Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Sidder i lænestolen.. kan intet andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spiser :loveshower Og ser billeder igennem.. IGEN.. :whistling :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bander og svovler og græder næsten.. Min (næsten) helt nye kjole fra BZR til 1000 kr. revnede lige foran, da jeg satte mig ned på hug for at kæle med Fenja :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i haven og nyder solen mens Theo leger i sandkassen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på mine forældre. Min mor kommer og hjælper med rengøringen, min far kommer og maler... Skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sur, gal, skuffet og ked af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bander og svovler og græder næsten.. Min (næsten) helt nye kjole fra BZR til 1000 kr. revnede lige foran, da jeg satte mig ned på hug for at kæle med Fenja :boo

Nooooooooooooooooooooooooo!!!!!! :o Det er da også bare pissehamrende ærgerligt og bittert!!!! ARGH, har desværre ingen trøstende ord, men kan godt forstå hvis du danser rundt i raseri og bander og svovler! :kram2

Er sur, gal, skuffet og ked af det

Hvad sker der dog? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bander og svovler og græder næsten.. Min (næsten) helt nye kjole fra BZR til 1000 kr. revnede lige foran, da jeg satte mig ned på hug for at kæle med Fenja :boo

:boo rip kjole....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at koge pasta i håb om at det enten bliver i maven eller i det mindste ikke smager dårligt på vej op :rolleyes (Og ser et eller andet ligegyldigt tv som jeg ikke kan samle mig om...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo rip kjole....

Og RIP Converse :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooooooooooooooooooooooo!!!!!! :o Det er da også bare pissehamrende ærgerligt og bittert!!!! ARGH, har desværre ingen trøstende ord, men kan godt forstå hvis du danser rundt i raseri og bander og svovler! :kram2

Har haft den på 2 gange, så det er virkelig surt! :boo og den kan ikke engang syes, da det er selve stoffet, der er revnet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooooooooooooooooooooooo!!!!!! :o Det er da også bare pissehamrende ærgerligt og bittert!!!! ARGH, har desværre ingen trøstende ord, men kan godt forstå hvis du danser rundt i raseri og bander og svovler! :kram2

Hvad sker der dog? :kram

Kæresten og jeg har i dag været sammen i 17 måneder, trods mange kriser på det sidste. Derfor havde jeg forventet at vi skulle bruge dagen sammen, blandt andet med Carpark North i Friheden, men spaden skal til Silkeborg, til en ven fordi der er Le Man i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten og jeg har i dag været sammen i 17 måneder, trods mange kriser på det sidste. Derfor havde jeg forventet at vi skulle bruge dagen sammen, blandt andet med Carpark North i Friheden, men spaden skal til Silkeborg, til en ven fordi der er Le Man i weekenden.

Øv <_< Det kan han da heller ikke være bekendt! Jeg ville helt klart foretrække en aften i selskab med dig og Carpark North :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den på 2 gange, så det er virkelig surt! :boo og den kan ikke engang syes, da det er selve stoffet, der er revnet <_<

Burde man så ikke lige smutte forbi og lige høre om det kan passe?? Altså. En kjole skal da ikke revne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at koge pasta i håb om at det enten bliver i maven eller i det mindste ikke smager dårligt på vej op :rolleyes (Og ser et eller andet ligegyldigt tv som jeg ikke kan samle mig om...)

Æv, pastaen smager fælt :(

Kæresten og jeg har i dag været sammen i 17 måneder, trods mange kriser på det sidste. Derfor havde jeg forventet at vi skulle bruge dagen sammen, blandt andet med Carpark North i Friheden, men spaden skal til Silkeborg, til en ven fordi der er Le Man i weekenden.

Æv hvor træls! :kram2

Burde man så ikke lige smutte forbi og lige høre om det kan passe?? Altså. En kjole skal da ikke revne...

:ditto det tænker jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde man så ikke lige smutte forbi og lige høre om det kan passe?? Altså. En kjole skal da ikke revne...

Butikken er desværre lukket, siden jeg købte den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Butikken er desværre lukket, siden jeg købte den :(

Har de ikke en slags online noget? Eller andre butikker??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået kæresten til at grille pølser :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ikke en slags online noget? Eller andre butikker??

Altså, har købt kjolen i en lille lokal butik, der gik konkurs her den 1. April i år, så der er nok ikke noget at gøre, desværre. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, har købt kjolen i en lille lokal butik, der gik konkurs her den 1. April i år, så der er nok ikke noget at gøre, desværre. :boo

En mail til selve firmaet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mail til selve firmaet?

Det kan man da ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man da ikke?

Jo da. Når man køber noget som ikke er i orden kan man i princippet selv bestemme om man kontakter butik eller producent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo da. Når man køber noget som ikke er i orden kan man i princippet selv bestemme om man kontakter butik eller producent!

Helt enig. Normalt, tror jeg dog man skal kontakte butikken - Men vi har også gået til producenten, fx hvis vi ikke har fundet butikkens behandling eller håndtering i orden ;)

Så jeg havde kontakten producenten, og forklaret situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af i vores nye kæmpe sækkestol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er ultra ynkelig :boo Har ondt i hele kroppen, og magter hverken at stå eller gå eller ligge eller noget.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER