Solvej99

Hvad laver jeres barn lige nu?

1,983 indlæg i dette emne

Står op at sofabordet med sin nusseklud i munden og ser fjernsyn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder hos mig og se tv og leger med min håndcreme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ligger og leger med klodser på gulvet ( tror han laver noget puha i bleen - her lugter ikke af blomster mere ihvertfald) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i børnehave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har sovet over 2 timer nu så jeg er glad for jeg fik også lige en lur på sofaen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har sovet over 2 timer nu så jeg er glad for jeg fik også lige en lur på sofaen :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover... Efter zoneterapi-behandling... Spændende hvor længe hun bliver ved denne gang... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er for 117. gang i dag på vej over mod brændeovnen! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er for 117. gang i dag på vej over mod brændeovnen! <_<

Haha :D Kan lige se det for mig! Kan I ikke købe sådan et gitter og sætte for? Det skal vi i hvert fald helt sikkert have, når Anna begynder at kravle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D Kan lige se det for mig! Kan I ikke købe sådan et gitter og sætte for? Det skal vi i hvert fald helt sikkert have, når Anna begynder at kravle!

Vi håber lidt at vi kan opdrage hende til ikke at nærme sig den. Det er langt fra hver dag vi har gang i den - men den er selvfølgelig forbudt 24/7, da hun skal lære det.

Hun flytter for det meste hånden fra den sorte plade under brændeovnen, når vi siger "NEJ", så jeg tror ikke det er umuligt :)

Ellers må vi jo ty til et gitter, hvis det bliver umuligt... Men det er jo kun en måned eller to endnu vi vil bruge den - og til efteråret satser jeg kraftigt på vi kan opdrage hende til ikke at gå derhen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi håber lidt at vi kan opdrage hende til ikke at nærme sig den. Det er langt fra hver dag vi har gang i den - men den er selvfølgelig forbudt 24/7, da hun skal lære det.

Hun flytter for det meste hånden fra den sorte plade under brændeovnen, når vi siger "NEJ", så jeg tror ikke det er umuligt :)

Ellers må vi jo ty til et gitter, hvis det bliver umuligt... Men det er jo kun en måned eller to endnu vi vil bruge den - og til efteråret satser jeg kraftigt på vi kan opdrage hende til ikke at gå derhen.

Ej nu kommer jeg med en løftet pegefinger undskylder rigtig meget på forhånd. Jeg er ikke i tvivl om at man kan opdrage sit barn til at blive væk fra brændeovnen. Men jeg tænker hvad så den dag hvor ungerne løber rundt og leger og ved et uheld falder og måske rammer den. Bare en tanke fra en mor hvis søn har gået i dp ved et barn som blev forbrændt på rigtig meget af kroppen ved et lege uheld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August ser det regner med frikadeller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Marlon hygger hos mig i sofaen med sut og nusseklud, og ser lige lidt VH1 inden sengetid :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David blev putte for en halv time siden - han var meget træt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han plejer lige at tage en lille halv time inden aftensmad, men øh... Han har sovet i 2 timer nu. Er han mon gået i seng for natten? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han plejer lige at tage en lille halv time inden aftensmad, men øh... Han har sovet i 2 timer nu. Er han mon gået i seng for natten? :huh

Det kan nok ikke udelukkes? Det har Filippa også præsteret før i tiden :) Hun vågnede dog som regel efter nogle timer, men så kunne vi putte hende i nattøj, give mad og så i seng igen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan nok ikke udelukkes? Det har Filippa også præsteret før i tiden :) Hun vågnede dog som regel efter nogle timer, men så kunne vi putte hende i nattøj, give mad og så i seng igen :glad

Han er gået i seng for natten. Han sover stadig.

Er da godt nok spændt på hvordan natten bliver så :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er gået i seng for natten. Han sover stadig.

Er da godt nok spændt på hvordan natten bliver så :rolleyes

Den bliver fantastisk krydser alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bliver fantastisk krydser alt

Hvor er du sød :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver ballade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu kommer jeg med en løftet pegefinger undskylder rigtig meget på forhånd. Jeg er ikke i tvivl om at man kan opdrage sit barn til at blive væk fra brændeovnen. Men jeg tænker hvad så den dag hvor ungerne løber rundt og leger og ved et uheld falder og måske rammer den. Bare en tanke fra en mor hvis søn har gået i dp ved et barn som blev forbrændt på rigtig meget af kroppen ved et lege uheld.

Det har du selvfølgelig en pointe med. Må lige gå i tænkeboks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på gulvet og leger og ser Go' Morgen Danmark :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover på altanen. Uh, godt det ikke er mig :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER