Little Miss

Hjælp vi skal føde

113 indlæg i dette emne

Er total irriteret over jeg ikke kan finde ud af hvornår serien hjælp vi skal føde bliver sendt.

Er der nogen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I tv-programmet i mit ugeblad står der, at det oprindeligt var programsat til at skulle starte i dag... men der står så at det først vises tirsdag d. 24. januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan se at der er en på et andet forum som skriver at det skulle starte den 24. januar. Jeg kan kun finde tv program til den 23. januar, så jeg kan ikke 100 % opklare det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar. Så bliver der sat reminder i kalenderen til d. 24/1 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det ser spændende ud, det skal jeg helt sikkert se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det lige om snart, at denne serie starter... Overvejer at se den, da jeg synes, at det er lidt sjovt, at de søgte deltagere til programmet i tiden omkring jeg fødte :) (så opslag på Hvidovre) Jeg tænker desuden, at det er anderledes at se, når man selv har født (eller er gravid).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det vildt at se når man selv har født.

Får virkelig nogle flashbacks :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det vildt at se når man selv har født.

Får virkelig nogle flashbacks :unsure

:ditto

Jeg har været i de hospitalsgange og på en fødestue magen til for 7 måneder og 4 dage siden :o

Fatter faktisk ikke, at JEG har gjort noget lignende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har været i de hospitalsgange og på en fødestue magen til for 7 måneder og 4 dage siden :o

Fatter faktisk ikke, at JEG har gjort noget lignende...

Det fatter jeg virkelig heller ikke :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det os.... manden mente da at han jo hellere måtte se noget om fødsler i fjernsynet når han nu sikkert han aldrig kommer til at opleve det irl... :( pessimist!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare siddet med tåre i øjnene.. Puha, hvor glæder jeg mig til at komme til at opleve det fantastiske øjeblik det er at se sit barn for første gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for fanden. Jeg gik glip af det. Min telefon bimlede ikke :-( bliver det genudsendt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for fanden. Jeg gik glip af det. Min telefon bimlede ikke :-( bliver det genudsendt?

Ellers kan det ses på dr's hjemmeside vil jeg tro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for fanden. Jeg gik glip af det. Min telefon bimlede ikke :-( bliver det genudsendt?

Se her hvornår det bliver genudsendt (ude til højre) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare siddet med tåre i øjnene.. Puha, hvor glæder jeg mig til at komme til at opleve det fantastiske øjeblik det er at se sit barn for første gang :7himmel

Det er også fantastisk! Vi har lige siddet og talt om, hvad der skete - jeg kan slet ikke huske, at jeg sagde "Hej lille skat, hvor er du fin" :wub som det første, da jeg fik hende op på maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De hormoner altså.. Stortuede jo for vildt.. He he.. Men meget fedt program..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også fantastisk! Vi har lige siddet og talt om, hvad der skete - jeg kan slet ikke huske, at jeg sagde "Hej lille skat, hvor er du fin" :wub som det første, da jeg fik hende op på maven...

Jeg sidder faktisk og tænker at det med at filme det måske ikke ER en dårlig ting ;) Eller skal man bare lade det "magiske" øjeblik, være i ens tanker - og ikke blive ødelagt af blod, opkast, sure ord og hvad der nu ellers har været i løbet af sådan en fødsel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det også - det er viiiiiildt at tænke på, at det er en selv (forhåbentlig) om 5 1/2 mdr. Tid :o :kuller

Min mand vil have det filmet- han mener godt kan kan være støtte/hjælper/kameramand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se her hvornår det bliver genudsendt (ude til højre) :)

Super tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tudede da den lille pige kom op på morens mave :biglove hvor var hun dog fin.

Men ellers synes jeg det var lidt for kort programmet (kun en halv time?) og man fik ikke helt så meget at se synes jeg.. ved ikke helt hvad jeg havde forventet <_< men ellers et fint lille program. Skal da helt klart se det i næste uge også. Måske bliver det bedre efterhånden som man får flere forskellige fødsler at se, det her var jo kun éen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at se når man selv skal igennem det snart...

Lidt sjovt at se hvad de siger inden fødslen og hvad de siger efter.. Det hænger ikke altid sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER