Mettemor

Hvornår kom trætheden??

15 indlæg i dette emne

Jeg er 5+1 idag, og kan ikke forstå at trætheden ikke er faldet over mig. :unsure Er det ikke noget af det første?? Synes jeg kan huske, at jeg var ret træt med de 2 andre. Ved ikke, leder måske bare efter symptomer, fordi jeg er så bange for at der sker noget. Nu har vi jo hørt om så mange herinde, hvor det ikke var som et skulle være. Ømme :hophop har jeg dog!!

Men hvornår begyndte i at blive trætte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var omkring uge 7 og så indtil uge 11...

Har aldring været så grygteligt træt nogensiden :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været frygtelig træt de sidste par dage, og jeg er kun 3+1 i dag (altså hvis jeg overhovedet er gravid). Men jeg får jo ekstra hormoner tilsat (Crinone), så jeg ved ikke om det bare er bivirkninger fra den som gør mig træt og ømme babser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5+5 idag, og jeg er heller ikke overmandet af træthed. Andet end den almindelige fordi jeg ikke får min søvn for tiden pga kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det var værst fra uge 7-10.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

omkring uge 6-14

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalmen kom før trætheden hos mig - kan ikke huske præcis hvornår, men vil gætte på omkring uge 7-8 stykker - jeg er 16+3 i dag og jeg har det stadig lidt, men det er på retur, sover bare mere og så er jeg frisk når jeg er vågen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var træt fra starten af. Det var dét symptom, som fik mig til at teste tidligt, fordi jeg bare var sååååå træt. Og det er jeg egentlig stadig. Det er måske blevet liiidt bedre nu her efter det er blevet lysere, men klokken 21 sover jeg da som regel :)

Jeg kan godt forstå, at du "leder" efter den, men som med alle andre symptomer behøver du jo på ingen måde have præcis dette symptom. Og det kan jo også svinge meget fra graviditet til graviditet. Nyd at du ikke er overmandet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig kom trætheden aldrig. Gik og ventede på den og gruede for den, men den viste heldigvis aldrig sit grimme ansigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan huske at julen var slem, og der var jeg omkring uge 6. Tror det gik nogenlunde over i uge 12-13 ca. det var ikke sådan at - BAM - så var jeg frisk igen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det fra starten af graviditeten. Men det er meget forskelligt fra gravid til gravid med symptomerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kom før end jeg anede jeg var gravid, troede det var almindelig december træthed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været træt fra uge 2 ca og er stadig MEGET træt, og jer er i uge 19 nu, så det går nok ikke over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kom den omkring uge 8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, her kom den allerde en uges tid efter undfangelsen. <_< Nyd endelig at den udebliver hos dig! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER