Tante Trine

En gave til Marie Louise og AM

21 indlæg i dette emne

Tænkte om der var nogen der ville være med til en lille ting...? Måske en blomster eller bare en ting de kan hygge med...? Synes tit vi er gode til at støtte hinanden og sende en lille ting når nogen går igennem en krise... Ved ikke om der er lavet anden indsamling herinde, men hvis der er sletter jeg bare denne tråd igen :) Men I kan jo lige skrive hvis det har interesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil selvfølgelig også gerne være med. Fantastisk ide Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! er helt klart med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også med, helt klart. :glad Godt initiativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er et super godt initiativ.. Desværre er jeg ikke med denne gang økonomisk, men håber i får skrabet sammen til en sød lille gave til dem.. det fortjener de helt sikkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt klart med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i utrolige søde det er jo helt igennem fantastisk. Det er gave nok for mig at i tænker og sender kram til min vidunderlige familie :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Count me in!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også gerne være med. Sender dig en PM Trine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at så mange vil være med... De andre gange jeg har stået for indsamlinger, så har folk bare overført til mig det beløb de kunne/havde lyst til/råd til og 10 kr er lige så velsete som 1000 kr... er ikke størrelsen men tanken der tæller og står valgt mellem 10 kr eller en pakke cornflakes så er tanken også lige så vigtig :) (håber jeg fik mig formuleret ordenligt så ingen misforstår) Så skal vi ikke bare gøre det samme... Hvis I sender mig en pm så sender jeg jer mit konto nr... og skriv så lige hvor meget i overfører så jeg kan holde styr på om det er det rigtige der går ind... husk desuden lige at skrive hvem pengene er fra... F.eks Tante Trine fra BK, sådan at jeg ikke bare tror at pengene er til mig fra en sød anonym giver ;) Lyder det ok...? Og så kan vi jo sige at jeg senest skal have pengene onsdag sådan så jeg kan sørger for noget samlet og ikke løbende :)

Knus Trine

P.s. BK erb are dejlige til at størrenår der er brug for det... det er bare fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med :) Sender du en PM med kontonummer..Vores økonomi er godt presset lige pt da jeg er på SU, så det bliver ikke til det helt store, men lidt har også ret :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger I må lige sende MIG en pm hvis I vil være med... mere fordi jeg ikke vil føle at jeg presser jer hvis I hopper fra alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op op op så flere kan være med til en sød tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opper den lige for det er sidste chance for at overføre i dag så jeg kan ha pengene i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså, glemte lige at tjekke den her tråd <_< bankerne åbner jo først igen imorgen, så du vil nok først have pengene torsdag, hvis jeg overfører nu? Vil det være for sent så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså, glemte lige at tjekke den her tråd <_< bankerne åbner jo først igen imorgen, så du vil nok først have pengene torsdag, hvis jeg overfører nu? Vil det være for sent så?

Nej det er ok... Kan også rykke fristen til torsdag sådan at jeg har det fredag, så shopper jeg stort lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER