Besvaret May 25, 2012 Haha.. Ej, det må godt nok være lidt spøjst. :lolhit JA bare lidt ikke :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2012 JA bare lidt ikke :blink Jo, jeg ville da godt nok også være lidt.. overrasket?, hvis jeg blev spurgt om det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Drikker kaffe. Ikke en udpræget fornøjelse da min kære mand har drukket det sidste mælk inden han gik i seng :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Venter på manden kommer tilbage fra bageren :) - man har vel lov til at blive forkølet lidt når man har 3 ½ års dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Kæmper for at åbne øjnene :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 :lolhit Er godtnok lidt rundforvirret over at min kære mor lige har antydet, at hun tænker på om jeg er til kvinder. GODTnok har jeg ikke haft en kæreste i 4 år - MEEEN alligevel mor! Haha :D Da min nuværende mand fortalte sin farmor at han havde fået en kæreste, så sagde hun "nu er det vel en pige" :D :D Og min mand er efter min mening mega mandlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Nyder at have sovet længe! Sov helt til kl 10 :blink ! Nu skal jeg snart ned og fodre min mors 600 Høns, og derefter står den på Romanskrivning :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Sidder på havnen med Venstre til pinsemarked. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Dør langsomt af hedeslag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Dør langsomt af hedeslag.... Skal vi dø sammen så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Skal vi dø sammen så? Det er helt latterligt det kan være så varmt.. PUHA! Godt jeg har fri om under 3 timer! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Slumre på sofaen i haven og dufter den gode duft af pulled pork på grillen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Er lige ind fra haven. Der var dejligt varmt ude :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Ligger i haven og slapper af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Glæder mig til at få fri om 1 time og 10 min! Så er der kun torsdag tilbage på arbejdet - meget mærkeligt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Sidder inde og kampsveder! Ude er der alt alt for varmt! Gid man havde en pool lige nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 1 time og 3 min til jeg har fri :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 1 time og 3 min til jeg har fri :loveshower Du tæller vel ikke ned :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Du tæller vel ikke ned :D Nej da.. :whistling 1 time og 1 min :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Prøver at gøre klar til barnedåb i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Skulle egentlig skrive på min nye roman - istedet blev det til 5 jobansøgninger :glad og nu sidder jeg og kikker uddannelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Det er helt latterligt det kan være så varmt.. PUHA! Godt jeg har fri om under 3 timer! :rolleyes Jeg er helt smadret efter arbejde. Føj, hvor var det varmt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Sidder i toget og er ved at dø af varme. Det er helt igennem umenneskeligt at arbejde i butik, når det er så varmt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites