Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Ser Greys...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er hoppet i seng, og vil snart læse lidt mere om Edward :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er frustreret over ikke at kunne finde et sted at bo :boo Synes det ser helt håbløst ud... Årg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snottet lidt I to dage og haft lidt ondt I halsen men ikke konstant manden mener jeg har feber jeg mener jeg bare er gravid men maa indroemme jeg begynder at blive lidt paranoid over om det sku vaere toxoplasmose... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er frustreret over ikke at kunne finde et sted at bo :boo Synes det ser helt håbløst ud... Årg!

ej hvad sker der :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er frustreret over ikke at kunne finde et sted at bo :boo Synes det ser helt håbløst ud... Årg!

Efter at have set De Unge Mødre i tirsdags, virker det ellers som om at det er nemt at finde lejlighed i Odense?

Hende der Line gik da bare lige rundt og kiggede på nogle forskellige og så valgte hun én :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have set De Unge Mødre i tirsdags, virker det ellers som om at det er nemt at finde lejlighed i Odense?

Hende der Line gik da bare lige rundt og kiggede på nogle forskellige og så valgte hun én :unsure

Ja, jeg tror det er fordi vi har nogle andre krav..

Jeg vil IKKE i en "lejlighed", da jeg allerede nu har svært ved at slæbe Camille op og ned af vores trappe på under 10 trin.. Så jeg vil i noget som er i stueplan, og gerne noget hvor barnevognen kan stå LIGE ude foran - alternativt noget i stueplan, hvor der er en lille altan, hvor der er plads til barnevognen.. Eller et sted hvor der er elevator, så barnevognen kan køres op, eller jeg ikke behøver slæbe Camille...

Jeg er måske mest af alt bare lidt træt af at Christian VIL bo i Odense by, fordi det økonomisk sætter store begrænsninger i forhold til mine ønsker/behov.. Han er sporty og stærk, og kan nemt bære flere poser op af trapperne. Jeg føjer med ondt i ryggen, og kan knap bære Camille jo..

Der er masser af små huse udenfor Odense, som vi ville have råd til - men han VIL bo i Odense...

Og jeg har virkelig inden ide om hvor hun fandt de lejligheder, for synes ikke rigtig jeg kan finde noget som ikke enten er urimelig dyrt i husleje eller er på 2-3 sal <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tror det er fordi vi har nogle andre krav..

Jeg vil IKKE i en "lejlighed", da jeg allerede nu har svært ved at slæbe Camille op og ned af vores trappe på under 10 trin.. Så jeg vil i noget som er i stueplan, og gerne noget hvor barnevognen kan stå LIGE ude foran - alternativt noget i stueplan, hvor der er en lille altan, hvor der er plads til barnevognen.. Eller et sted hvor der er elevator, så barnevognen kan køres op, eller jeg ikke behøver slæbe Camille...

Jeg er måske mest af alt bare lidt træt af at Christian VIL bo i Odense by, fordi det økonomisk sætter store begrænsninger i forhold til mine ønsker/behov.. Han er sporty og stærk, og kan nemt bære flere poser op af trapperne. Jeg føjer med ondt i ryggen, og kan knap bære Camille jo..

Der er masser af små huse udenfor Odense, som vi ville have råd til - men han VIL bo i Odense...

Og jeg har virkelig inden ide om hvor hun fandt de lejligheder, for synes ikke rigtig jeg kan finde noget som ikke enten er urimelig dyrt i husleje eller er på 2-3 sal <_<

Ej jeg tænkte altså også at det virkede rimelig urealistisk :rolleyes

Men nej hvor jeg bare forstår dig! Vi bor på 4. sal UDEN elevator og jeg har dårlig ryg :(

Det er/har været vanvittig hårdt. Nu er Theo heldigvis begyndt at kunne gå lidt af vejen selv. Men hvor ville jeg dog ønske at vi boede i hus, eller havde en stue lejlighed med have, eller i det mindste bare en elevator <_<

Håber I kan nå til en form for enighed :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal komme herud til Thorsø og gå på loppemarked med mig :)

Det havde jeg faktisk overvejet i søndags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager hvis det støder nogen - men jeg tror faktisk at hvis man er alene mor og ung mor, kan det være lettere fordi boligtilskuddet er meget større.

Men kender problemet!!! Vi leder også efter nyt hus, og det er bare slet ikke lige til, medmindre man er villig til hvad som helst!

Det tror jeg du har ret i.. De fleste af de steder vi kigger, koster indskud 17-18000 kr - også er der det samme i forudbetalt leje.. Vi kan ikke få/låne en krone fra kommunen <_< Men nu har vi også sparet 25000kr op til indskud, men stadigvæk er det bare sjældent nok <_< Men altså, det er faktisk mere det med at finde noget som lever op til "vores krav" der er et problem.. Vi forventer jo ikke at vi bare kan få noget der er helt perfekt og billigt, men har endnu ikke fundet noget hvor jeg tænker "det kunne jeg leve med"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt halloween kostume.. Er SÅ nervøs... For det første, er det en KJOLE, der ikke er voldsom lang.. Puha, glæde rmig til den kommer, så jeg kan prøve den...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt halloween kostume.. Er SÅ nervøs... For det første, er det en KJOLE, der ikke er voldsom lang.. Puha, glæde rmig til den kommer, så jeg kan prøve den...!

Skal vi ikke se billeder? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke se billeder? :)

Halloween

Jeg har så købt en sort paryk, med lidt "vild" hår til, så det ser lidt.. Hekse agtigt ud, håber jeg :whistling

Men er latterlig bange for jeg ikke kan passe det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser dexter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stener på sofaen og venter utålmodigt på veer - det sker sku nok ikke <_< må drikke en cola istedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige været ude og gå med hr. hund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Checker FDF skjorte ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen og er øm i hele kroppen af at hoste :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser tv med hr sylle-mis på maven <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flader ud på sofaen og venter på DUM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej hjem fra arbejde. Er så smadret i knæet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser DUM og drikker cola :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER