pukimusen

svær tilvækst og dårligt flow

276 indlæg i dette emne

Det var da positivt! Håber han fortsætter den positive kurve opad!

Jeg kan da også biddrage med at jeg kun vejede 1700gr ved fødslen og bortset fra at jeg skulle ligge i kurvøse den første tid har jeg aldrig lidt noget som helst :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at læse, at jeres lille dreng tager på. Hvor langt henne er du egentligt?

Sender gode tanker jeres vej, og håber at jeres lille dreng fortsætter med væksten

jeg er i uge 24+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er i uge 24+4

Da jeg var omkrig uge 24+, vejede min prinsesse 644 gram.. Så selvom han er lille, så er han ikke lillebitte :biglove

er sikker på han nok skal vokse sig stor, det lyder jo til han trods alt tager på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige nyheder!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sååå tøser..... idag så scanningen ja jo næsten perfekt ud.... rigtig godt flow.... :-) vægten den halter dog stadigvæk, vejer 520 g.. så 42% for lille..

MEN nu er den lille blop faktisk så stor at hvis han skulle komme til verden så ville han faktisk ha en chance... fordi sygehuset rent faktisk har redskaber til at hjælpe ham.

hvis vi bare når uge 28 ( hvilke kun er om 10

dage) så er chancerne jo endnu bedre uanset vægt... som lægen siger nu er alder vigtigere end vægt..

så jeg har i dag fået sprøjte med lungemodnet og skal ha den anden halv del i morgen... bare til hvis nu han skulle komme ud..

videre plan er nu scanningen 3 gange om ugen for at været 100% sikker på han har det godt hele tiden, så hvis han skulle få det dårligt kan man handle hurtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder da trods alt til at det bette pus har det godt :) Håber han bliver derinde, og at alting går godt :D Men det lyder jo lovende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt at de holder så godt øje med jer... Håber at i når mindst 34 uger :)

Men godt at de gør alt for at han får det så let som muligt hvis han nu skulle komme før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig dejligt og positivt! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn læsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejlig en nyhed :-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fulgt lidt med på sidelinjen, uden at skrive noget..

Men hvor er det dejligt at læse at det går fremad og at han vokser derinde - at det du nu gør hjælper! Og det må være så dejligt, at skulle han komme ud for tidligt så ville han kunne overleve!! :loveshower :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak hvor i søde alle sammen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuha, forstår dine bekymringer, det må være så svært at gå og tænke på. Hvordan går det?

Jeg sender dig en masse positive tanker.. der er jo masser af super historier her, dem skal du bare holde fast i hvis du bliver bange. Lægerne er så dygtige i dag, og kan udrette mirakler. Godt du bliver fulgt tæt, det er vigtigt for at du trods alt kan få slappet lidt af ind i mellem. Og så som de andre skriver, hver eneste dag han ligger i maven er så vigtig. Han bliver sikkert bare en lille nips, der bare skal vokse sig lidt stor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt, at han vokser, og at der var godt flow! Det lyder også til at de tager rigtig godt hånd om dig. :super

Håber lillemanden kan blive der inde så længe som muligt, så han kan blive stor og stærk før han kommer til verden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at hører og den lungemodende medicin gør virkelig også en forskel, så synes da det lyder godt. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sprøjtet havde så ikke den stor efekt på min måling af flow idag... men det er vist os kun på nogen det giver et øget flow..

men bare den hjæper lille manden når han kommer ud så det os fint..

Med hensyn til tankerne syntes jeg at der er styr på dem.... selvfølgelig er der nye bekymringer hele tiden... men det følger vist med... :-)

men helt ærlig så er lige nu mere bekymmeret for om vi når at få gjort noget ved børneværelset, det jo ikke til at vide hvornår han kommer ud.... men lige nu er der intet gjort.. men er os fortrøstnings fuld om at blop ikke har brug for et stort flot værelse i starten, men klærlighed og tryghed og skal jo nok os regne med at være indlagt et par uger med den lille... og så må far mand og svigerinden træde til.. :-) har lavet en nød aftale..

ja og så er det besluttet at jeg skal ha kejsersnit... ved ikke hva jeg syntes om... men såen er primisserne vist, bare der kommer et barn ud som har det godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre du er ved godt mod :-)

Hvordan kan det være at det er planlagt du skal have kejsersnit?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre du er ved godt mod :-)

Hvordan kan det være at det er planlagt du skal have kejsersnit?

forde han sansynligvis vil skulle ud med kort varsel og fordi han så er så lille så kan de ikke klare at komme ud den natuelige vej kanalen.. :-) så det for at skåne ham for yderligere stress.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder meget fornuftigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en traadKiss.gif

Synes det lyder til at I er i gode haender og jeg sender alt det bedste til jer og jeres lille fighter bd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kommer det kl 21.58 den 4 maj en lille Christian til verden på 561 g.. men kejsersnit da lægerne mente jeg var begyndt at få svangerskabsforgiftning !

lige nu klare han sig okay efter omstændighererne, selvfølgelig er han lille og skrøbelig med han klare sig faktisk foreløbelig okay.. og så håber vi det bliver ved såen, men de næste uger og dage er afgørende jo..

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille Christian :wub

Jeg krydser alt og ber til at jeres dreng kommer godt igennem den første tid! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille bitte christian.. Hvor langt var du henne da han blev født? Krydser fingre for jeres seje lille knægt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Christian :biglove Håber det går rigtig godt med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER