Solvej99

Hvad laver jeres barn lige nu?

1,983 indlæg i dette emne

hun ligger på sofaen og sover sammen med sin far :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han sidder på gulvet, og sludrer med sin nusseklud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og se tv på sofaen ved siden af far og kommer også gerne med kommentarer til det hun ser i tvet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen ved siden af mig og pludrer. Eller ligger er vist ikke det rette ord - tumler rundt er vist bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er gået i seng for natten :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi lige startet på cirkus-"fald i søvn" for denne aften..... Far starter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi lige startet på cirkus-"fald i søvn" for denne aften..... Far starter :rolleyes

Gider Marlon ikke i seng ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er i drømmeland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige puttet Ronja. I dag tog det "kun" en time... Nu et jeg spændt på hvor mange gange hun vågner i løbet af natten >_>

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider Marlon ikke i seng ?? :)

Nix! Det er dog bedre end det har været..... En overgang tog det gerne 3 timer hver aften, og mange forskellige metoder.... Nu er vi nede på en times tid ;)

Han har så travlt med at kravle om dagen, og kan slet ikke falde ned til puttetid.... Så han kravler rundt i sengen og står op ad tremmerne i lang tid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix! Det er dog bedre end det har været..... En overgang tog det gerne 3 timer hver aften, og mange forskellige metoder.... Nu er vi nede på en times tid ;)

Han har så travlt med at kravle om dagen, og kan slet ikke falde ned til puttetid.... Så han kravler rundt i sengen og står op ad tremmerne i lang tid :rolleyes

Altså den lille krudtugle :loveshower Har i prøvet at lade ham ligge alene med en flaske MME ? Den virker hver eneste aften her og Sofia sover som en sten efter ca 5-10 minutter...

Hendes verden er også pludselig blevet SÅ stor og hun kan pludselig en masse ting, hvilket muligvis er det samme med Marlon, så de har så mange indtryk de lige skal have bearbejdet.. Derfor kan det for nogle børn være svært, at finde ro tror jeg..

Men at gå fra 3 til 1 time er da flot, synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den lille krudtugle :loveshower Har i prøvet at lade ham ligge alene med en flaske MME ? Den virker hver eneste aften her og Sofia sover som en sten efter ca 5-10 minutter...

Hendes verden er også pludselig blevet SÅ stor og hun kan pludselig en masse ting, hvilket muligvis er det samme med Marlon, så de har så mange indtryk de lige skal have bearbejdet.. Derfor kan det for nogle børn være svært, at finde ro tror jeg..

Men at gå fra 3 til 1 time er da flot, synes jeg..

Det er flere måneder siden vi pakkede alle flaskerne væk.... Han ville simpelthen ikke have det mere, og så måtte vi jo gå over til at give ham mme i maden. Den dreng vil hurtigt frem i verden :biglove

Så det kan vi desværre ikke forsøge.....

Men jeg håber da lidt at det bare er en fase han skal igennem :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har lige været i bad, med sin farmand og sover nu sødt i sin seng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bedt om at få tråden flyttet til det nyoprettede Børne smalltalk.

Så kan børn i alle aldre være med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået Ronja til at sove igen efter en halv time med skrig og gråd :( sidder og venter på hvornår hun skriger igen :(

Gad vide om det lidt er det samme som marlon går igennem? Eller måske et tigerspring ? Hårdt er det i hvert fald :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået Ronja til at sove igen efter en halv time med skrig og gråd :( sidder og venter på hvornår hun skriger igen :(

Gad vide om det lidt er det samme som marlon går igennem? Eller måske et tigerspring ? Hårdt er det i hvert fald :(

Øv øv... Føler med dig. Det er simpelthen så anstrengende.

Krydser fingre for at det "bare" er tigerspring hos både Theo og Ronja :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået Ronja til at sove igen efter en halv time med skrig og gråd :( sidder og venter på hvornår hun skriger igen :(

Gad vide om det lidt er det samme som marlon går igennem? Eller måske et tigerspring ? Hårdt er det i hvert fald :(

Åhh, det er bare ikke sjovt med den slags natteroderi, og slet ikke når det er ren skrig og gråd :(

Jeg håber snart det får en ende hos jer, så Ronja kan finde ro igen.... Og i kan få jeres søvn :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Lillemi og Troldemor: tak :kram2 og i lige måde.

Hvis hun bare vågnede og klynkede var det intet problem men den måde hun skriger på er bare ikke sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Lillemi og Troldemor: tak :kram2 og i lige måde.

Hvis hun bare vågnede og klynkede var det intet problem men den måde hun skriger på er bare ikke sjovt :(

Hvad gør hun hvis du ammer hende?

Jeg har nogle dage bare givet ham bryst hver gang han vågnede for så faldt han hurtigt til ro igen. Det er selvfølgelig lidt anstrengende, men jeg tænker jo at det forhåbentlig bare er en periode og så hellere hjælpe ham til at få ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@lillemi: det virker nogen gange men når jeg så rykker hende vågner hun igen lige så ulykkelig. Men hvis jeg ikke gør det tager det længere tid så det er bedre end at lade være.

Af frygt for at jinxe det tør jeg næsten ikke skrive at hun sover endnu og ikke har været vågen siden jeg skrev sidst :) men jeg venter stadig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@lillemi: det virker nogen gange men når jeg så rykker hende vågner hun igen lige så ulykkelig. Men hvis jeg ikke gør det tager det længere tid så det er bedre end at lade være.

Af frygt for at jinxe det tør jeg næsten ikke skrive at hun sover endnu og ikke har været vågen siden jeg skrev sidst :) men jeg venter stadig...

Uh, det er faktisk det samme her ;)

Theo har sovet siden kl. 20. Det er snart 4 timer i træk :o

Det er meget længe siden at han har sovet så længe.

Måske det endelig er ved at vende for os? :yay

Ej, jeg tør nu heller ikke at håbe på noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Det håber vi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun spiser :) Ej tror faktisk hun er faldet i søvn igen, så nu venter jeg bare på hun sover dybt nok til jeg kan flytte hende fra mit skød og tilbage i vuggen. Det har været en god nat - hun har sovet siden 20:15 = 7 timer og et kvarter, nyder SÅ meget hun er begyndt kun at vågne en gang om natten, og kun for at spise. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David laver ballade - vi har en skænk med vores tv på og david synes det er så sjovt og røre touch knapperne - især den man slukker fjernsynet på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER