Verdier

Vand i benene..

12 indlæg i dette emne

Årh hvor er det træls.. Jeg bliver en kæmpe tromle hvis det her fortsætter.. Skal godt nok have gang i lidt mere bevægelse den kommende tid.. Andre der døjer med vand i kroppen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv.. hvor kedeligt! :kram2

Jeg har heldigvis ingen vand i kroppen, (endnu?) Jeg har dog taget mine ringe af og har heller ikke mit ur på mere, da jeg hæver op om aftenen og synes bare at det hele strammer. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måtte tage mine ringe af på venstre hånd og mine ankler er slet ikke eksisterende om aftenen.

Hahahaha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ingen vand i kroppen, havde jeg heller ikke i min første graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt og høre at jeg ikke er den eneste.. Havde heller intet i min sidste graviditet, men nu kan jeg på ingen måder sammenligne mine to graviditeter.. Overhovedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke vildt meget vand i kroppen endnu - har taget min ene ring af, men slet ikke noget, som er vildt synligt. Håber jeg kan trække det noget endnu, så jeg slipper for karpaltunnel syndrom også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer sindsyg meget med væske i mine fødder, mine skinneben og i mine arme. Glæder mig til det forsvinder igen, for det gør ofte sindsyg ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet vand i kroppen.......endnu.

Det kom ret sent med Laura så det kan jo nås endnu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også så småt begyndt at døje med vand i kroppen. Det er værst om aftenen, men ikke så jeg decideret hæver synligt op - endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heldigvis også sluppet ind til videre, jeg var en spærreballon under sidste graviditet, det var lige at mine fødder blevrede. Så jeg priser mig lykkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen vand første gang, så ved slet ikke hvordan det er.. men er begyndt at hæve om aftenen,på mine fingre, og kan se tydelige strømpemærker på mine ankler, så det er nok på vej her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen vand første gang, så ved slet ikke hvordan det er.. men er begyndt at hæve om aftenen,på mine fingre, og kan se tydelige strømpemærker på mine ankler, så det er nok på vej her :(

Jeg havde heller intet i min sidste graviditet.. Så det er lidt øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER