Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Har et hoved der kører på højtryk med tanker, bekymringer osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og puster ud efter besøg fra kommunen

Hvordan gik det?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det?

:kram

Sender en pm søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu brugt aaaaalt for mange penge på babytøj :whistling Men det er jo så fiiiint til min prinsesse :loveshower :7himmel :loveshower

Behøver jeg sige min kæreste mener hvis vi skal have flere børn, så skal det være endnu en prinsesse, så vi kan nå at få brugt ALT tøjet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu brugt aaaaalt for mange penge på babytøj :whistling Men det er jo så fiiiint til min prinsesse :loveshower :7himmel :loveshower

Behøver jeg sige min kæreste mener hvis vi skal have flere børn, så skal det være endnu en prinsesse, så vi kan nå at få brugt ALT tøjet :P

:lol Men så må du minde ham om alle de penge du har SPARET :D Der er jo for MANGE flere penge, hvis man køber alt fra nyt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et hoved der kører på højtryk med tanker, bekymringer osv.

:kram2 Håber tingene falder på plads :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg tør kigge ind på Tildes værelse for at se, om hun sover :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg tør kigge ind på Tildes værelse for at se, om hun sover :unsure

Er hun nu en bølle igen? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker efter en samtale med coachen. Vigtigheden og værdien, af ægte/reelle venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rydder ud og sorterer. Bliver enig med mig selv om, at jeg ikke kan skille mig af med Karolines første tøj i str 32/38. Har haft SP i dag, og hun er nu 6.240 gram, 57 cm og 40 cm i hovedomfang. Det er en forøgelse på over 5 kg, 17 cm i længden og 12 cm i hovedomfang. Det er sååååå vildt :loveshower Nu er hun lige på vej i str 62 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rydder ud og sorterer. Bliver enig med mig selv om, at jeg ikke kan skille mig af med Karolines første tøj i str 32/38. Har haft SP i dag, og hun er nu 6.240 gram, 57 cm og 40 cm i hovedomfang. Det er en forøgelse på over 5 kg, 17 cm i længden og 12 cm i hovedomfang. Det er sååååå vildt :loveshower Nu er hun lige på vej i str 62 :biglove

Store dygtige pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Men så må du minde ham om alle de penge du har SPARET :D Der er jo for MANGE flere penge, hvis man køber alt fra nyt ;)

Ja.. Han mener dog, at jeg er ved at gøre hende til "mig" = at hun skal have lige så meget, eller mere tøj end mig :P

Rydder ud og sorterer. Bliver enig med mig selv om, at jeg ikke kan skille mig af med Karolines første tøj i str 32/38. Har haft SP i dag, og hun er nu 6.240 gram, 57 cm og 40 cm i hovedomfang. Det er en forøgelse på over 5 kg, 17 cm i længden og 12 cm i hovedomfang. Det er sååååå vildt :loveshower Nu er hun lige på vej i str 62 :biglove

Det er helt vildt!! Kan godt forstå du ikke kan gå af med det - det er godt nok vildt hun er så stor; Og alligevel er hun jo stadigvæk så lille.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et hoved der kører på højtryk med tanker, bekymringer osv.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden ser bold så tror jeg smutter i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i seng, er på trods af en dag uden de store udfoldelser bare træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige shoppet på ebay...

Noget spændende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget spændende?

Næææ egentligt ikke.. ;) Bare et cover til ipad'en.... blev lidt forelsket i det GND har - da jeg så det i lørdags... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ egentligt ikke.. ;) Bare et cover til ipad'en.... blev lidt forelsket i det GND har - da jeg så det i lørdags... :)

Ikke ringe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og spiser morgenmad, skal bruge resten af min vinterferie på at arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt, vi har været vågen siden 3.45

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker min smoothie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun nu en bølle igen? ;)

Lige i går var hun faktisk ikke :D Men hun har godt nok været 'herlig' de sidste aftener <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker min smoothie :)

Hvad laver du den med? Har endnu ikke fundet en smoothie jeg kan lide :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rydder ud og sorterer. Bliver enig med mig selv om, at jeg ikke kan skille mig af med Karolines første tøj i str 32/38. Har haft SP i dag, og hun er nu 6.240 gram, 57 cm og 40 cm i hovedomfang. Det er en forøgelse på over 5 kg, 17 cm i længden og 12 cm i hovedomfang. Det er sååååå vildt :loveshower Nu er hun lige på vej i str 62 :biglove

Hun er bare så dygtig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER