brineh

Hvad skal i lave i weekenden?

44 indlæg i dette emne

Vi skal til tyskland i morgen og købe sodavand og sådan noget ind til mandens svendegilde som han holder i slutningen af måneden :)

Søndag: Der skal vi i haven og manden skal bygge en låge til det nye hegn og så skal vi have bygget et højbed os til alle mine krydderurter som jeg vil plante i år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som nogle hyggelige planer :)

Både manden og jeg har fri i weekenden (ren luksus når man er gift med en kok, der arbejder når alle andre holder fri <_< ), så lørdag skal vi ud og kigge på en cykel til manden og så bare hygge og søndag tager vi nok et smut på loppemarked og så ud og spise frokost hos min mands søster :) Glæder mig til at have en hel weekend bare til afslapning og hygge med manden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag:

Formiddag - skal jeg med veninden til loppemarked i den lokale sportshal... Over middag kører manden og jeg så til Herning - til Hest & Rytter messe... Op og sige "Hej" til mange af vores leverandører.. og ja så slutte dagen af med at spise mad med Brogaarden, Tina Lund osv...

Søndag:

Skal vi til Tåsinge og fejre "mormor"....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag: xfactor hygge og asti :D

Lørdag: en af delene:

1. Date surprice for manden: Aros, middag, pool og drinks

2. Rykke rundt på værelserne

Afhænger om barnepiger bliver rask

Søndag: brunch ved åen, gåtur, i haven

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal op til svigermekanikken i morgen da min kæreste ska rode lidt med hans bil... søndag ska vi mødes med fotograf og ha taget prøvebilleder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til familie fødselsdag :-(

Glæder mig til søndag som står på afslapning herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag: fitness og oprydning

I morgen kommer Isaac hjem og har sin far med til spisning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er kommet på weekend herovre.. Hun skal hjælpe med nogle af din ting jeg har lidt svært ved med bækkenløsning og i dag lørdag skal vi så til gymnastikopvisning, hvilket jeg glæder mig meget til og det gør min datter vist også :) Og ellers skal vi bare hygge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden min er på arbejde hele weekenden, så jeg er alene hjemme og skal bare slappe af og hygge mig med kreative sysler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal jeg arbejde..

I morgen skal jeg ordne en masse praktiske ting.. Gøre rent, sortere en masse.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sove, sove, affarve hår, sove, sove, i biffen, sove og så nok noget mere sovning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi får besøg af vores faste inventar Brian :) som er stor ven af huset. Og her idag har gjort rent og har gang i vasketøjet.

Jeg ved ikke om jeg blive kaldt på arbejde imorgen. Troede jeg skulle på job idag, men det skulle jeg åbentbart ikke, så har nydt min fridag.

Igår stod den på hyggetur ind til Århus i kjoleforretningen Belmondo med min niece, som skal nonfirmeres her i maj, og vi skulle finde en flot kjole til hende. Det skulle ikke være en konfirmationskjole, men hun vidste ikke, hvad det ellers skulle være, så hun fik prøvet næsten hele forretningens sortiment i hendes størrelse og forelskede sig i en prinsessekjole. Som vi skal have bestilt indenfor den nærmeste fremtid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har absolut ingen planer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdagen har stået på pasning af syg mand og syg baby :(

I morgen står den på mødregruppe-brunch - håber jeg! Babyen skal ikke med, men hvis manden stadig er syg, så kommer jeg jo nok heller ikke afsted :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle rigtigt have været ud og løbetræne idag, men sov igen over mig. Damn you. Og ellers skal jeg bare slappe af og skrive opgave. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag Lørdag: manden er ikke hjemme hele dagen, så det er bare David og mig og vuffi som bare skal slappe af herhjemme :)

Så skal jeg så prøve at sy en ugle som jeg har klippet stoffet ud til igår aftens ;)

Søndag : der er manden heller ikke hjemme hele dagen ligesom lørdag - så tror søndagen bliver lidt hen af lørdag med af slapning og syning :loveshower

syning er blevet min nye hobby :D

EDIT : så har jeg fået syet min første ugle i kan se den på min nye blog KLIK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag: rydde op i haven, manden skal i byen, igen, igen, igen. I aften skal max og jeg se krummerne 3 :)

Søndag: overvejer en tur til fødevare messe i Herning eller en tur hjem til mormor og morfar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal vi på biblioteket og når Tilde har sovet skal hun hjem til mine forældre og vi skal til 30 års fødselsdag :)

I morgen skal jeg til zumba om formiddagen og så har vi en aftale om eftermiddagen. Om aftenen håber jeg, at jeg skal se en veninde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag tror jeg vi skal en tur i en dyrehave ikke langt herfra og imorgen skal vi ud til en veninde og hendes søn og hygge.. Manden kører på job kl 13 og er først hjemme imorgen kl 20..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmand er på træningslejr, så vi er alene hjemme :)

Og vi skal lave absolut INGENTING! :D Bare hygge og slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag lader vi hus være hus, pakker trilleren og kører til Århus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal vi vaske tøj og have handlet ind.

I morgen skal vi slappe af og jeg skal lave frikadeller og mini pizzaer til madpakker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg skal en tur i biografen og se Hvidstensgruppen. Ellers skal jeg bare slappe af og passe på mit håndled.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til fødselsdag hos min niece i aften og i morgen står den på fødselsdag hos svigermor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til rund fødselsdag i aften.

I morgen skal vi spise morgenmad hos svigerforældrene ifm vi henter lillemusen hjem fra allerførste overnatning ude. Resten af dagen skal vi slappe af herhjemme, bare os tre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER