brineh

Vejen til en slankere udgave!

116 indlæg i dette emne

Fredagens vejning

Så siger vægten 113,5 kg i dag - så siden i tirsdag har jeg kun tabt 300g :)

Kunne nok godt have tabt noget mere, hvis jeg ikke havde spist noget af et kanelbrød igår :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lorte Weekend

Synes godt nok det har været en strid weekend og det kan os ses på vægten her til morgen

Har taget hele 600g på siden i fredags <_<

Har været plaget af humørsvingere hele weekenden og været en tikkende bombe og det resulteret i lidt trøste spisning :sandie

Og tror måske grunden til at jeg lige pludselig har været en tikkende bombe er fordi jeg er begyndt på nogle nye mildere p-piller, for har seriøst ikke været sådan siden jeg var gravid .. Så må se tiden an om jeg må tage en snak med lægen om muligvis at få noget til mine hormoner - som der er i udbrud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning

Puha det var virkelig været en lorte uge og tror helt bestemt jeg er kørt surt i det med slankekur, men købte bogen fra Camilla Framnes - hvis jeg kan, kan du os.. tror jeg den hed og den sad jeg og læste igår aftes og fik virkelig min movitation tilbage til at tabe mig - så det er jeg rigtig glad for , så nu er det op på hesten igen og ned med kiloene :13:

Har overvejet om man skulle lave en fast dag hver måned hvor man bager en kage, og det er så den eneste dag man må spise kage i hele måneden ( tror jeg er en god ide, så kører jeg ikke surt i det og så bliver det heller ikke lige pludselig til noget lækkert den og den weekend. SÅ har man en fast dag hvor man kun må få kage der) :yay

Vægten sagde så 114,8 kg - jeg vidste det godt, da jeg egentlig har været ligeglad med hvad jeg spiste i denne uge :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt :respekt :respekt :respekt

Du er for sej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt :respekt :respekt :respekt

Du er for sej :)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny morgenmad

Har læst et sted at smoothie er sundt til morgenmad - så nu vil jeg prøve i en uge og drikke smoothie med forskellige frugter til morgenmad og se om det hjælper lidt på vægten :)

Glæder mig helt til fredagens vejning for at se om det virkelig er så sundt som det sige det er - så må det jo os give lidt til vægten :)

Dagens smoothie består af: eksotisk frugt mix, banan og lidt mælk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du sej :)

Lækkert med smoothie til morgenmad. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du sej :)

Lækkert med smoothie til morgenmad. :)

Mange tak :)

Ja det er meget rart med lidt fornyelse, så det ikke altid bare er det samme kedelige morgenmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek op vejning

YES YES YES :loveshower

Det går fremad med vægten igen, den rykker sig ned af siden i fredags :D

Siden i fredags har jeg tabt 1,4 kg :glad

Er bare glad i dag, så det gav alligevel lidt pote at lege på wii'en igår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ugens morgenmads smoothie

Skal se om det virker lidt på vægten bare og drikke smoothie til morgenmad, det finder jeg ud af på fredag hvad vælger siger :)

Men nu er jeg på anden dagen og det er faktisk meget forfriskende med et glas frugt smoothie til morgenmad :)

Mandagens smoothie består af: eksotisk frugt mix, banan og lidt mælk

Tirsdagens Smoothie består af: 1 banan, frosne jordbær og lidt mælk

Onsdagens smoothie består af: banan, frosne jordbær, frosne blåbær og lidt mælk

Torsdagens smoothie består af: banan, solbær, blåbær, brombær, jordbær & hindbær og lidt mælk

Fredagens smoothie består af: banan, 2 kiwier, eksotisk frugt mix og lidt mælk

post-1588-059780200 1329462285_thumb.jpg

Tirsdag,Onsdag, Torsdag & Fredagens smoothies

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fanget den der med mælkeprodukter i smoothies..

Når jeg laver smoothies består de som regel altid af frosne bær, banan og appelsinjuice - og jeg drikker kun rigtig juice, ikke det af konsentrat.

Smoothies synes jeg nu også er skide gode om eftermiddagen når jeg kommer hjem fra job. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fanget den der med mælkeprodukter i smoothies..

Når jeg laver smoothies består de som regel altid af frosne bær, banan og appelsinjuice - og jeg drikker kun rigtig juice, ikke det af konsentrat.

Smoothies synes jeg nu også er skide gode om eftermiddagen når jeg kommer hjem fra job. :)

Nu er jeg ikke ekspert omkring at lave smoothies, men har fundet nogle opskrifter med lidt mælk i, for at det skulle få den lidt cremet konsistens

Har en gange prøvet med appelsinjuice og den smagte fint nok, men er ikke særlig vild med appelsin - så derfor vælger jeg bare at bruge det som der er i køleskabet istedet for at skulle gå ud og købe noget juice bare for at bruge det til smoothie :)

Men ja smoothie er vildt forfriskende alle tider på dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke ekspert omkring at lave smoothies, men har fundet nogle opskrifter med lidt mælk i, for at det skulle få den lidt cremet konsistens

Har en gange prøvet med appelsinjuice og den smagte fint nok, men er ikke særlig vild med appelsin - så derfor vælger jeg bare at bruge det som der er i køleskabet istedet for at skulle gå ud og købe noget juice bare for at bruge det til smoothie :)

Men ja smoothie er vildt forfriskende alle tider på dagen :)

Inspirerende med smoothies :)

Lene Hansson har skrevet en bog om smoothies:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspirerende med smoothies :)

Lene Hansson har skrevet en bog om smoothies:)

Mange tak :) overvejer os og købe en bog med smoothies for at få lidt mere inspiration :)

Men nu venter jeg lige til i morgen for at se om det har givet pote på vægten, at have drikket smoothie til morgenmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning

Weee :glad

Vægten sagde 112,9 kg her til morgen, så siden sidste fredag har jeg tabt 1,9 kg :glad

Så jeg er rimelig meget tilfreds i dag :yay

Det har da gjort lidt at drikke smoothies til morgenmad i denne uge, tror jeg vil prøve det en uge til for at se om det fortsætter med at gøre lidt og så er det jo dejligt forfriskende med en gang frugt smoothie fra morgenstunden af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare god :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare god :glad :glad :glad

Taaak :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så sejt!! :)

mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Månedens kagedag

Vi har lavet en fast dag hver måned hvor der bliver bagt en kage, så livet ikke er så surt og i dag var så kagedagen :D

så bliver der heller ikke spist noget usundt hele måneden før den næste kagedag kommer :)

og der blev lavet små fastelavns boller :loveshower

post-1588-061694600 1329667483_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en smoothie uge

Jeg tror jeg napper endnu en uge med smoothie til morgenmad, jeg vil jo gerne have det går hurtigt med at tabe mig og synes jeg tabte mig mere sidste uge end jeg har gjort nogle af de andre uger - tabte næsten 2 kg sidste uge :glad

Men forventer ikke og se det store vægttab på fredag, for jeg synes altid man tager på når man har sin mens og det er jeg så heldig at have fået i weekenden <_<

Hvorfor er det egentlig at man tager på når man har sin mens, det har jeg aldrig rigig forstået ?!?

Ugens smoothies

Mandag: Banan & jordbær, lidt mælk

Tirsdag: Banan, jordbær & hindbær, lidt mælk

Onsdag: jordbær & hindbær og lidt mælk - ikke lige den bedste jeg har lavet, den smager af ingenting <_<

Torsdag: Banan, jordbær, fersken, ananas, mango, lidt mælk

Fredag: Banan, kiwi, melon, ananas, mango, jordbær & fersken, lidt mælk

post-1588-099591000 1329994573_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek op vejning - Tirsdag

Jeg havde ikke forventet at have tabt noget som helst da jeg stig på vægten i morgen, efter som jeg har min mens og altid plejer at tage på <_<

Men trådte op på vægten og den sagde jeg havde tabt 300g siden i fredags :toot

Det synes jeg er meget godt gået, efter som jeg spiste kage i søndags og at jeg har fået min mens! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning

112 kg stod vægten på - synes jeg bliver gladere og gladere for hver gang jeg træder på vægten, den går kun ned af nu :loveshower

Så siden sidste fredag tabt 900g :glad

Så manger jeg kun 400g så får jeg 1000 kr af min bror - har lavet en aftale med ham om at hver 6. kg jeg taber får jeg 1000 kr :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.. Jeg vil sq også have 1000 kr for at tabe 6 kilo..

Det går da vidst ret godt med de der smooties - hvad gør du ellers for at smide kiloene??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.. Jeg vil sq også have 1000 kr for at tabe 6 kilo..

Det går da vidst ret godt med de der smooties - hvad gør du ellers for at smide kiloene??

Ja det er en dejlig bonus med 1000 kr hver 6. kilo :loveshower

Ja synes det går rigtig godt med de smoothies, - jamen vil jo gerne begynde at løbe, men synes bare ikke jeg har overskud til både og tage barn og hund med. så indtil videre leger jeg bare lidt på Wii'en, så begynder jeg at løbe med hunden når David starter i Dagpleje til April :)

Men pt bliver det bare til lidt leg på Wii'en og så bare spise sundt, slet ikke noget kage/slik eller sodavand :)

Men spiser bare normal aftensmad, så bare kun 1 alm. potion og så er det det :)

Normalt plejede vi at spise et eller andet til aften, men spiser ikke noget efter aftensmaden ikke engang til bare hygge - for efter min mening, så det du spiser efter kl 20 det sætter sig :)

Var til fødselsdag i Tirsdags og der var dessert og sagde pænt nej tak - synes det var lidt hårdt men man må stå fast! :)

Har den ene kage dag en gang om måneden og det er det eneste tidspunkt jeg må spise lidt usundt og det virker faktisk for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER