SarahDK

Har i det godt?

235 indlæg i dette emne

Der sker ingenting med min krop... så jordemoderen kunne ikke lave hindeløsning <_<

Men efter snak med hende, så skal jeg alligevel sættes i gang 41+0... så jeg skal møde til igangsættelse i morgen tidlig kl.8.10 - så forhåbentlig er jeg mor inden weekenden er omme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der sker ingenting med min krop... så jordemoderen kunne ikke lave hindeløsning <_<

Men efter snak med hende, så skal jeg alligevel sættes i gang 41+0... så jeg skal møde til igangsættelse i morgen tidlig kl.8.10 - så forhåbentlig er jeg mor inden weekenden er omme :loveshower

Det lyder godt, nu du er klar til det. Det er hårdt på overtid.

Håber det går MEGET hurtigere end med mig som fødte natten til fredag efter at være blevet sat i gang mandag. Men din krop er nok meget mere klar end min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lister afsted mod sygehuset, for at se om baby vil ud i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lister afsted mod sygehuset, for at se om baby vil ud i dag.

Held og lykke! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lister afsted mod sygehuset, for at se om baby vil ud i dag.

Uh krydser fingrer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lister afsted mod sygehuset, for at se om baby vil ud i dag.

bd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har modtaget først stikpille... Skal kommme igen KL.14.

Der var 1,5cm livmoderhals og helt lukket.

Jordemoderen skulle selvfølgelig lige prædike pga min vægt, så jeg gik fra at være i fint humør, til lidt deprimeret, men min mand er heldigvis god til at opmuntre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har modtaget først stikpille... Skal kommme igen KL.14.

Der var 1,5cm livmoderhals og helt lukket.

Jordemoderen skulle selvfølgelig lige prædike pga min vægt, så jeg gik fra at være i fint humør, til lidt deprimeret, men min mand er heldigvis god til at opmuntre.

Ja ja det kan da godt være med den vægt, men det ændre jo ikke på at der er et lille barn det skal ud. Så må de sammen med dig tage div forholdsregler hvis det er nødvendigt.

Selvfølgelig er det ikke optimalt men du kan føde lige så godt som en normalvægtig.

Masser af ve støv til dig. :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja det kan da godt være med den vægt, men det ændre jo ikke på at der er et lille barn det skal ud. Så må de sammen med dig tage div forholdsregler hvis det er nødvendigt.

Selvfølgelig er det ikke optimalt men du kan føde lige så godt som en normalvægtig.

Masser af ve støv til dig. :bd :bd :bd

Det fjollede er jo, at jeg på nuværende tidspunkt ikke kan ændre på det.

Jeg ved godt jeg har taget 2 kilo mere på end jeg "måtte", men jeg kan jo i fødselssituationen ikke bare trylle de ekstra kilo væk.

Hun er da "heldigvis" den første der har prædiket sådan for mig i min graviditet.

Jeg sagde til hende at jeg udemærket vidste hvad min overvægt skyldtes... hun troede jo så det var slik, så sagde jeg nej, det er at jeg ikke får nok motion og det ved jeg sgu godt. Så fik jeg ellers at vide at folk der sad på kontor, tit havde en slikskuffe... men nej det har jeg altså heller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle mennesker altså.

Du kan jo lige præcis ikke gøre noget nu, så de skal holde kæft medmindre det er noget som er en reel risiko der skal tages hånd om eller forbehold for, for dig eller baby.

Mht vægt havde jeg i uge 33 taget 6 kg på - tog derefter 10 kg på på 3 uger og tabte 1 kg de sidste uger - således + 15 kg. Nu 1 uge efter fødslen har jeg tabt 26kg og vejer 11 mindre end da jeg blev gravid. Det er meget individuelt hvad og hvor meget man tager på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER