Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Overvejer at gå op med Maliva, da hun faldt i søvn i min favn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige kommet hjem til kæmpe chok! Har været væk hele dagen, og da vi kører ind i indkørslen ser jeg vores ene kat sidde i vinduet og ser mærkelig ud. Det går op for mig at han har en plastic pose over hovedet og ligner en der ikke kan trække vejret Særlig godt :boo jeg får stoppet bilen, og i en fart låst døren op og løber ind og flår den af ham. Han har åbenbart fundet en pose flæskesvær og har ikke kunne komme ud af posen igen :( Han var helt våd i hovedet af kondens og savl :boo

Puha et chok for os og for ham! Er glad for jeg virkelig ville hjem i seng nu :( Min stakkels lille misse dreng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem til kæmpe chok! Har været væk hele dagen, og da vi kører ind i indkørslen ser jeg vores ene kat sidde i vinduet og ser mærkelig ud. Det går op for mig at han har en plastic pose over hovedet og ligner en der ikke kan trække vejret Særlig godt :boo jeg får stoppet bilen, og i en fart låst døren op og løber ind og flår den af ham. Han har åbenbart fundet en pose flæskesvær og har ikke kunne komme ud af posen igen :( Han var helt våd i hovedet af kondens og savl :boo

Puha et chok for os og for ham! Er glad for jeg virkelig ville hjem i seng nu :( Min stakkels lille misse dreng :(

Neejj nej nej et chok at komme hjem til :boo Puha, er glad for at høre at det ikke gik så galt som det kunne have gjort!! Men hold da op et chok for både jer og den stakkels misser :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået i seng. Mit tv viser pludselig kun sport ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neejj nej nej et chok at komme hjem til :boo Puha, er glad for at høre at det ikke gik så galt som det kunne have gjort!! Men hold da op et chok for både jer og den stakkels misser :( :kram2

Det var virkelig et kæmpe chok. Og tuder hver gang jeg tænker på det :( Nu putter vi i sengen og han bliver nusset som aldrig før :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var virkelig et kæmpe chok. Og tuder hver gang jeg tænker på det :( Nu putter vi i sengen og han bliver nusset som aldrig før :biglove

Jeg kan godt forstå dig. Jeg kan lige forestille mig hvis det var min egen misser, puha, blir helt trist bare ved tanken om det :(

Dejligt i ligger og putter nu, det er lige det man trænger til efter sådan en forskrækkelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig. Jeg kan lige forestille mig hvis det var min egen misser, puha, blir helt trist bare ved tanken om det :(

Dejligt i ligger og putter nu, det er lige det man trænger til efter sådan en forskrækkelse :)

Det trænger man rigtig meget til!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det trænger man rigtig meget til!!

Er du ok udover at være forskrækket ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker mig selv i hegnet :badgirl

Men hygger mig :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keder mig.. overvejer at.. Ja, ved det ikke.. Gå i seng måske... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savler totalt over Owen Wilson på tv2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grubler over min bachelor opgave... er seriøst ramt af skriveblokering.. Så nu ligger jeg vågen med dårlig samvittighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen og gasser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten lige vågnet, men skal snart op, for har en del gøremål der skal gøre inden Isaac skal hentes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen med mand og barn. Elsker langsomme søndage :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at få stress over at der kommer ti børn til fødselsdag om 3 timer :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at få stress over at der kommer ti børn til fødselsdag om 3 timer :balloon

Muligvis det ville hjælpe hvis du loggede af BK :whistling

God fest :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putter med drengene :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at gøre klar til, at Tilde og jeg skal spise morgenmad i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lakeret Emilies og mine tånegle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slår mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surmuler - er træt af PMS <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt - træt TRÆT :zzz

Er overrasket over hvor træt man egentlig kan blive af at holde børnefødselsdag!

Jeg er klar til at gå i seng så snart ungerne er puttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen og slapper af efter en dag i haven. Mine fødder er TRÆTTE! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen så træt! Ville ønske, at jeg ikke havde en masse arbejde, der lige skulle ordnes, for så var jeg gået direkte i kassen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER