brineh

Hvad skal i lave i dag?

595 indlæg i dette emne

Her skal jeg aflevere samfundsfag og trække jura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gøre rent og pakke 1. salen ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for meget i forhold til hvad mit energiniveau er... <_<

Skal til lægen, lave min opgave færdig, give feedback på en medstuderendes opgave, købe fars dags gave (og ved ikke præcis hvad han skal have :huh), vil gerne købe en lille fars dags gave til Brian også, skal have styr på noget a-kasse (de har sendt to kuverter - hvad vil de mon???), afstemme netbank, gerne rydde lidt op... Og have en masse lure imellem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare hygge, komme i godt humør, og rydde op.

Er nemlig i gang med at rydde ALT op og smide alt overflødigt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal bage hindbærsnitter til min far :) Og så hjem til dem i eftermiddag, når K kommer tilbage fra eksamen.

Savner min mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygge mig med min baby og håbe hun er lidt mere medgørlig i dag. Og købe fars dag gave fra pigerne. Har ikke selv nogen far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare hygge, komme i godt humør, og rydde op.

Er nemlig i gang med at rydde ALT op og smide alt overflødigt ud

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Handle ind, til i morgen, lave en brownie cheesecake, med hindbærskum, og en anden lagkage med mascapone creme og finde ud af hvad vi have til aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Handle ind, til i morgen, lave en brownie cheesecake, med hindbærskum, og en anden lagkage med mascapone creme og finde ud af hvad vi have til aften.

Det lyder næsten som min dag :)

Jeg skal have bagt brownie cheesecake, ind for at aflevere Isaac til hans far og deres fælles ferie :biglove derefter skal jeg have handlet ind, for at kunne lave hindbærsiruppet til skummet i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vist bruge mest tid på at slappe af. Ellers have ordnet lidt vasketøj, ned og handle lidt og så i aften til BK møde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede brugt formiddagen på at ringe til jobcenteret og melde ferie og barsels dato... og jeg har afleveret indkøbsliste for Rideklubben hos den lokale købmand, og gået tur med hundenyay.gif

om en lille halv time, skal hunden til dyrelæge og har rabiesvaccine og have lavet et pas, så hun kan komme med til Bornholm, gennem Sverige.

Når jeg kommer hjem derfra skal jeg lægge vasketøj sammen, og have støvsuget husetbox2.gif

og så gider jeg vist ikke meget mere idag!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal aflevere pigerne i herning efter skole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til fest i sfoen iaften ( er i forældre rådet så mig og 3 andre skal forsøge og styre 20 lalleglade unger fra 1 klasse ) inden da skal jeg desværre til dyrlæge med hunden da hendes allergi er helt ude af kontrol ;-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal jeg have læst jura, så jeg er klar til eksamen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal (skal skal SKAL) have læst noget pensum og gerne forberedt lidt eksamensoplæg. Det er tilgengæld det eneste jeg skal. Derudover regner jeg med at slappe af og se tegnefilm og lytte til regnvejr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen med Emilia, og have tjekket om hun har blærebetændelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal jeg have læst jura, så jeg er klar til eksamen i morgen

Åh ja, derudover skal jeg have klaret tøjvask og indkøb til aftensmad - det sidste bliver først efter jeg har hentet Isaac.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen med Emilia, og have tjekket om hun har blærebetændelse

Og hun havde så blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gøre rent i gangen og pakke Malivas legeværelse ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag henter jeg Theo klokken 12, tager ham med på togtur indtil byen hvor vi skal købe nye sko, bagefter skal jeg træne u6 fodbold for manden som arbejder i døgndrift fortiden, min dygtige mand <3

Max er i skandinavisk dyrepark og skal sove der, så ham ser vi først i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde kommer her inden så længe- glæder mig :loveshower Håber vi finder noget lækkert til frokost, hvis altså min kvalme fortsat er trivelig til den tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at vaske dugene der blev brugt til fødselsdag i søndags. Har også en babytæppe der skal vaskes. Ellers bare en tur i banken, lave aftensmaden tidligt så det bare lige skal varmes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal gøre mig nogle kraftige overvejelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal mødes med nogle veninder i aften. Og jeg har bil, så det kan rent faktisk lade sig gøre denne gang. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik nøglen igår til det nye hus, vi skulle først have fået nøglen på fredag! :D

Så idag skal der købes maling og så skal der så ellers bare males i det nye hus så den er klar til vi kan flytte ind i weekenden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER