TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

:kram :kram :kram

-Har det heldigvis bedre nu, bortset fra sådan en underlig trist følelse som jeg ikke helt kan forklare :( (er det mon noget i luften?)

Jeg tror måske jeg kom til at sidde rigtig dumt i går da jeg nørkede med barnedåbsinvitationer.... Håber lidt det kan være forklaringen, og ikke bare fordi jeg ordnede "the essentials" (hentede og legede med Marlon, lavede mad, smurte madpakker, gjorde klar til morgenen osv.) for det SKAL jo gøres :rolleyes

Åhh altså, hvor er jeg lykkelig for min fantastiske søn..... Han var simpelthen en fornøjelse i morges, og blæste alle triste følelser LANGT væk :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Det var da også voldsomt, at det kunne komme så pludselig. Synes det er helt ok at have ondt af sig selv. Det er ikke rart. Og så selv skulle tørre op igen :kram

Tak :) Og ja, jeg synes sgu da også at man plejer at få en advarsel først i det mindst :prik

.kram2 .kram2 .kram2 .kram2 Øv hvor er det træls for dig!! Håber du snart får det bedre!

Tak. :) Har det lidt bedre nu. TROR at jeg er færdig med at kaste op for idag. Men man bliver sgu da lidt konfus i hovedet efter sådan en tur :wacko :(

Åhh altså, hvor er jeg lykkelig for min fantastiske søn..... Han var simpelthen en fornøjelse i morges, og blæste alle triste følelser LANGT væk :loveshower :loveshower :loveshower

Årh hvor skønt!!! :biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig VIRKELIG ondt af mig selv... Har lige fået tørret op efter graviditetens hidtil klammeste opkast-show. Første gang, hvor jeg IKKE nåede hverken til spand eller toilet, men simpelthen dekorerede hele stuebordet inkl. resterne af min morgenmad. Prøvede endda at gribe det i hånden med det resultat at jeg bare fik en del splattet tilbage i hovedet af mig selv. Aaaaaaaaaaaaaaaadr. :boo

Ej hvor er det altså bare øv øv. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså helt ærligt: jeg håber, at hans kæreste er taknemmelig. Verdens bedste kok MED lækker baby i slynge - omg :D Kunne sagtens forestille mig min mand med vores datter i slynge og i køkkenet, meeeeen helt michelinkok bliver han jo nok aldrig :rolleyes (ville dog ikke bytte for alt i verden)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en LORTE morgen, heldigvis var gravid-massge godt :7himmel

Min svoger sov her i nat.. Hans vækkeur ringede kl 6, og vækkede mig fra min skønhedssøvn, som havde varet i 4 timer..

Når jeg vågner, er jeg nødt til at gå ud og tisse - gah!

Drengen skulle ikke engang op <_<

Jeg kan ikke sove igen, og er vågen til omkring kl 9, hvor jeg tænker jeg vil prøve at tage en lur.

Har lukket døren, så HVIS svogerens vækkeur ringer igen, så hører jeg det ikke :rolleyes

Kl 9.38(!!!) ringer min telefon så.. Det er min svigerfar, der skal hente min svoger - men min svoger svarer ikke, så om ikke jeg gider vække ham :klap :klap :klap

Jeg får liv i min svoger, som står op.

Jeg går i seng igen.. Og tror I så ikke min svigerfar holder udenfor, og dytter hver 3/4 min til kl er 10, hvor de kører :klap IH hvor kunne jeg have slået dem ihjel der!

Der kommer til at gå noget tid før han får lov at overnatte her igen, for sådan et cirkus magter jeg bare ikke når jeg sover så dårligt som jeg gør. Gah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er stik hamrendes tosset frustreret og ør i hovedet, det ene øjeblik er jeg på grådens rand det næste er jeg ok, det næste igen har jeg bare lyst til at pakke mig ind i et tæppe opgive hele verden og sove til i morgen, det næste stor tuder jeg!!!

Fik ringet til lægen IGEN imorges for lige at bekræfte at jeg STADIG stod på min læges telefon liste, og jo jo det gjorde jeg - jeg skulle til jordmoder kl. 13.10 så vi aftalte at lægen ville ringe inden 13.00...

Kl. 12.45 kører jeg hjemmefra (i god tid troede jeg) men der er INGEN P-pladser i nærheden - kl. 13.01 kører jeg stadig rundt efter en P-plads og dér vælger lægen så at ringe :gal jeg når ikke at holde ind til siden og tage telefonen og jeg er stresset for det er ved at være nu jeg skal finde den P-plads hvis jeg skal nå den urin prøve inden også... <_<

Finder ENDELIG en P-plads får placeret bilen og små løber ind til jordmoderen får stukket strimlen i koppen og når tilbage i venteværelset (med tis pinden pakket godt i i et stykke toilet papir) til PRÆCIS 13.10... Pyh... vente, vente, vente... får brugt ventetiden til at høre beskeden på telefonsvaren fra lægen som siger at hun vil svare på den besked jeg sendte hende via deres hjemmeside... fint tænker jeg.. og så bliver jeg kaldt ind til jordemoderen - og hvad sker der hun spørger hvordan jeg har det og: :boo (gud det må være et træls job med alle de tudende hormonelle kvinder de møder) og så forklarer jeg problematikken omkring mit blodtryk og tankerne om sygemelding og åbenbart også hvor træt jeg er af at være degraderet til medhjælper når nu jeg ER pædagog, frustrationerne omkring det ikke at have indflydelse, ikke at have ansvar osv osv osv... Hun trøster mig lidt og siger at det da selvfølgelig er træls for mig hvis jeg skal sygemeldes men vi er jo bare 2 nu.

Hun tager blodtrykket næsten med det samme og den er bare PERFEKT!!! :o Så hvad nu???

Hun mener ikke der nødvendigvis er behov for en sygemelding, men hun syntes jeg skal snakke med lægen om det!!!

Jeg kører i Bilka for skal lige have handlet og købe en ammepude, møder et forældrepar fra min gamle institution, og de fortæller hvor GALT det efterhånden står til derude, min nærmeste kollega som også er souschef er blevet fyret men genansat som pædagog - årh det er bare så uretfærdigt :gal , pædagogen der har overtaget min stue har slet ikke styr på tingene endnu (men hvordan skulle hun dog også have en chance med en ugentlig arbejdstid på 20 timer og INGEN til at fortælle hvordan tingene skal gøres). Bliver helt trist - det er jo for mig ikke bare nogle flere børn i statistikken, men MINE børn i statistikken der bliver svigtet så forfærdelig af det lorte system det efterhånden er ved at være - og mine gamle kolleger der bliver ramt, stresset og må opgive en masse ting de brænder for - og de løber SÅ stærkt, de kæmper hver dag og møder før og går senere hjem langt de fleste dage fordi de ikke har samvittighed til andet!!!

ØV! :boo

Da jeg så kommer hjem skynder jeg mig at tjekke mail og lægens hjemmeside - stadig intet svar - jeg kan virkelig bare snart ikke mere er så pokkers frustreret - har bare lyst til at møde ind på mandag og sige FUCK det, men hvis det lige præcis er DET der får blodtrykket til at stige så er det jo også noget lort!

Hvis nu jeg bliver sygemeldt så får jeg FRED! Fred fra systemet, fred fra a-kasse, fred fra jobcentret, fred fra ligegyldig jobsøgning og fred fra forventninger fra arbejdsgiveren om at udfylde så meget som muligt af en 37 timers stilling!!!

:huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er stik hamrendes tosset frustreret og ør i hovedet, det ene øjeblik er jeg på grådens rand det næste er jeg ok, det næste igen har jeg bare lyst til at pakke mig ind i et tæppe opgive hele verden og sove til i morgen, det næste stor tuder jeg!!!

Fik ringet til lægen IGEN imorges for lige at bekræfte at jeg STADIG stod på min læges telefon liste, og jo jo det gjorde jeg - jeg skulle til jordmoder kl. 13.10 så vi aftalte at lægen ville ringe inden 13.00...

Kl. 12.45 kører jeg hjemmefra (i god tid troede jeg) men der er INGEN P-pladser i nærheden - kl. 13.01 kører jeg stadig rundt efter en P-plads og dér vælger lægen så at ringe :gal jeg når ikke at holde ind til siden og tage telefonen og jeg er stresset for det er ved at være nu jeg skal finde den P-plads hvis jeg skal nå den urin prøve inden også... <_<

Finder ENDELIG en P-plads får placeret bilen og små løber ind til jordmoderen får stukket strimlen i koppen og når tilbage i venteværelset (med tis pinden pakket godt i i et stykke toilet papir) til PRÆCIS 13.10... Pyh... vente, vente, vente... får brugt ventetiden til at høre beskeden på telefonsvaren fra lægen som siger at hun vil svare på den besked jeg sendte hende via deres hjemmeside... fint tænker jeg.. og så bliver jeg kaldt ind til jordemoderen - og hvad sker der hun spørger hvordan jeg har det og: :boo (gud det må være et træls job med alle de tudende hormonelle kvinder de møder) og så forklarer jeg problematikken omkring mit blodtryk og tankerne om sygemelding og åbenbart også hvor træt jeg er af at være degraderet til medhjælper når nu jeg ER pædagog, frustrationerne omkring det ikke at have indflydelse, ikke at have ansvar osv osv osv... Hun trøster mig lidt og siger at det da selvfølgelig er træls for mig hvis jeg skal sygemeldes men vi er jo bare 2 nu.

Hun tager blodtrykket næsten med det samme og den er bare PERFEKT!!! :o Så hvad nu???

Hun mener ikke der nødvendigvis er behov for en sygemelding, men hun syntes jeg skal snakke med lægen om det!!!

Jeg kører i Bilka for skal lige have handlet og købe en ammepude, møder et forældrepar fra min gamle institution, og de fortæller hvor GALT det efterhånden står til derude, min nærmeste kollega som også er souschef er blevet fyret men genansat som pædagog - årh det er bare så uretfærdigt :gal , pædagogen der har overtaget min stue har slet ikke styr på tingene endnu (men hvordan skulle hun dog også have en chance med en ugentlig arbejdstid på 20 timer og INGEN til at fortælle hvordan tingene skal gøres). Bliver helt trist - det er jo for mig ikke bare nogle flere børn i statistikken, men MINE børn i statistikken der bliver svigtet så forfærdelig af det lorte system det efterhånden er ved at være - og mine gamle kolleger der bliver ramt, stresset og må opgive en masse ting de brænder for - og de løber SÅ stærkt, de kæmper hver dag og møder før og går senere hjem langt de fleste dage fordi de ikke har samvittighed til andet!!!

ØV! :boo

Da jeg så kommer hjem skynder jeg mig at tjekke mail og lægens hjemmeside - stadig intet svar - jeg kan virkelig bare snart ikke mere er så pokkers frustreret - har bare lyst til at møde ind på mandag og sige FUCK det, men hvis det lige præcis er DET der får blodtrykket til at stige så er det jo også noget lort!

Hvis nu jeg bliver sygemeldt så får jeg FRED! Fred fra systemet, fred fra a-kasse, fred fra jobcentret, fred fra ligegyldig jobsøgning og fred fra forventninger fra arbejdsgiveren om at udfylde så meget som muligt af en 37 timers stilling!!!

:huug

:kram

Kan godt forstå du er ved at være frustreret. Håber snart du hører fra lægen, så du ved hvordan du skal forholde dig. Men det er vel egentlig rar nok, at der er styr på blodtrykket, selvom det virker til du var ved at være stresset til sidst. Men selvom den var fin idag, skal du stadig huske at passe på dig selv og baby i maven :kram2

Jeg har også endelig fået taget mig sammen til at få ringet til lægen, men kan først få en tid på tirsdag. Hvorfor skal det altid tage så lang tid. Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Kan godt forstå du er ved at være frustreret. Håber snart du hører fra lægen, så du ved hvordan du skal forholde dig. Men det er vel egentlig rar nok, at der er styr på blodtrykket, selvom det virker til du var ved at være stresset til sidst. Men selvom den var fin idag, skal du stadig huske at passe på dig selv og baby i maven :kram2

Jeg har også endelig fået taget mig sammen til at få ringet til lægen, men kan først få en tid på tirsdag. Hvorfor skal det altid tage så lang tid. Hmm

Tak! :kram

Jeg ved det ikke... det er et træls system!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er stik hamrendes tosset frustreret og ør i hovedet, det ene øjeblik er jeg på grådens rand det næste er jeg ok, det næste igen har jeg bare lyst til at pakke mig ind i et tæppe opgive hele verden og sove til i morgen, det næste stor tuder jeg!!!

Fik ringet til lægen IGEN imorges for lige at bekræfte at jeg STADIG stod på min læges telefon liste, og jo jo det gjorde jeg - jeg skulle til jordmoder kl. 13.10 så vi aftalte at lægen ville ringe inden 13.00...

Kl. 12.45 kører jeg hjemmefra (i god tid troede jeg) men der er INGEN P-pladser i nærheden - kl. 13.01 kører jeg stadig rundt efter en P-plads og dér vælger lægen så at ringe :gal jeg når ikke at holde ind til siden og tage telefonen og jeg er stresset for det er ved at være nu jeg skal finde den P-plads hvis jeg skal nå den urin prøve inden også... <_<

Finder ENDELIG en P-plads får placeret bilen og små løber ind til jordmoderen får stukket strimlen i koppen og når tilbage i venteværelset (med tis pinden pakket godt i i et stykke toilet papir) til PRÆCIS 13.10... Pyh... vente, vente, vente... får brugt ventetiden til at høre beskeden på telefonsvaren fra lægen som siger at hun vil svare på den besked jeg sendte hende via deres hjemmeside... fint tænker jeg.. og så bliver jeg kaldt ind til jordemoderen - og hvad sker der hun spørger hvordan jeg har det og: :boo (gud det må være et træls job med alle de tudende hormonelle kvinder de møder) og så forklarer jeg problematikken omkring mit blodtryk og tankerne om sygemelding og åbenbart også hvor træt jeg er af at være degraderet til medhjælper når nu jeg ER pædagog, frustrationerne omkring det ikke at have indflydelse, ikke at have ansvar osv osv osv... Hun trøster mig lidt og siger at det da selvfølgelig er træls for mig hvis jeg skal sygemeldes men vi er jo bare 2 nu.

Hun tager blodtrykket næsten med det samme og den er bare PERFEKT!!! :o Så hvad nu???

Hun mener ikke der nødvendigvis er behov for en sygemelding, men hun syntes jeg skal snakke med lægen om det!!!

Jeg kører i Bilka for skal lige have handlet og købe en ammepude, møder et forældrepar fra min gamle institution, og de fortæller hvor GALT det efterhånden står til derude, min nærmeste kollega som også er souschef er blevet fyret men genansat som pædagog - årh det er bare så uretfærdigt :gal , pædagogen der har overtaget min stue har slet ikke styr på tingene endnu (men hvordan skulle hun dog også have en chance med en ugentlig arbejdstid på 20 timer og INGEN til at fortælle hvordan tingene skal gøres). Bliver helt trist - det er jo for mig ikke bare nogle flere børn i statistikken, men MINE børn i statistikken der bliver svigtet så forfærdelig af det lorte system det efterhånden er ved at være - og mine gamle kolleger der bliver ramt, stresset og må opgive en masse ting de brænder for - og de løber SÅ stærkt, de kæmper hver dag og møder før og går senere hjem langt de fleste dage fordi de ikke har samvittighed til andet!!!

ØV! :boo

Da jeg så kommer hjem skynder jeg mig at tjekke mail og lægens hjemmeside - stadig intet svar - jeg kan virkelig bare snart ikke mere er så pokkers frustreret - har bare lyst til at møde ind på mandag og sige FUCK det, men hvis det lige præcis er DET der får blodtrykket til at stige så er det jo også noget lort!

Hvis nu jeg bliver sygemeldt så får jeg FRED! Fred fra systemet, fred fra a-kasse, fred fra jobcentret, fred fra ligegyldig jobsøgning og fred fra forventninger fra arbejdsgiveren om at udfylde så meget som muligt af en 37 timers stilling!!!

:huug

Vil bare lige sende dig en kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kom hjem og jeg turde ikke åbne munden for VIDSTE bare det tænder for sluserne - og jeps - han siger "skal du bruge bilen imorgen?" og jeg svarer :boo Pinligt - godt man har en dejlig mand der bare siger "nuhr har det været en dum dag?" og lytter på min pivende, grådkvalte, hulkende, usammenhængende forklaring som kommer ned i hans skulder (som nu sikkert er fyldt med mascara og snot :oops ) og da jeg kommer til "men babyen har det godt" siger han "Det var godt, det er det VIGTIGSTE i verden" :wub Elsker den mand!!!

Så nu har jeg det lidt bedre - sendte denne besked til lægen:

Jeg fik aldrig svar på mine spørgsmål i dag. Vil du ringe til mig på tlf ******** imorgen fredag? Mit blodtryk er fint, blev målt til 126/82 hos jordmoderen i dag. Men om mit blodtryk er fint fordi jeg ikke har været på arbejde siden mandag, hvor jeg gik hjem, ved jeg ikke. Ved ikke lige helt hvordan jeg skal forholde mig i forhold til arbejde, hælder mod en sygemelding fordi jeg så får fred fra A-kasse, jobcenter m.m. som helt sikkert stresser mig oven i fuldtids løntilskudsjob. Maja

Og så ringer jeg IGEN derind imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og bliver mere og mere hidsig over at min pakke ikke er kommet.. Har købt to dragter på DBA og hun skrev for halvanden uge siden at hun nok skulle sende det i løbet af ugen.. Ja ja, det er ikke kommet endnu og har intet hørt og hun reagerer heller ikke på sms eller besked på DBA.. bask.gif Hvor er det dog pisse træls sådan noget.. pokey.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kom hjem og jeg turde ikke åbne munden for VIDSTE bare det tænder for sluserne - og jeps - han siger "skal du bruge bilen imorgen?" og jeg svarer :boo Pinligt - godt man har en dejlig mand der bare siger "nuhr har det været en dum dag?" og lytter på min pivende, grådkvalte, hulkende, usammenhængende forklaring som kommer ned i hans skulder (som nu sikkert er fyldt med mascara og snot :oops ) og da jeg kommer til "men babyen har det godt" siger han "Det var godt, det er det VIGTIGSTE i verden" :wub Elsker den mand!!!

Så nu har jeg det lidt bedre - sendte denne besked til lægen:

Jeg fik aldrig svar på mine spørgsmål i dag. Vil du ringe til mig på tlf ******** imorgen fredag? Mit blodtryk er fint, blev målt til 126/82 hos jordmoderen i dag. Men om mit blodtryk er fint fordi jeg ikke har været på arbejde siden mandag, hvor jeg gik hjem, ved jeg ikke. Ved ikke lige helt hvordan jeg skal forholde mig i forhold til arbejde, hælder mod en sygemelding fordi jeg så får fred fra A-kasse, jobcenter m.m. som helt sikkert stresser mig oven i fuldtids løntilskudsjob. Maja

Og så ringer jeg IGEN derind imorgen!

Ej, jeg begyndte at græde, da jeg læste om din mands reaktion :D Du er ikke den eneste, der er fanget i hormonhelvedet :lolhit Men han lyder da bare så sød og kærlig - skønt!

Jeg er også i job-med-løntilskud, så jeg forstår dig sååå godt mht. presset fra ligegyldig jobsøgning, jobcenter m.m.

Selvom dit blodtryk så fint ud, synes jeg måske godt alligevel, at du kan overveje den sygemelding. Det lyder ikke som, at du har det særlig sjovt. Og selvom du selvfølgelig er påvirket af hormoner, kan noget af det jo altså godt stamme fra god gammeldags stress. Og det får man det jo vitterligt dårligt af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg begyndte at græde, da jeg læste om din mands reaktion :D Du er ikke den eneste, der er fanget i hormonhelvedet :lolhit Men han lyder da bare så sød og kærlig - skønt!

Jeg er også i job-med-løntilskud, så jeg forstår dig sååå godt mht. presset fra ligegyldig jobsøgning, jobcenter m.m.

Selvom dit blodtryk så fint ud, synes jeg måske godt alligevel, at du kan overveje den sygemelding. Det lyder ikke som, at du har det særlig sjovt. Og selvom du selvfølgelig er påvirket af hormoner, kan noget af det jo altså godt stamme fra god gammeldags stress. Og det får man det jo vitterligt dårligt af :kram2

Nuhr :biglove Han er også fantastisk :7himmel ham har jeg været heldig med :biglove

Jeg har ENDELIG fået svar fra lægen, som ikke er på kontoret i dag :prik

Hun skrev at man kunne deltids sygemelde mig - men hvis ikke det er muligt skal jeg skrive IGEN! Hmm... :blink hvor klog blev jeg så af det???

tænke tænke tænke... Min arbejdsgiver kræver selvfølgelig et svar så jeg må tage på arbejde Mandag og snakke med ham!!! Men hvad skal jeg sige??? I do not know :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MEGET bedre humør i dag... op på hesten igen som man siger - var til fødselsforberedelse i går og hvor er det bare noget jeg ELSKER!!! Det er virkelig velværde for krop og gravid sind.

Det bedste af det jeg fik med igår var vejrtrækningsøvelserne for det første hun sagde var at vi skal slippe tankerne - lægge dem ved siden af og sige til sig selv og sige - "det er sådan jeg har det, men det er ikke nu jeg skal gøre noget ved det!" og med den sætning er det lykkes mig at falde i søvn inden for sekunder efter toilet besøgene i nat (jeg messede så også HELE vejen "Det er sådan jeg har det, men det er ikke nu jeg skal gøre noget ved det - det er sådan jeg har det, men.....") Ikke en eneste dum tanke fangede mig - de lokkede gevaldigt men jeg :box dem væk - og jeg har sovet SKØNT!!! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du har fået et lille afbræk fra frustrationerne.... smile.gif jeg håber det falder på plads med en sygemelding.... Tror det lyder som det bedste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega lorte nat.

Manden er syg med virus og ligger og gøer som en syg hund. Han får vækket mig flere gange indtil han står op kl. 3 fordi han ikke kan sove.

Jeg oplever så oven i det for første gang i nat at have rigtig rigtig slem halsbrand når jeg skal sove. Forsøger at stable puder og tage gaviscon men intet hjælper. Føler bare syren løber mig op i munden. Føj for den lede. Så ligger og vender og drejer mig og få ørepropperne til at virke for mandens gøen og snotten.

Men nej.... Jeg er nu så vågen at lillemanden også har besluttet sig for han vil op - lige som sin far. Super hyggeligt de første 10 min men helt ærlig lille spunk. Nu skal vi sove. Sov fra 4-5, op og tisse, lillemand vågen til 5.30, sov til kl. 6. Op og tisse, lillemand vågen til 6.45, sov til kl. 8. Op på arbejde. Nøj hvor er jeg træt idag.

Og halsbranden er stadig ikke væk. Har nu været på apoteket og købe Alminox efter flere herinden har anbefalet det + mandler + kakaomælk. Øv hvor har jeg det bare skidt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god plan. Håber at du snart får svar :kram

:ditto (gange en million :P)

Jeg har altså heller ikke job som jer ;) Så I kunne nok lave det samme hvis i havde en hel dag til *ingenting* :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså heller ikke job som jer ;) Så I kunne nok lave det samme hvis i havde en hel dag til *ingenting* :rolleyes

Den undskyldning kan jeg desværre ikke bruge, for jeg går også hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total vildt. Jeg er sørme gået ind i 3. trimester idag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet fantastisk i nat!

Gik i seng kl 2..

Vågnede ved kærestens vækkeur kl 8.. Faldt i søvn igen.. Og vågnede kl 11.30..

Normalt, kan jeg slet ikke sove, når kæresten er taget afsted, fordi jeg har ondt i ryggen, og bare er nødt til at komme op og stå..

Så mon ikke det massage hjalp i går :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet fantastisk i nat!

Gik i seng kl 2..

Vågnede ved kærestens vækkeur kl 8.. Faldt i søvn igen.. Og vågnede kl 11.30..

Normalt, kan jeg slet ikke sove, når kæresten er taget afsted, fordi jeg har ondt i ryggen, og bare er nødt til at komme op og stå..

Så mon ikke det massage hjalp i går :7himmel

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den undskyldning kan jeg desværre ikke bruge, for jeg går også hjemme ;)

Men du har jo til gengæld også en lille trold der tager tid, ikk'?

Jeg har kun to hunde, to ponyer og en kat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og overvejer hvordan jeg lige slipper uden om at give min fætter et lift til konfirmationen på søndag... :whistling ender jo nok med at jeg giver mig, men ihhh han spørger altid 2 dage før og ødelægger alle ens nøje tilrettelagte dagsordener og forventer man bare stiller op!!! :klap

Han er simpelthen så utaknemmelig og ville aldrig gøre noget for mig, nu har jeg efterhånden gjort så meget for ham, men har aldrig fået så meget som et tak <_< Så i min hormon fyldte irritation så tror jeg nok jeg lige skal tage 3 dybe indåndinger og vente med at svare ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og overvejer hvordan jeg lige slipper uden om at give min fætter et lift til konfirmationen på søndag... :whistling ender jo nok med at jeg giver mig, men ihhh han spørger altid 2 dage før og ødelægger alle ens nøje tilrettelagte dagsordener og forventer man bare stiller op!!! :klap

Han er simpelthen så utaknemmelig og ville aldrig gøre noget for mig, nu har jeg efterhånden gjort så meget for ham, men har aldrig fået så meget som et tak <_< Så i min hormon fyldte irritation så tror jeg nok jeg lige skal tage 3 dybe indåndinger og vente med at svare ham

Jeg havde sagt at jeg desværre ikke havde mulighed for at tage ham med. Eller jo, hvis han kom hjem forbi her.

Men jeg havde simpelthen sagt at jeg ikke havde overskud til at skulle tidligere afsted.. Det synes jeg er fair som gravid..

Generelt, havde jeg ikke lavet nogen planer om 2 dage før, fordi en spørger i sidste øjeblik (medmindre det var fordi det de ellers havde planlagt, ikke kunne blive til noget). Så hvis du har andre planer, om det så bare er at skulle gå med hunden, så havde jeg bare svaret jeg ikke havde tid... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bager kage til manden. Det har han fortjent. Samtidig laver jeg aftensmad. Har været hele dagen på job idag, så nu har jeg godt nok ondt og glæder mig til vi har spist, så hedder det SOFA :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER