tville1978

Tablet/ipad

12 indlæg i dette emne

Jeg ønsker mig så meget en tablet eller Ipad, men hvad skal man vælge?

Jeg er noget grøn på markedet.

Mit eneste krav er at der er e bogs læser i den.

Kan i giv e mig nogle forslag.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså det er der jo i en iPad..... Men ellers er det vel et spørgsmål om smag :)

Jeg er sindsygt glad for min iPad, og synes den er nærmest fantastisk :loveshower Men kender jo så slet ikke til andre tablets..... Så kan ikke sige om de er lige så gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal den bruges til?

Jeg har en e-bogs læser fra Sony, som jeg er rigtig glad for. Hvis du skal bruge den meget og læse meget på den, vil jeg anbefale dig, at købe en e-bogslæser da den jo ikke er baggrundsbelyst og meget mere behagelig at læse på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal bruges ti at surfe på og så læse hvis det var muligt.

Kender ikke så meget til dem, er bare sikker på at jeg ikke kan leve uden sådan en :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså ikke fordi jeg har nogen af delene, så har jeg set forbruger programmer, hvpr de anmelder ipad og tablet fra forskellige firmaer, og indtil nu kan de andre end ipad ikke leve op til appel, så hvis det skal være nu her, så ville jeg købe en ipad, og så betale det ekstra. Hvis du derimod kan vente et år eller to, ville jeg vente og se, hvad der kommer på markedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en iPad i sidste uge og jeg er sindsyg glad for den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer altså at købe en Samsung et eller andet. Jeg vil primært bruge den til (ja er ikke særlig teknisk og ejer ikke engang en smartphone) til de der børnespil så min datter ikke er den eneste der ikke kan bruge sådan en når hun engang skal i skole.. Har set min venindes pige sidder og kan spille så en iphone og det ser jo smart ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke så meget om andre tablets end iPad som jeg selv er ejer af en og er rigtig glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil råde dig til at tage ud i en butik og se de forskellige tablets. For det skal jo være den som du synes virker bedst for dig og dine behov :)

Jeg har en iPad, da jeg godt kan li æbler ^_^ Jeg fik den i julegave af min kæreste, så derfor blev det lige netop den. Jeg skal ikke kunne udelukke at jeg ville vælge anderledes hvis jeg selv skulle vælge selv (Jeg tvivler dog, da jeg virkelig er faldet for apple)

Men tag ud og se dem, spørg sælgeren om pro/cons ved de forskellige tablets. Undersøg om der er nogle bestemte apps du ønsker, og se om de kan fås til de forskellige tablets.

Det er vidst de råd jeg kan komme med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Ipad og er sindsyg glad for den! Jeg har siddet med en tablet med windows styrresystem, og den fungede bare ikke rigtig for mig. Det jeg elsker ved Ipad'en er, at den tænder med det samme du trykker på knappen - med windows skulle man starte den op, og vente på den. Jeg har en alm. Computer, og Ipad'en er bare til det man ikke gidder tænde computeren for.

Kender også en med en samsung købt omkring sidste forår. Den var ikke lige så intuitiv.

Eneste minus med iPad er manglende flash, men det synes jeg sjældent er et problem. Kun hvis jeg skal logge på med nem-id, men så bruger jeg bare den stationære :)

Prøv at finde "So ein ding"s arkiv på dr.dk. Der er mange anmeldelser på forskellige tablets.

Men hvis du skal have en iPad, så vent! Om en måneds tid kommer 3'eren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en iPad i sidste uge og jeg er sindsyg glad for den!

Ditto - vores datter på 2 år spiller også mange spil på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar. Det sætter virkelig tanker igang. Men hvad kan 3eren som den anden ikke kan?

Hvilke apps. kan man virkelig ikke leve uden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER