Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Sidder i toget, og glæder mig til at komme hjem og plukke huldrblomster?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder i toget, og glæder mig til at komme hjem og plukke huldrblomster?

Og der skulle så stå HYLDEBLOMSTER ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofahygger med smuksakken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil se Sex and the City og falde i søvn bagefter.

Godnat allesammen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ruller rundt og sætter mig op og ligger mig ned og ruller lidt igen osv, i håb om at finde en behagelig stilling at nørde BK i...

Og så overvejer jeg om jeg skal tage en sun-lolly eller en halsbrandtablet eller begge dele <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser greek på kanal 4, holder fri fra opgaveskrivning idag... Gider ikke lave mere, hvis jeg skal være ærlig... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt sønnen afsted til bedsteforældrene og er nu ved at farve hår, så jeg kan blive lækker til i aften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i rosengårdscentret og forkælet min datter med en build a Bear og en is :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til et dejligt bankmøde :loveshower

Har i 10 år haft SKOD økonomi.. Og haft det dårligt med banker.. En stor drøm er at kunne købe hus engang - men har altid troet det måske lå 5-10 år ude i fremtiden..

Bankmanden mener vores økonomi er fornuftig - faktisk sagde han "overraskende sund", og hvis jeg får et årsvikariat efter end barsel er det ikke urealistisk at vi må købe hus allerede næste sommer :loveshower :biglove :balloon :loveshower Selvomd et bliver svært at få job, er det bare SÅ fantastisk at få at vide at man efter mange års gæld og dårlig bank-økonomi endelig er ovenpå :loveshower

Det fejrede vi med at køre i babysam.. Og jeg købte INTET <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IH!

Jeg har for mere end en måned siden bestilt en studentergave til min kæreste.

Gaven er bestilt på oplevelsesgaver.dk - jeg købte en gaveæske til, og betalte for den også - kan dog ikke huske prisen, men det var nok 25-50 kr.

Da jeg modtager den, er det en fin metalæske.. Den er sendt i boble-kuvert.. Men den er simpelthen fyldt med ridser på forsiden.. :( Det var jo ærgerligt.

Jeg skriver til dem, og de beklager meget - og god kundeservice; De sender en ny :)

Jeg opsnapper den, uden kæresten opdager jeg har modtaget en pakke og får den kun åbnet - tjekker det er en æske, uden at tage den ud af pakken også smider jeg den ind, i boblekuverten, bagerst i mit tøjskab mellem mine tykke vintertrøjer.

Her en måned senere(meget præcist, kan se jeg "klagede" 23 maj) vil jeg så "pakke om" - og finder den gamle æske, og tager så den nye ud af kuverten.. Tror I så ikke der er en MEGA fed rids i kanten - faktisk så meget, så jeg er ved at skære mig på den da jeg tager den ud af kuverten!!!!!!!

Dvs jeg nu står med to ridsede og grimme gaveæsker :angry har valgt at beholde gaven i den første, da det faktisk er den der er pænest..

Skrev til dem i dag, og de svarede rigtigt hurtigt, at de da kunne sende en ny æske. Men gider ærlig talt ikke modtage flere æsker fra dem :klap Han skal have gaven på mandag, og HAN er da fuldstændig ligeglad med de ridser - det er MIG der synes det er lækkert at give en flot gave jo.

Udover det, er det min kæreste der tjekker post, og det er svært at "opsnappe" pakken, uden han ville opdage det (han opdagede den første, men bildte ham ind det var noget baby noget :blush ) Ih.. Er bare.. Skuffet :( Og træt af at sådan en lille latterlig liggyldighed fylder så meget i mit hovede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og prøver at tage mig sammen til at gå ud og lave mad, men det er som om måsen og sofaen har en magnetisk effekt på hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på vej til Jesperhus, yay! 1 uges ferie med familien <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal ud og lave aftensmad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på vej til Jesperhus, yay! 1 uges ferie med familien <3

Glæder mig til det bliver vores tur :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i rosengårdscentret og forkælet min datter med en build a Bear og en is :loveshower

:loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig træt af, at have møgondt i ryggen på 3. dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser luksusfælden, spiser makrelmad og drikker en COLA :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forresten (endelig) fået sendt pakke til Myliona i dag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forresten (endelig) fået sendt pakke til Myliona i dag :blush

:loveshower Glæder mig til at modtage den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :biglove

Halleleluja for tilbud :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig træt af, at have møgondt i ryggen på 3. dag <_<

Håber du snart er ovenpå igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så taknemlig for mit livsstykke :loveshower Der lige har bildt mig ind at hun var bange og det enste der ville hjælpe, var en tår vand :lolhit Og da jeg så går ind til hende spørger hun, om det ikke var en god røverhistorie :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så taknemlig for mit livsstykke :loveshower Der lige har bildt mig ind at hun var bange og det enste der ville hjælpe, var en tår vand :lolhit Og da jeg så går ind til hende spørger hun, om det ikke var en god røverhistorie :haha

:biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så taknemlig for mit livsstykke :loveshower Der lige har bildt mig ind at hun var bange og det enste der ville hjælpe, var en tår vand :lolhit Og da jeg så går ind til hende spørger hun, om det ikke var en god røverhistorie :haha

:haha :haha Gad vide hvor hun har det fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha :haha Gad vide hvor hun har det fra :D

Aner det ikke :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER