Tante Trine

Jamen så vil jeg da også melde mig ind

28 indlæg i dette emne

Hej jeg hedder Trine og det her syn har mødt mig de sidste tre dage ;)

59ziif.jpg

Skal nok komme med en længere introduktion af mig selv, men skal lige vænne mig til tanken da jeg faktisk ikke troede jeg kunne blive gravid :)

Og så lige et P.S. Hvis I kender mig IRL så være sød ikke at sige noget da vi ikke har fortalt det til så mange endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Vidste slet ikke, at I prøvede (men det gjorde I måske heller ikke, hvis du troede at du ikke kunne blive gravid...), jeg fik helt kuldegysninger, da jeg så, at du havde oprettet en "her er jeg" tråd i et terminsforum. Super fedt!!! :balloon :yay :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke, hvor er det nogen fine teste :loveshower

Kan godt forstå du lige skal vænne dig til det, det må være noget af en overraskelse når du troede du ikke kunne blive gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ fantastisk at finde ud af at man pludselig faktisk godt kunne blive gravid.. Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Vidste slet ikke, at I prøvede (men det gjorde I måske heller ikke, hvis du troede at du ikke kunne blive gravid...), jeg fik helt kuldegysninger, da jeg så, at du havde oprettet en "her er jeg" tråd i et terminsforum. Super fedt!!! :balloon :yay :toot

Vi prøvede i det meget små... Altså at når han kom oppe i mig så lagde vi bagefter en dyne under min R** og der lå jeg så og så SÅ yndig ud i 10-15 minutter... men om det er det der har virket ved jeg ikke... Der er jo sket mange ting det sidste år... Og kan være at mig og min eksmand bare ikke passede sammen... Held i uheld eller hvad man kan sige... Men inde for de sidste 2 år har jeg jo tabt 30 kg eller mere, er blevet skilt, har overraskende fundet kærligheden igen, er flytte til jylland, blevet gift (igen, men denne her gang var nu noget særligt) og så er jeg stoppet med at ryge, og alle de ting til sammen kan jo være at de har gjort en forskel... Det er i hvert fald helt uvirkeligt og tvangen manden til at gå med mig ned i ønskebørn, skulle bare lige ud og lade realiteterne falde til, bage kigge og vænne mig til tanken... Og så tager vi bare en dag af gangen... Skal til lægen på torsdag og ha en gyn undersøgelse så vi kan være sikker på at den er der og et gæt på hvor langt henne jeg er, er bare SÅ nervøs for at han siger at der ikke er noget :unsure men håber og tror på at min fortsatte ømme :hophop og tiltagende utilpashedskvalme (sådan når man enten er oversulten eller ved at blive syg, ikke brækkvalme) alt sammen er gode tegn på at jeg er :gravid

Og så tag for velkomsten piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da rigtig mange ting, der har ændret sig, der taler for at det skulle være nemmere for dig at blive gravid nu, og testene taler da også sit tydelige sprog :loveshower Håber og tror på godt nyt fra lægen :goodluck :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ glad på dine vegne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh Trine!! Hvor er det bare fedt for jer. Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AAAAIIIIIII!!! Jeg anede slet ikke engang at i planlagde baby........ er jeg totalt gået glip af noget, eller har du bare været diskret?? ;)

Nå men det er er da også ligegyldigt..... KÆMPE STORT TILLYKKE!! Hvor er det da bare skønt for jer :loveshower :loveshower :loveshower

Og jeg tror ikke du skal være nervøs.... De der tests taler da sit eget meget tydelige sprog :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiiiiiiiiiiiih tak piger :)

AAAAIIIIIII!!! Jeg anede slet ikke engang at i planlagde baby........ er jeg totalt gået glip af noget, eller har du bare været diskret?? ;)

Nå men det er er da også ligegyldigt..... KÆMPE STORT TILLYKKE!! Hvor er det da bare skønt for jer :loveshower :loveshower :loveshower

Og jeg tror ikke du skal være nervøs.... De der tests taler da sit eget meget tydelige sprog :7himmel

Jamen vi var heller ikke rigtig i gang... prøvede bare nogle små ting, men vi var begge indstillede på at jeg jo ikke kunne blive gravid på naturligvis, så var i tankerne om behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower Hvor dejligt at det lykkes, selvom I ikke helt troede på det :) Glæder mig til at høre hvad din læge siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk :glad :glad :loveshower

Stort stort tillykke, hvor er jeg glad på dine vegne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et syn :loveshower :loveshower Elsker også bare at se på sådan en test når der er mere end en streg. Rigtig hjertelig tillykke med graviditeten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh piger hvor er I bare skønne... Har lige testet igen her til morgen (ja jeg er helt gal på den, men er nød til at se en udvikling) Og den er MEGET tydeligere end i søndags :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det fantastisk Trine :loveshower :loveshower :loveshower

stort tillykke med :gravid

er så glad på dine vejne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh piger hvor er I bare skønne... Har lige testet igen her til morgen (ja jeg er helt gal på den, men er nød til at se en udvikling) Og den er MEGET tydeligere end i søndags :loveshower

Det er altså meget normalt at blive ved med at teste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det fantastisk Trine :loveshower :loveshower :loveshower

stort tillykke med :gravid

er så glad på dine vejne ;glad

Årh tak søde... Og jeg er altså også RIGTIG glad på jeres vegne... Hvor er det fantastisk med de mirakler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh piger hvor er I bare skønne... Har lige testet igen her til morgen (ja jeg er helt gal på den, men er nød til at se en udvikling) Og den er MEGET tydeligere end i søndags :loveshower

JEg har altså også testet mig rigtig mange gange siden jeg blev gravid ( 6 gange) - men har også lidt svært ved at tro på at den blir siddende denne gang ( har tabt et hav af gange) - så kan godt forstå du blir ved med at teste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal også lige have et kæmpe tillykke herinde. Synes det er SÅ fedt for jer. :loveshower :balloon :glad :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeej Trine!!

- det var min første reaktion da jeg så dit navn og titlen på denne tråd... fedt fedt fedt!!

Stort tillykke til jer! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiih tak piger fordi I ikke synes jeg er gået helt test amok... er bare SÅ glad for at dagens test er tydligere end de andre :)

Eeeeeeej Trine!!

- det var min første reaktion da jeg så dit navn og titlen på denne tråd... fedt fedt fedt!!

Stort tillykke til jer! :biglove

Hi hi... tak søde... Det er sjovt som det er gået med os... fo 6 år siden var vi et helt andet sted og se nu hvad der er sket med os :) Nogle gange så kommer lykken og mulighederne når man mindst venter dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, tillykke :D :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, tillykke :D :balloons

Årh mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så godt hjertelig tillykke de bliver stort :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så godt hjertelig tillykke de bliver stort :balloons

tak søde... Ja tror også det bliver rigtig stort og ved bare at det lille myr vil blive elsket.. Så dens mor har sagt til den at den bare har at blive derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER