på ham, maler han uanfægtet videre, og jeg overvejer et øjeblik om det noget der skete i min fantasi.

Men denne gang VED jeg at det ikke var noget jeg bildte mig ind. Den måde han så på mig lige dér..Sådan har jeg ALDRIG set ham gøre før. Det var ikke det der blik, hvor jeg føler mig suget ind i hans øjne.. Det var virkelig et stærkt blik.. eller sådan føltes det..Jeg blev helt forskrækket af HVOR direkte det var, og så var det at det sendte lyn i kroppen på mig.. Når jeg prøver at huske tilbage på det, kan jeg ikke engang huske ansigtsudtrykket.. Kun den måde de isblå øjne borede sig ind i mig på.

ARGH jeg ville ønske at jeg kunne beskrive det blik meget bedre.. Men det var meget..meget stærkt. Jeg har aldrig nogensinde oplevet at blive set sådan på før.. eller at få så stærk reaktion.

Men det kan måske også skyldes overraskelsen i at han det ene øjeblik øjensynligt ikke bemærker mig, og så i det næste sidder han med et så direkte sylespidst blik rettet lige mod mig.

Heldigvis skulle der males mere, så jeg fik tid til at komme mig over chokket, undre mig færdig og samle mig igen. Og så var der kaffe og kage.

Vi afsluttede maleriet - som desværre ikke blev færdigt. Men xxx har heldagsvagten i morgen ( :wee ) og forældresamtaler (dobbelt :wee det skal jeg til) i morgen, så han ville gerne overholde den planlagte tid.

Da jeg kommer gående med min spand af rød maling, kommer xxx og spørger, om jeg ikke lige gider skrabe hans maling ned i ( han malede med samme farve) Jeg tog i mod bøtten i forventning om at han ville slippe den.. Men det gjorde han ikke.. så jeg måtte bare tage i kanten og fører den over spanden, og så gik jeg ellers igang med at få skrabet malingen ned i ... Er i klar over hvor meget kan egentlig kan koncentrere sig om sådan noget?!

Han stod halvt bag mig.. også på hug lige som jeg, og hans ene arm rørte let ved min.. Og han rørte sig ikke en tomme før jeg med let dirrende stemme sagde "SÅdan der".

SÅ var der kaffe og kage.. og jeg havde VIRKELIG brug for en styrkende kop kaffe lige der... pyyywha!

Xxx står lige ved siden af mig og tager kaffe, og på et tidspunkt kan jeg hører hans åndedrag SÅ tæt på, at jeg kan høre at det er let forhastiget.. jeg kan næsten mærke pustet af det i mit øre.

Vi står for det meste ved siden af hinanden mens vi drikker kaffe.. Men på et tidspunkt snakker jeg lidt med en af fædrende, hvor xxx så også bliver involveret i samtalen. Vi står og griner.. Hvor har han dog et dejligt frit grin :kuller Og på et tidspunkt sætter jeg mig ned på et dæk.. Hvor xxx har valgt at sætte sig over og snakke videre med ham faren der.. men med front mod mig.. jeg kan mærke og se ud af øjenkrogen at han kikker flygtigt på mig, og jeg får da også fanget hans blik et par gange, og tænkte igen på om det havde været ren fantasi at han kikkede sådan da vi malede.. Men blev enig med mig selv om at det føles for virkeligt til at kunnevære noget jeg selv fandt på.

Nå men.. alting har jo en ende.. og tiden gik urimeligt stærkt. Vi pakkede sammen.. eller xxx gjorde, for han snuppede alle de ting jeg ville tage. og så blev der sagt farvel.. og vi skulle hjem.

Og jeg sidder nu og føler mig HELT blank.. jeg ANER ikke hvad jeg skal tænke. Jeg kan stadig mærke resterne af "chokket" sidde i maven, og kan ikke rigtigt komme mig over intensiteten og direkteheden af det blik stadigvæk.

Jeg er i et helt vildt indre oprør lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd, har lige læst den fra ende til anden - fik mig til at smile :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lovende :loveshower

Får helt kriller i maven på dine vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. jeg tror at jeg endelig er blevet overbevist om at der er ET eller andet.. LIDT interesseret må han da være.

Til gengæld ved jeg med sikkerhed at jeg er helt og fuldstændigt - vandvittigt forelsket i den mand! - Og at jeg ikke kan gøre NOGET som helst ved det, om jeg så selv vil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er altså bare skøn læsning det her :loveshower

Men det lyder da som om det har været en god eftermiddag/aften, og spændende med de blikke i fik udvekslet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER