TiaK

Fotobog

17 indlæg i dette emne

Jeg har bestemt mig for at springe ud at lave en fotobog til Erica om hendes første år. Vel vidende at en evt 2'er også skal have en, og der er tiden ikke den samme...

Jeg har en gang prøvet at lave en ved tdc og jeg var faktisk ikke rigtig imponeret over kvaliteten... :( Men man kan jo lave dem alle steder efterhånden. Jeg har desværre ikke en mac, ellers havde jeg lavet den derigennem - det gør min faster og de bliver bare SÅ gode!

Hvad har I af erfaringer/anbefalinger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet en fotobog fra brylluppet via Nettos hjemmeside. De bruger det program der hedder CEWE. Det er nemt at downloade og meget brugervenligt. Man kan også melde sig til et af deres gratis online-kurserm hvis man trænger til tips eller inspiratin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TDC bruger også CEWE - jeg har ikke fundet steder, der bruger et andet program?

Jeg bruger også TDC og har været ok tilfreds - ville dog ønske, at jeg havde valgt luksusudgaven til bryllupsbogen :/

Så jeg har ikke andre anbefalinger, men håber at jeg også får lavet een til Filippa - der er bare såååå mange billeder at sortere først :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en med bryllupsbilleder fra TDC som faktisk er udemærket.

Men efter jeg har fået Mac laver jeg dem der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lavet MANGE bøger til Silke (1 hver mdr det første år)og det er lige blevet til 14 i alt. Jeg har alle gange benyttet TDC og har været fuldt tilfreds. Jeg har valgt hardback A4 modellen. Ved ikke hvordan de andre slags bøger er i kvalitet. Så jeg kan kun anbefale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger foto.com til alle mine bøger og er fuldt tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger print2people.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også brugt tdc´s fotoprogram til at lave fotobøger fra vores bryllup og har været fuld ud tilfreds :) oplevede dog den ene gang, at de havde lavet en fejl med forkert indhold i bogen, de sendte dog en ny bog og jeg 50 kr i kompentension

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der laver fotobog på Mac...... Hvordan gør i? Kan ikke lige lure det på vores nemlig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lavet 2 bøger med billeder fra brylluppet hos Photobox.dk, samt en boudoir bog der var min morgengave til manden, som alle er blevet super flotte. Dem vil jeg helt sikkert også bruge fremover til bøger med billeder af bettemanden..

Min mor, som er amatørfotograf og går meget op i at kvaliteten er i top, har fået lavet bøger ved dem adskillige gange, og de få gange der har været fejl i bøgerne, har hun altid fået sendt en ny, hvor det var rettet, uden problemer.. :)

De har desuden tit tilbud med betragtelig rabat på deres produkter, herunder fotobøgerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lavet 2 bøger med billeder fra brylluppet hos Photobox.dk, samt en boudoir bog der var min morgengave til manden, som alle er blevet super flotte. Dem vil jeg helt sikkert også bruge fremover til bøger med billeder af bettemanden..

Min mor, som er amatørfotograf og går meget op i at kvaliteten er i top, har fået lavet bøger ved dem adskillige gange, og de få gange der har været fejl i bøgerne, har hun altid fået sendt en ny, hvor det var rettet, uden problemer.. :)

De har desuden tit tilbud med betragtelig rabat på deres produkter, herunder fotobøgerne..

Jeg har lige fået lavet en bog hos photobix - hvor jeg kun skulle betale fragten... den var sååå fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der laver fotobog på Mac...... Hvordan gør i? Kan ikke lige lure det på vores nemlig :rolleyes

Inde i iPhoto kan du oprette en fil eller album, der hedder fotobog. Jeg lavede én fra brylluppet, og det er sååå nemt at bruge, og resultatet blev også vildt flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har erfaring med både CEWE og Pixum og jeg vil klart anbefale Pixum. Billedkvaliteten er simpelthen bare super! Jeg vil i hvert fald bruge dem fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inde i iPhoto kan du oprette en fil eller album, der hedder fotobog. Jeg lavede én fra brylluppet, og det er sååå nemt at bruge, og resultatet blev også vildt flot :)

Tusind tak for hjælpen, du har ret, det er super nemt, og bliver rigtig flot! Synes dog det er pææææænt dyrt :rolleyes Men hva, nu er den hvert fald bestilt ;)

Glæder mig til at få den hjem! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen, du har ret, det er super nemt, og bliver rigtig flot! Synes dog det er pææææænt dyrt :rolleyes Men hva, nu er den hvert fald bestilt ;)

Glæder mig til at få den hjem! :)

Ja, de er lidt pricy :) Men jeg blev rigtig glad for resultatet (lavede én til vores bryllup) og synes det er flotte billeder.

Jeg prøvede først at downloade nogle af de programmer, som bruges på andre sider, og dét havde jeg bare slet ikke tålmodighed til. Fx. ville ét af programmerne ikke lade mig bruge billeder, som det ikke lige syntes havde de helt optimale farver etc. Og der var ikke en funktion, hvor man kunne sige "Jeg er ligeglad. Brug billedet alligevel". I iPhoto gør det bare opmærksom på, at der er et problem med lyset, og så kan man selv vælge.

Derudover synes jeg, at redigeringsværktøjerne er super gode. Bl.a. fjernede jeg et par forkølelsessår, bumser og MASSER af røde øjne fra gæsterne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par gange lavet en fra smartphoto.dk og dem har jeg været godt tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER