Besvaret April 5, 2012 Til fødselsdag Vi skal til fødselsdag hos kærestens bedstemor og derefter smutter vi en overnatning ved hans forældre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Vi skal til påskefrokost oppe ved mine forældre sammen med min søster, svoger og lille nevø. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 I dag skal Axel og jeg i biffen. Ellers står den på lettere oprydning og afslapning. :smilie_oster05: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 vaske tøj i fakta gøre legeværelset færdigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Sætte køkken op Samle møbler til Emilies værelse Hænge gardiner op Rigtig arbejds lørdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Vi skal have handlet ind, lavet lidt mere på tilbygningen ogfra kl. 13 har vi rejsegilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Vi skal: Gøre rent Handle Slappe af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Vi har taget turen med toget fra Silkeborg til Aarhus, så står den på hygge til vi skal med toget igen, bare til Randers, hvor Isaac skal hjem til sin far. Han har været til DAD koncert i går, så jeg følger ham derop, spiser med og tager hjem igen. Så står den nok bare på film hygge i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Vi tager en tur hjem til mine forældre til en omgang afslappende hygge :smilie_oster05: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 I dag skal jeg på antik loppemarked med en veninde, derefter skal jeg have samlet Isaac's skab færdigt, så tøjet derinde kan komme ordentlig på plads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Til påskefrokost hjemme hos min mor, glæder mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Slappe af Sove middagslur Slappe af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Til påskefrokost hos svigermor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Dagen i dag står på lidt tøjvask afslapning og så ud og købe en sandkasse til lille manden, som han får i fødselsdags gave :) og så skal jeg have syet hans fleece dragt færdig i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Vaske tøj Bage boller og lave frikadeller til madpakker Nyde den sidste fridag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Jeg skal have samlet Isaacs skab færdig Ryddet op, gjort rent Hente Isaac ved toget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Påskefrokost i Kertemind Is fra vaffelhuset!! :D Køre hjem til Aarhus Vaske tøj Løbe en tur Spise pizza og se film :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Slappe af. Gider ikke engang at gå i bad:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Sidste fridag inden ferien er slut så den skal nydes :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Skal spise morgenmad med min veninde og søster. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Skal afleverer David i dagpleje - nu er det jo næsten som ny start, nu når børnene os er der. Så skal jeg se når jeg nu har alene tid om jeg kan få syet noget færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites