Solvej99

Hvad laver jeres barn lige nu?

1,983 indlæg i dette emne

Hun spiser :) Ej tror faktisk hun er faldet i søvn igen, så nu venter jeg bare på hun sover dybt nok til jeg kan flytte hende fra mit skød og tilbage i vuggen. Det har været en god nat - hun har sovet siden 20:15 = 7 timer og et kvarter, nyder SÅ meget hun er begyndt kun at vågne en gang om natten, og kun for at spise. :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cecilia på 6 er i skole og Tristan på 11 dage tager sig en lille lur.. Det ku være jeg også skulle gøre det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Det håber vi ;)

Hvordan gik natten?

Theo tog knap 4,5 timer i træk, blev ammet og faldt i søvn igen. Men derfra var resten af natten bare øv igen med at vågne hver time og stå op kl. 4.30!!! <_<

Gør jeg noget forkert? Kommer han mon for tidligt i seng :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David sover :)

Synes hver gang jeg skriver herinde så sover han Haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@lillemi: den gik overraskende godt :) hun vågnede første gang kl 2 og fik mad og faldt i søvn. Det rykkede jeg hende tilbage i sengen. Hun vågnede igen kl 430, fik mad og lov til at sove ved siden af os. Hun vågnede så kl. 745 :)

lyder som en rigtig øv nat i har haft. Hvad tid ligger du ham i seng? Ronja kommer i seng mellem kl 19 og 20 for der er hun træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sidder og prøver at få fat i min telefon som jeg skriver på ;) vi skal til at ud af døren forbi vi skal til babysvøm og derefter til øre-, næse-, halsspecilist som jeg er lidt spændt på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@lillemi: den gik overraskende godt :) hun vågnede første gang kl 2 og fik mad og faldt i søvn. Det rykkede jeg hende tilbage i sengen. Hun vågnede igen kl 430, fik mad og lov til at sove ved siden af os. Hun vågnede så kl. 745 :)

lyder som en rigtig øv nat i har haft. Hvad tid ligger du ham i seng? Ronja kommer i seng mellem kl 19 og 20 for der er hun træt.

Han kommer i seng ved 19.30-tiden og sover som regel kl. 20. Det er nemlig også der han er træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David sover :)

Synes hver gang jeg skriver herinde så sover han Haha :D

Det samme her :D

Dog må jeg snart vække hende (:() fordi vi skal til babysvøm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sidder og prøver at få fat i min telefon som jeg skriver på ;) vi skal til at ud af døren forbi vi skal til babysvøm og derefter til øre-, næse-, halsspecilist som jeg er lidt spændt på...

Theo er også vild med min mobil. Jeg bruger den til at lokke ham til at trille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David leger med sit legetøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon har lige været til sæbebobleshow (lavet af mor ;) ) Det ELSKER han bare :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er lige vågnet fra sin lur, og sidder og putter i sofaen med sin far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun jagter sit nye legetøj rundt i stuen - sådan en væltepeter-agtig-ting som hun hele tiden komme til at skubbe lidt foran sig. Rigtig god kravletræning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Driller sin mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover (og forhåbentlig længe!) Har været en meget rodet og forvirrende dag hvor jeg bare burde været blevet i sengen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover (endelig!) på sofa ved siden af mig. Har kæmpet med mavekneb (igen!) her til eftermiddag og hun ligger stadig og kæmper lidt med det i søvne :(

(nu har jeg skrevet til en zoneterapeut - er villig til at prøve det meste, efterhånden!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover (endelig!) på sofa ved siden af mig. Har kæmpet med mavekneb (igen!) her til eftermiddag og hun ligger stadig og kæmper lidt med det i søvne :(

(nu har jeg skrevet til en zoneterapeut - er villig til at prøve det meste, efterhånden!)

Og nu vækkede det hende... Efter kun 35 min søvn. Jeg bliver vanvittig!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han leger inden vi skal spise :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vækkede det hende... Efter kun 35 min søvn. Jeg bliver vanvittig!!! :(

:kram2 til dig, søde!

Der er flere i min mødregruppe, der har været til zoneterepeut, og har gode erfaringer med det. Håber snart Anna er ovre det, og at det hjælper, hvis/når I kommer afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til dig, søde!

Der er flere i min mødregruppe, der har været til zoneterepeut, og har gode erfaringer med det. Håber snart Anna er ovre det, og at det hjælper, hvis/når I kommer afsted.

Hun kommer her hos os i morgen tidlig kl. 9:00. Efter næsten 5 timer hvor Anna har grædt on/off og maks sovet 40 min ad gangen, så håber jeg virkelig at hun kan hjælpe os!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vækkede det hende... Efter kun 35 min søvn. Jeg bliver vanvittig!!! :(

Hun kommer her hos os i morgen tidlig kl. 9:00. Efter næsten 5 timer hvor Anna har grædt on/off og maks sovet 40 min ad gangen, så håber jeg virkelig at hun kan hjælpe os!!

Jeg håber det kan hjælpe hende :kram2

Ronja har lige siddet og hygget lidt hos far i sofaen og nu er han på vej op for at putte hende :loveshower (dejligt jeg lige får en fri aften ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kommer her hos os i morgen tidlig kl. 9:00. Efter næsten 5 timer hvor Anna har grædt on/off og maks sovet 40 min ad gangen, så håber jeg virkelig at hun kan hjælpe os!!

Stort kram til jer :kram

Håber virkelig at det kan hjælpe hende. Det andet er simpelthen for opslidende for alle parter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sover :)

Vi har været til middag hos bedsteforældrene, hvor han lige fik et bad i deres badekar. Så han var godt træt, da vi kørte hjem med barnevognen.

Han vågnede ikke engang, da jeg tog tøjet af ham og lagde ham i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sove endeligt! Dog meget let og uroligt :(

Det tog 2,5 time i dag og den sidste time var et helvede. Hun græd så voldsomt at hun var ved at kaste op :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER