Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Sidder og ordner billeder fra min nevøs barnedåb, så min bror og svigerinde kan få dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det er dig..... :gal

Hold venligst op med det for jeg vil have sommer :bunny

:badgirl

Haha. Det var nu mere på det økonomiske jeg regnede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner lidt over min kæreste og hans to studiekammerater.. :rolleyes

"Ih, hvor jeg elsker at læse biologi med jer" hørte jeg lige den ene sige... De er midt i et computerspil :rolleyes

Min kæreste har to studiegrupper :) Den ene med de to her, som er hans bedste venner - de læser måske 10% af tiden og spiller computer resten af tiden.. Også har han en, med nogle af de mere seriøse.. Så han læste biologi med de andre i 5-6 timer i går ;)

De er herhjemme, fordi de to andres kærester ikke må vide de ikke læser.. Den ene har forbud mod at spille computer derhjemme :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flader ud på sofaen efter at have været ude hele dagen i går (9-24).

Og så er det den bedste weekend på året for manden med Le Mans. Det mest positive man kan sige om det, er at det "kun" varer 24 timer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er lige kommet hjem fra struer, hyggelig eftermidda der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget at jeg havde smidt mine vitaminpiller i mit te-krus, og har så drukket to glas te.. For at tænke.. Det var da noget mærkelig grums dernede... <_< AD!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget at jeg havde smidt mine vitaminpiller i mit te-krus, og har så drukket to glas te.. For at tænke.. Det var da noget mærkelig grums dernede... <_< AD!

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surmuler over at jeg INTET har præsteret idag <_< Har ikke engang formået at drikke nok vand, selvom jeg virkelig er blevet "straffet" for at have drukket for lidt vand de sidste 3 dage nu... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit

Ej men virkelig.. Det "sjove" er at jeg ALTID gør det - altså, smider vitaminpillerne i min kop eller glas... ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt over det.. Føj, hvor var det klamt... Og sjovt nok kan jeg bare kuns mage vitaminpille NU.. det kom EFTERfølgende.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at starte på aftensmaden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og skriver tværfaglig eksamensprojekt. Om sindslidelsen manio-depressiv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser flødekartofler og frankfurter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lækkersulten, men har intet i huset.... jeg HAr rodet alle skabe igennem :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger budget :)

Vi har et mål om at spare 50.000 sammen på 7 måneder, så der skal tænkes kreativt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg skal lave, mens drengene ser fodbold..

De har læst til eksamen siden kl 10.. = de har spiller samlet set 8 timer, været nede og spise burgere 1 time.. Og resten af tiden har de rent faktisk læst til eksamen.. Er helt imponeret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger budget :)

Vi har et mål om at spare 50.000 sammen på 7 måneder, så der skal tænkes kreativt!

Ja, jeg skal spare 40.000 kr. sammen på 12 måneder. Av av av. Gode råd modtages gerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal spare 40.000 kr. sammen på 12 måneder. Av av av. Gode råd modtages gerne!

På SU?? Så skal du arbejde en del :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På SU?? Så skal du arbejde en del :P

Jeps.. Det er knapt 3.500 kr. om måneden. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger budget :)

Vi har et mål om at spare 50.000 sammen på 7 måneder, så der skal tænkes kreativt!

Hold da op, det er mange penge. Men fedt I kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde sove, er træt nok - kan bare ikke falde i søvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i kælderen og lure lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde tage mig sammen til at få læst lovene og svaret på spørgsmålene til eksamen igennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sat den sidste tøjvask over for i dag, lige om snart er den første tur i tørretumbleren færdig.. Så mangler jeg bare den sidste vask.. Ellers drikker jeg kaffe og læser love

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser noget på tv2, hvor nogen prøver at redde en hamster ud af et-eller-andet ved hjælp af en støvsuger... Stakkels dyr, men også en lille bitte smule komisk :blush Heldigvis blev han reddet og har det godt nu :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER