Turboline

Der er lys for enden af tunnelen

14 indlæg i dette emne

Hej

Længe siden, jeg sidst har været på. Vil bare lige dele min glæde :-)

Vi var efter et år med insemineringer, nået til at gå videre til in vitro befrugtning. Både min mand og jeg havde fine værdier, der var gode æg hver gang (både med og uden hormonstimulation), men bortset fra succes allerførste gang, der endte i spontan abort i uge 5, skete der bare ingenting :-(

Inden vi skulle i gang med in vitro, blev jeg endnu engang scannet, og de mente de kunne se en mindre skillevæg i min livmoder. Den kunne måske være skyld i, at æggene ikke kunne sætte sig fast. Der blev henvist til operation, jeg var til forsamtale og fik en tid i slutningen af november. Alt helt perfekt, såkunne vi komme igang lige efter nytår.

Men så skete miraklet! Få dage før jeg skulle til OP, var jeg gået en uge over tid, og testen viste 2 tydelige streger! Nu er jeg i 13+6, har været til scanning, og der ligger en fin lille baby derinde med 2 arme, 2 ben, et hjerte der abnker lystigt med 4 kamrer, 2 nyrer, 1 blærer, en smal nakkefold, så der er lavrisiko for Downs.

Så til alle jer andre. GIV IKKE OP. Miraklet kan ske for alle. Vi har forsøgt siden foråret 2008, været i behandling i hele 2011 og pludselig bestemte naturen sig for at samarbejde istedet for at modarbejde :-)

Jeg glæder mig, men indvendigt er der konstant en lille frygt for, at noget stadig kan gå galt. Det var hårdt at miste et foster i uge 5, kan slet ikke forestille mig, hvordan det ville være nu, hvor vi har set et lille, meget livligt barn på scanningen...

Knus og pøj pøj til alle jer derude, der kæmper for at blive forældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak - og et meget stort og varmt tillykke! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt og samtidig så fedt. Kæmpe tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beretningen! Håbet er i hvert fald stadig lysegrønt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt for jer! Stort tillykke herfra! Dejligt at høre at det kan lykkes :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt tillykke med det det er bare skønt

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det dog en fantastisk solstrålehistorie. Stort tillykke med graviditeten og den fine NF scanning :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :balloons Og kæmpe stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke. Sikke en god nyhed.

Historien vil nok hjælpe mange, så de ikke mister tålmodigheden. Ønsker jer al held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Jeg håber, det stadigvæk går rigtig godt! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER