Posted December 1, 2010 Hey, der må være sket en fejl... der står ikke noget i min signatur :huh :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Det er vist heller ik mig :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Okey, så er det nitte at være på fra Tlf. hvor man IKKE kan se signaturer!! :D Så hey, hvem har vundet????? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Sjov måde at gøre det på :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Tillykke til dem der har vundet, jeg kan kun se 2 der her vundet her inde. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Sjov måde at afsløre vinderne på, vil da straks tjekke.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Man kan ikke se signaturer på iphone Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Jeg skal da også lige se om jeg har vundet :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Jeg prøver også lige lykken.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Kan man ikke se det på telefonen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Skal lige se om jeg skulle være en af de heldige Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Tillykke til dem der har vundet, jeg kan kun se 2 der her vundet her inde. :yay Jeg har jo selv vundet. Share this post Link to post Share on other sites