Besvaret April 11, 2012 :oops har trøsteshoppet til Bloppen :loveshower Kom sørme også til at købe et par pigebukser- under hårdt pres fra min veninde der er sikker på, at Blop er en pige :rolleyes Kunne slet ikke modstå dem :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Skal inden længe henter lækkermåsen i dagplejen :) Og så skal vi have "Stinna-tid" indtil H kommer hjem kl 17.. og Veninden ved 18 tiden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Synes alting er "meh" for tiden <_< Hver gang jeg bliver glad for noget, så bliver det ødelagt så jeg sidder med en træls følelse.. Gah..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Er lige kommet hjem fra Legoland slapper lige af inden næste etappe fødselsdag begynder :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Ser masterchef og drikker en iskold cola :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Overvejer hvad vi skal se i aften, og glæder mig til slik og kold cola :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Synes alting er "meh" for tiden <_< Hver gang jeg bliver glad for noget, så bliver det ødelagt så jeg sidder med en træls følelse.. Gah..! Hvad da? Sidder og chatter med min veninde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Venter på desperate housewifes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Venter på desperate housewifes Også mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Slapper af efter en lettere kaotisk dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Smutter i seng, skulle have været i bad, men vi har slet intet varmt vand <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Flader ud efter en meget lang fest dag :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Smutter i seng, skulle have været i bad, men vi har slet intet varmt vand <_< Sikke noget lort :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 væmmes over hvad jeg troede der var en veninde... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 væmmes over hvad jeg troede der var en veninde... :( Taz, tage en helt dyb indånding og lad dine følelser sænke sig helt inden du tager nogle beslutninger. Du er oprørt over biddet af hunden, aflivningen og ikke mindst din mor :loveshower Du har taget den bedste beslutning for din hund og jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Sikke noget lort :whistling Ja, det er trælst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har lige givet bassemanden morgenmad, og prøvet at putte ham inden han skal en tur i dagpleje i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har checket om vi har fået varmt vand igen og jubii :) Så i dag kan jeg både komme i bad og få vasket op. Lige nu slapper vi af inden Isaac skal afleveres i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Ser Go'morgen Danmark og nyder en kop kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Drikker lige en kop kaffe inden vi skal have tøj på og Isaac skal i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Taz, tage en helt dyb indånding og lad dine følelser sænke sig helt inden du tager nogle beslutninger. Du er oprørt over biddet af hunden, aflivningen og ikke mindst din mor :loveshower Du har taget den bedste beslutning for din hund og jer Jeg er skam også rolig, men syntes da bare at det er utroligt at man skal forsvarer sådan en beslutning... Hvad med ham der fik aflivet den sindsygt flotte main coon kat samme dag, skal han også under krydsforhør og forsvarer hans beslutning? Vor herre bevares siger jeg altså bare! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Er på vej hjem efter at have handlet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har igen intet varmt vand, så nu får varmemesteren besøg af sure mig så snart han åbner. Mor her er ikke skuffet, men rasende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har igen intet varmt vand, så nu får varmemesteren besøg af sure mig så snart han åbner. Mor her er ikke skuffet, men rasende! Det er da bare heller ikke i orden <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites