Ezri

Vanni

21 indlæg i dette emne

Jeg har flere gange set at du har skrevet "Skriv endelig en pm, hvis du har brug for at snakke". Og det er også til folk du slet ikke kender. Jeg synes virkelig du er sådan et dejligt varmt og kærligt menneske. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har flere gange set at du har skrevet "Skriv endelig en pm, hvis du har brug for at snakke". Og det er også til folk du slet ikke kender. Jeg synes virkelig du er sådan et dejligt varmt og kærligt menneske. icon_hug.gif

:kram til Vanni

Og Ezri - det viser altså også noget om dig at du ligger mærke til det!!! OG at du gør andre opmærksomme på det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni ER et helt specielt menneske... <3 OGSÅ i virkeligheden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej nu begynder jeg at tude...

1000 tak for dette skønne indlæg :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaeh... hun er en skøn kvinde :loveshower

Hun har altid tid til at give et kram til dem som trænger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaeh... hun er en skøn kvinde :loveshower

Hun har altid tid til at give et kram til dem som trænger :7himmel

Deler Taz' mening om Vanni :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Gitte er et skønt skønt menneske! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

iiih al den kærlighed, hvor dejligt :loveshower :loveshower sådan skal det være :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er nemlig en skøn kvinde hende Vanni :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg jeg er altså ikke enig... mangen til egoistisk selvcentreret selvfede "jeg er jordens centrum" menneske skal man fandme lede længe efter... Seriøst... er det ikke ved at være tid til at du skal slettes og videre...?

NOT...!!!! Kunne ikke være mere enig.. Dejligt positivt menneske der altid har overskud til at sende andre et smil og et kram... LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅV :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jeg er altså ikke enig... mangen til egoistisk selvcentreret selvfede "jeg er jordens centrum" menneske skal man fandme lede længe efter... Seriøst... er det ikke ved at være tid til at du skal slettes og videre...?

NOT...!!!! Kunne ikke være mere enig.. Dejligt positivt menneske der altid har overskud til at sende andre et smil og et kram... LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅV :loveshower :loveshower :loveshower

Tak for smilet søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte er sej - hun gør noget for dig :loveshower (tyvstjålet fra Føtex reklamen :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte er sej - hun gør noget for dig :loveshower (tyvstjålet fra Føtex reklamen :whistling )

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte er sej - hun gør noget for dig :loveshower (tyvstjålet fra Føtex reklamen :whistling )

hahaha minder mig om min nevø der en dag helt af sig selv begynder at synge "Føtex er sej, vi ta'r penge fra dig" FÅRK vi skreg af grin i bilen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha minder mig om min nevø der en dag helt af sig selv begynder at synge "Føtex er sej, vi ta'r penge fra dig" FÅRK vi skreg af grin i bilen

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha minder mig om min nevø der en dag helt af sig selv begynder at synge "Føtex er sej, vi ta'r penge fra dig" FÅRK vi skreg af grin i bilen

Hahaha hvor skægt! :lol

Tilbage til emnet: Helt enig mht. Vanni :loveshower jeg har lagt mærke til det samme. Du er bare dejlig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er hende Vanni ? har da aldrig set et indlæg fra hende, hun kan da ikek være særlig aktiv ;)

:kiss

Har kun mødt skønne Gitte en gang, men ja skriver gerne under på hun er en skøn quinde :) Selv min datter er vild med hende, og hun er ellers kræsen!! men børn kan se nemt ind i personers hjerter og kende dem med stort og kærligt sind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er hende Vanni ? har da aldrig set et indlæg fra hende, hun kan da ikek være særlig aktiv ;)

:kiss

Har kun mødt skønne Gitte en gang, men ja skriver gerne under på hun er en skøn quinde :) Selv min datter er vild med hende, og hun er ellers kræsen!! men børn kan se nemt ind i personers hjerter og kende dem med stort og kærligt sind

Ha ha ha ha ja hende Vanni er sådan en stille person som går i et med væggene :) hmmm det gør jeg vist ikke :badgirl nok nærmere tværdimod :lol

Jeg nød nu også mødet med dig, og tabte totalt mit hjerte til din skønne skønne datter, tænk sig at hun sådan bare hoppede op i armene på mig... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er hende Vanni ? har da aldrig set et indlæg fra hende, hun kan da ikek være særlig aktiv ;)

:lol :lolhit :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER