Besvaret October 20, 2012 Og er færdig nu :) Ih hvor fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 skal til at se matador, elsker den serie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Har bagt droemmekage muffins men har spist saa meget aftensmad at jeg ikke har plads til en :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Slapper af på sofaen og ser tøsefilm....for at komme helt på toppen igen! Nyder et par timer med min mand inden han skal på job igen.... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Sidder og stener med børnene føler mig ynkelig idag, savner at lave noget kun som mig og ikke som mor :D Det forstår jeg godt... Selvom jeg har alene weekend, så tænker jeg jo både i eksam og BA <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Har opdaget Netflix :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 bitcher lidt over hr. mand <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 bitcher lidt over hr. mand <_< Hva nu søde? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Ligger og prøver at planlægge dagen lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Overvejer hvad jeg skal gå i gang med først Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Overvejer hvad jeg skal gå i gang med først du skal komme herud til Thorsø og gå på loppemarked med mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Er lige vaagnet efter en tiltraengt lur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Er på besøg hos gode venner og deres lille søn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Bager kage til Forbrydelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Hygger i lænestolen med tæppe på... forsøger og finde energien frem til arbejdet i morgen... Er bestemt ikke helt rask endnu... :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Har smidt mig på sofaen og rejser mig ikke før det er sengetid ...... Medmindre jeg bliver lækkersulten ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 ser forbrydelsen, og tror altså stadig på, at Emilie ikke er død... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Har lige set sidste afsnit af forbrydelsen, så holder mig væk fra forbrydelsestråden, så jeg ikke finder ud af hvad der sker i afsnit 5, når jeg først kan se det når det kommer på nettet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 er i gang med at sy et aktivitets tæppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Har været i Salling og købt Danefæ og Småfolk til minus 50%.. Derudover har jeg støvsuget lejligheden og nu venter tøjvasken og studiet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 ser hvem vil være millionær fordi Lasse Rimmer er derinde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Ligger på sofaen, hoster lungerne op og ser Greys Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Glædes over der nu er 2 mill. mere til Knæk Canceren.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites