pukimusen

svær tilvækst og dårligt flow

276 indlæg i dette emne

Det er jeg glad for at læse. Håber I kommer igennem det uden for mange bump.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååårh hvor dejligt, kom glad og stærk lille fyr :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Hvor lyder det bare helt igennem fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de sidste 2 dage har han været stabil... så i dag havde far ham ude og ligge på brystet i ca 2 timer.. såå dejligt at se far og søn putte..:-)

så lige nu går man nærmeste bare i såen vente position, venten på at det næste bump skal komme for det skal nok komme vi ved jo bare ikke hvordan eller hvornår...

Det er rigtig dejligt at læse!!

Men ja, det må også være en forfærdelig tid at gå igennem pga. uvisheden..

I får lige en masse :kram2 :kram2 herfra igen!! Håber på alt det bedste for jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle gode dage tæller på den gode måde, hvor hver dag bliver han mere moden og dermed mere rubust. Krydser for i for en lang række af gode dage. De små bump kan nok ikke undgåes, men alle de gode dage gør ham stærkere til at klarer bumpene når de kommer. :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest hjertelig tillykke med bettemanden. Hvor er det skønt og sejt at du finder tiden og lejligheden til at fortælle om det du har gået igennem og går igennem lige nu. Og al mulig held og lykke med ham. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvordan mon det går?? Håber alt er helt som det skal være og at lillemanden har det rigtig godt :biglove Sender tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvordan mon det går?? Håber alt er helt som det skal være og at lillemanden har det rigtig godt :biglove Sender tanker

Hei..

det går op og ned.. i sidste uge snakket man jo om at tag ham ud af respiratoren, men valgte han heller skulle bruge kræfterne på at tag på i vægt end at bruge kræfter på at trække vejeret.. og godt man ikke tog ham ud for de sidste 2-3 dage har han igen været meget mere ilt krævende og utrolig følsom over for støj og den slags.

man har fundet ud af at han har en forsnævring på den blod åre som forsyner under kroppen med blod, det har endnu ikke givet ham problemet, men de regner med han skal operes for det, men man kan først lave den operation når han vejer mindst 1 kg og helst 1,5 kg og der er jo langt igen..:-(

så har han jo andre små problemer, får hele tiden antibiotika :-/ da hans infektions tal stiger ind i mellem

men den gode nyhed er han dog et begyndt at får 4 ml mad hver anden time.. og derfor vejer han nu os ca 650 g... :-) han vejer ved fødslen 550g og han er blevet hele 2 uger gammel.

det rat at jeg/vi føler os mere trygge i det her hospitals miljø så man bedre kan være der og pusle ham, give ham sondemad, så ting som gør man føler sig sig mor!

det er stunder vi tuder, andre stunder griner vi.. al personale er super søde og dejlige at snakke med... ! de er virkelige prof alle sammen..

det var vist alt for denne gang.. nat nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei..

det går op og ned.. i sidste uge snakket man jo om at tag ham ud af respiratoren, men valgte han heller skulle bruge kræfterne på at tag på i vægt end at bruge kræfter på at trække vejeret.. og godt man ikke tog ham ud for de sidste 2-3 dage har han igen været meget mere ilt krævende og utrolig følsom over for støj og den slags.

man har fundet ud af at han har en forsnævring på den blod åre som forsyner under kroppen med blod, det har endnu ikke givet ham problemet, men de regner med han skal operes for det, men man kan først lave den operation når han vejer mindst 1 kg og helst 1,5 kg og der er jo langt igen..:-(

så har han jo andre små problemer, får hele tiden antibiotika :-/ da hans infektions tal stiger ind i mellem

men den gode nyhed er han dog et begyndt at får 4 ml mad hver anden time.. og derfor vejer han nu os ca 650 g... :-) han vejer ved fødslen 550g og han er blevet hele 2 uger gammel.

det rat at jeg/vi føler os mere trygge i det her hospitals miljø så man bedre kan være der og pusle ham, give ham sondemad, så ting som gør man føler sig sig mor!

det er stunder vi tuder, andre stunder griner vi.. al personale er super søde og dejlige at snakke med... ! de er virkelige prof alle sammen..

det var vist alt for denne gang.. nat nat.

Sender jer mange tanker dagligt. Hvor er det dejligt, at du gider opdatere - Og fantastisk at han er blevet 2 uger gammel. Det går jo fremad, på trods af bump i vejen. Du lyder positiv, og det synes jeg er sejt... Kan slet ikke forestille mig hvad I går igennem, men håber at lillemanden klarer sig bravt hele vejen. Kram og tanker :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for update :kram2

Vi er mange der tænker på jer ofte, sender masser af kram og gode tanker og ønsker jer alt det bedste! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må indrømme at det os nogen dage er meget svært at være posetiv, da vi endnu ikke er sikre på at få en baby med hjem!!

men et eller andet sted så vi os nød til at tro på det!! " tro kan jo flytte bjerge" ;-)

så der er gode timer og dårlige timer...( ønsker ikke dette forløb for min væreste fjende)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram og knus jeres vej. Så dejligt at høre at tingene trods alt går fremad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker så tit på jer, og jeres lille supermand... Hvor må det være hårdt at være i. Håber af hele mit hjerte at han kommer så nemt gennem hele forløbet som han kan, og at i gør. Og han skal bare med hjem, tro kan flytte bjerge, og jeg tror osse på det.

Synes det er dejligt du kommer ind og opdaterer, for som sagt... tænker meget på jer. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af kram herfra! I er ofte i mine tanker!

Sender masser af styrke mod jeres lillemand!!!

Og tak for dine updates :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kram herfra, har ikke så mange ord, det må være ubeskriveligt hårdt det I går igennem for tiden. Håber det bedste for jer!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan I ikke være positive hver dag - Men bare det, du skriver her lyder positivt og man siger jo at positive tanker skaber mere end negative. Så jeg håber for ALT i verdenen at I får jeres dreng med hjem! Det skal I

Sender en masse varme tanker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være så hårdt, men det lyder til i klarer det rigtig flot! Og jeres lille dreng er en rigtig fighter, som nok skal klare det :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram og :kiss til jer og jeres lille super trold.... hvor er det dejligt at høre han tager så fint på. Jeg er tom for ord overfor den krise i gennemgår ligeså, men for pokker hvor synes jeg i er seje og hvor er det bare flot i kan både grine og græde. Det er den eneste måde man kommer igennem det på Håber i fortsætter og for alt i verden håber jeg i får jeres skønne lille dreng med hjem. Han skal bare klare sig igennem.

Min veninde fødte en lille bitte baby dreng i uge 26. Han vejede ca 600 gram ved fødslen. Han er idag en fin stor dreng med knald på.... vil bare sige at der bestemt er håb. Og tro kan flytte bjerge.... og det samme kan en masse kærlighed og omsorg fra en god mor og far som jer....! :biglove

ØNSKER JER ALT DET BEDSTE I VERDEN. Tak for opdateringen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af tanker til jer og styrke til jeres lille purk bearhug.gifbearhug.gifbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tanker fra mig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker tit på jer, og vil bare sende et ekstra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være at gå det igennem som I gør nu, men jeg tror på, han klarer den :kram

Tænker meget på jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER