pukimusen

svær tilvækst og dårligt flow

276 indlæg i dette emne

Håber alt hår fremad hos ker. Masser af kram jeres vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

:kram :kram2 :kram :kram2

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sender dig min bedste tanker :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt jeg ikke har skrevet tidligere, men jeg har læst og fulgt rigtig meget med i, hvordan det går hos dig. Jeg ved godt jeg ikke kan bidrage med noget som helst, men ønsker virkelig det bedste for dig og din lille dreng. HÅBER så meget han kommer hjem til jer, og selvom jeg ikke kender dig har din historie påvirket mig utrolig meget.

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så svært at sætte sig ind i hvad igår igennem, men fra mit arbejde med for tidligt fødte har jeg en rigtig god fornemmelse. Jeg synes i skal være mega stolte af at han allerede har taget så meget på det er super flot. Det er dybt uretfærdigt at nogen skal igennem sådan et forløb. Jeg håber i kan finde frem til smilene gennem tårene og nyde jeres lille guldklump. Hvor gammel er han i uger nu? Altså f.eks 29+ ?. Håber det bedste for jer alle, jeres lille fyr virker til at være at være stærk. Kæmpe kram herfra :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har DU det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har skrevet lidt i terminstråden for september

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så svært at sætte sig ind i hvad igår igennem, men fra mit arbejde med for tidligt fødte har jeg en rigtig god fornemmelse. Jeg synes i skal være mega stolte af at han allerede har taget så meget på det er super flot. Det er dybt uretfærdigt at nogen skal igennem sådan et forløb. Jeg håber i kan finde frem til smilene gennem tårene og nyde jeres lille guldklump. Hvor gammel er han i uger nu? Altså

f.eks 29+ ?. Håber det bedste for jer alle, jeres lille fyr virker til at være at være stærk. Kæmpe kram herfra :kram :kram :kram

jammen han er jo så 30 uger idag..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har DU det ?

jeg har det okay.... men har da helt sikkert os mine kriser, jeg kan tude over små ting, mig og manden kan blive uvenner også over bitr små dumme ting... :-)

men et eller andet sted så kan vi os grine sammen og trøste hinanden...

vi går jo os til gratis psykolog hjælp 1 gang om ugen, da det et et gratis tilbud til såen nogen som os, så besluttet vi ar vi kunne lige så godt tag i mod det... det kunne vel ikke skade....

men nøj jeg savner at være hjemme i mit eget hjem

og min hund og katte savner jeg helt enormt.. har ikke set nogen af delene i 18 dage... puha.... de jo os mine små børn.... :-(

kram til jer alle og tak for jeres opbakning....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det okay.... men har da helt sikkert os mine kriser, jeg kan tude over små ting, mig og manden kan blive uvenner også over bitr små dumme ting... :-)

men et eller andet sted så kan vi os grine sammen og trøste hinanden...

vi går jo os til gratis psykolog hjælp 1 gang om ugen, da det et et gratis tilbud til såen nogen som os, så besluttet vi ar vi kunne lige så godt tag i mod det... det kunne vel ikke skade....

men nøj jeg savner at være hjemme i mit eget hjem

og min hund og katte savner jeg helt enormt.. har ikke set nogen af delene i 18 dage... puha.... de jo os mine små børn.... :-(

kram til jer alle og tak for jeres opbakning....

Tag imod alt det hjælp i kan få :biglove

Med godt at høre der ogå bliver grint lidt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er først nu, at jeg ser, at du har født :o Stort tillykke med jeres lille Christian :hurra han lyder til at være en fighter :) Masser af positive tanker her fra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender jer tanker hver dag. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at i kan få psykologhjælp. Jeg ville helt klart også tage imod det, I er på jeres sårbareste og har brug for al den hjælp i kan få :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super at i har taget imod psykolog det er en god ide med det i har været igennem og den kommende tid som ogsåvil bringe bekymring. 30 uger er godt hans modenhed vil jo vokse med alderen og vægten skal nok komme. Håber i kommer igennem jeres forløb uden alt for mange bump. Hvis han er stabil kan i så ikke kører hjem et smut og mærke at der også foregår noget uden for sygehuset. Det plejer vi at opfordre til på min afd. Det giver jer ny energi at komme tilbage med selvom det er svært at tage derfra. Håber det bedste for jeres lille familie. :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super at i har taget imod psykolog det er en god ide med det i har været igennem og den kommende tid som ogsåvil bringe bekymring. 30 uger er godt hans modenhed vil jo vokse med alderen og vægten skal nok komme. Håber i kommer igennem jeres forløb uden alt for mange bump. Hvis han er stabil kan i så ikke kører hjem et smut og mærke at der også foregår noget uden for sygehuset. Det plejer vi at opfordre til på min afd. Det giver jer ny energi at komme tilbage med selvom det er svært at tage derfra. Håber det bedste for jeres lille familie. :kram :kram :kram

hihi vi har faktisk været hjemme begge 3 idag.. vi ville bare køre hjem og være i 2-3 timer med endte med godt 7 da vi os lige besøgte vores hund hos noget familie på vej tilbage.

du har ret det var super dejligt at se noget andet..

men os mega svært at køre fra den lille purk... men det gik jo alt sammen og er skug lidt stolt af os....

så små skridt er vejen frem... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det dejligt for jer at i kunne komme hjem en tur. Bare lige for at se noget andet, sidde i sin egen sofa og ikke mindst se dyrene. Kan godt forstå i nød det :biglove Og mens i fik lidt frisk luft så var der jo nogle rigtig dygtige sygeplejersker og læger, der passede super godt på jeres lille skatte basse på sygehuset. Det er sådan nogle små ting man skal huske at gøre for dig selv og hinanden også for at få et frisk pust og ny energi. Det er uden tvivl meget krævende og helt ubeskriveligt hårdt det i går igennem på sygehuset lige nu. Min veninde gik det samme igennem og var alene med den lille og kom stort set ikke ud. Hun var så slidt op til sidst :(

Hvor stor er han ved at være nu den lille mus? Og har i fået lov at have ham ude hos jer og ligge i kortere tid? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med bette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med bette

joo det går stille og roligt.... han vejer 865 ghar haft lidt svært ved at tag på pga væske og ja andre små ting..

en scanning af hjertet tyder på han meget snart skal operes ( den blod åre som forsyner under kroppen med blod har en for snævring) og den for snævring er begyndt at på virke hjertet en smule.. ønket var jo han ville nå at blive større inden han havde brug for den operation helst 1,5 kg. men det når han ikke...

men ellers alt i alt har han det okay..

tror det mere mor her er plaget af dårlig samvittighed hele tiden og sååååå træt....

og oven i det hele så har min mand fået en omgang slem mave katar.... rigtig slem så han et ikke meget værd... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

joo det går stille og roligt.... han vejer 865 ghar haft lidt svært ved at tag på pga væske og ja andre små ting..

en scanning af hjertet tyder på han meget snart skal operes ( den blod åre som forsyner under kroppen med blod har en for snævring) og den for snævring er begyndt at på virke hjertet en smule.. ønket var jo han ville nå at blive større inden han havde brug for den operation helst 1,5 kg. men det når han ikke...

men ellers alt i alt har han det okay..

tror det mere mor her er plaget af dårlig samvittighed hele tiden og sååååå træt....

og oven i det hele så har min mand fået en omgang slem mave katar.... rigtig slem så han et ikke meget værd... :-(

:kram :kram :kram2

Det er noget på ad bakke for jer.. Håber du passer på dig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender varme tanker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram Håber snart i får noget medgang for modgang har i da haft så rigeligt af. Krydser alt hvad jeg kan for jeres bette pus... og god bedring til din mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig det snart vil gå fremad for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men det går da os frem ad men åhhh lidt frem og lidt tilbage og såen en lille fyr har jo hele tiden småproblemer at slås med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille mand, han er da en stærk dreng :-D.

Det må være hårdt for jer, når det går sådan frem og tilbage.

Følger med og tænker på jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER