brineh

Vejen til en slankere udgave!

116 indlæg i dette emne

Hvor er det bare super sejt gået, søde!! Hepper på at du hurtigt når de 10 kg!!!

Hvor er du altså bare sød :kram2

Håber jeg os :D ej det burde jeg altså kunne nå, mangler kun 2,2 kg og det er først den 22 april vi skal holde Davids fødselsdag.

Så der burde være et eller andet galt hvis jeg ikke tabte de 2,2 kg på 1 måned :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du altså bare sød :kram2

Håber jeg os :D ej det burde jeg altså kunne nå, mangler kun 2,2 kg og det er først den 22 april vi skal holde Davids fødselsdag.

Så der burde være et eller andet galt hvis jeg ikke tabte de 2,2 kg på 1 måned :blink

:kiss

Jeg er også sikker på at du har smidt det inden - sålænge du fortsætter som du har gjort indtil nu!!

Jeg skal også selv have givet den en skalle i den her uge.. Nu skl der altså bare ske noget - vi SÅ gerne under de 80 kg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op så lige i taberdysten at du bare kører derud af, tillykke og :respekt fra mig. Jeg er sikker på du når målet med de 10 kg.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op så lige i taberdysten at du bare kører derud af, tillykke og :respekt fra mig. Jeg er sikker på du når målet med de 10 kg.

Mie

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været inde og kigge på din blog, jeg kunne så ikke finde ud af at kommenterer derinde, men hvor er dine påskekyllinger skønne.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været inde og kigge på din blog, jeg kunne så ikke finde ud af at kommenterer derinde, men hvor er dine påskekyllinger skønne.

Mie

Mange tak :)

Du skal bare trykke på kommentar

kig på billedet nedenunder :)

post-1588-051983200 1332325854_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning :13:

109,7 kg sagde vægten her til morgen :glad

Har tabt 600g siden i fredags - må så ærligt indrømme at jeg ikke rigtig har gjort noget for at tabe mig, den stod os på kage i weekenden..

Men ingen kage i DENNE weekend :D

Men jeg er glad ligeså længe det går den rigtige vej :)

Så er der kun 2,1 kg tilbage til jeg når mit 1. delmål på 10 kg smidt :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY hvor er det bare flot!!!

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY hvor er det bare flot!!!

:respekt

Tak søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det flot :) :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hatten af for dig, det er så flot :yiepie

Og selvopm du skriver du ikke har gjort noget specielt for at tabe dig, så har du nok alligevel tillagt dig nogle sundere vaner.

:balloons

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det flot :) :respekt

Hatten af for dig, det er så flot :yiepie

Og selvopm du skriver du ikke har gjort noget specielt for at tabe dig, så har du nok alligevel tillagt dig nogle sundere vaner.

:balloons

Mie

Hvor er i altså søde tøser :kram2

Du har helt rart Mimse - tænker over hvad jeg putter i munden og har faktisk os ændret lidt på madkosten, men synes os klart det er nemmere at ændre på madkosten nu når det er blevet varmere i vejret for at bliver det hurtigt bare til en gang pastasalat og det er jo næsten os sundt.

Når der ikke bliver lavet noget sovs, kan faktisk ikke huske hvornår vi spist har fået sovs :rolleyes

Vi er nemlig begyndt at spise tzatziki næsten til alt hva vi laver som der har med pastasalat at gøre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning :13:

108,6 kg stod vægten på - så har tabt 1,1 kg siden sidste fredag :yiepie

Mangler kun 1 kg så når jeg mit første delmål :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning :13:

Tja nu har jeg ikke haft vejet mig i 2 uger og har ikke tænkt over hvad jeg har spist efter som det har været påske og sådan noget :)'

Så vægten sagde her til morgen 109,2 kg - så har faktisk kun taget 600g på, troede det ville være meget værre! :)

så har stadig 10 dage til at smide 1,6 kg så jeg når mit delmål inden davids fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal nok nå dit mål. Nu er vi tilbage igen ikke mere påske med alt hvad det indebærer. Jeg er faktisk overrasket over jeg er gået i nul efter en påske fyldt med påskefrokost, fødselsdagw osv.

:balloons

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt at vægten :13:

Det gik så godt før påske, og så kom påsken og så kom der en weekend hvor David havde fødselsdag og så er der jo noget der hedder rester af kager, som der kom med hjem og det er jo blevet til en lille hyggeting om aften og spise resterne af chokoladekagen.

Og det irriterer mig bare, for det hjælper jo ikke på at min vægt går ned af, selvom jeg ikke har taget noget på siden sidst, så er der bare en ting i hovedet der siger: så kunne du have tabt dig, istedet for den står i 0.

Men giver den hele armen, når den kage er udryddet - så næste uge må være min uge!

Men men men, Det er dejligt at se der sker noget, købte 3 par bukser for et stykke tid siden og det er med vilje jeg har købt dem lidt mindre og nu kan jeg passe dem rigtig og de sidder bare godt!

så det er da et bonus man efterhånden kan begynde at mærke på tøjet at man har tabt 8 kg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så flot at du har tabt sig så meget!

Jeg kommer lige med et rigtig irriterende og muligvis ikke særlig brugbart råd. Ville det give mening at fryse resten af kagen ned, og så kun spise et stykke om f.eks. lørdagen? Det er sådan noget, som fungerer - sådan ok - for mig. Om ikke andet fordi, det er sådan lidt ude af syne ude af sind, når den ligger i fryseren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At fryse kagen ned lyder som en god idé i min verden, for når skidtet er frosent falder man ikke i og æder det når lysten melder sig :sandie

Ud over det så lad være at slå dig selv i hovedet over du har spist noget kage, vær glad for vægten er gået i 0 og endnu mere glad for du har rygraden og viljen til at komme tilbage på rette spor.

Og et KÆMPE tillykke med 8 kilo, og 3 par mindre bukser

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk på hvor godt gået det er at du ikke har taget på pga kagen - et eller andet rigtigt må du jo have gjort på de andre fronter. Husk at du er din egen værste fjende, så derfor fin 3 ting angående dit slankeprojekt hver dag, som har været positive; eks: jeg har spist grøntsager til mine hovedmåltider, jeg har drukket min morgensmoothie, jeg tog kun 1 stykke kage, selvom jeg havde lyst til mere..

Jo mere du fokusere på det positive, jo nemmere bliver det for dig..

Og kan du så lade det kage være - smid det ud eller frys det ned - det gør dig ingen gavn.. Den eneste gavn det har gjort dig var at lave alletiders fødselsdag for David.. I behøver jo ikke agere som skraldespande derhjemme - bare fordi der er overskud af mad ;)

Man kan se det som synd og skam at kagen bliver smidt ud - og man kan se det som synd og skam at du ikke taber dig når du spiser kagen - hvilken side kigger du mon fra ;)

En lille peptalk herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det Søde Brineh? Er du kommet tilbage på rette spor igen?

:balloons

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så flot at du har tabt sig så meget!

Jeg kommer lige med et rigtig irriterende og muligvis ikke særlig brugbart råd. Ville det give mening at fryse resten af kagen ned, og så kun spise et stykke om f.eks. lørdagen? Det er sådan noget, som fungerer - sådan ok - for mig. Om ikke andet fordi, det er sådan lidt ude af syne ude af sind, når den ligger i fryseren...

At fryse kagen ned lyder som en god idé i min verden, for når skidtet er frosent falder man ikke i og æder det når lysten melder sig :sandie

Ud over det så lad være at slå dig selv i hovedet over du har spist noget kage, vær glad for vægten er gået i 0 og endnu mere glad for du har rygraden og viljen til at komme tilbage på rette spor.

Og et KÆMPE tillykke med 8 kilo, og 3 par mindre bukser

Mie

Tænk på hvor godt gået det er at du ikke har taget på pga kagen - et eller andet rigtigt må du jo have gjort på de andre fronter. Husk at du er din egen værste fjende, så derfor fin 3 ting angående dit slankeprojekt hver dag, som har været positive; eks: jeg har spist grøntsager til mine hovedmåltider, jeg har drukket min morgensmoothie, jeg tog kun 1 stykke kage, selvom jeg havde lyst til mere..

Jo mere du fokusere på det positive, jo nemmere bliver det for dig..

Og kan du så lade det kage være - smid det ud eller frys det ned - det gør dig ingen gavn.. Den eneste gavn det har gjort dig var at lave alletiders fødselsdag for David.. I behøver jo ikke agere som skraldespande derhjemme - bare fordi der er overskud af mad ;)

Man kan se det som synd og skam at kagen bliver smidt ud - og man kan se det som synd og skam at du ikke taber dig når du spiser kagen - hvilken side kigger du mon fra ;)

En lille peptalk herfra!

Hvordan går det Søde Brineh? Er du kommet tilbage på rette spor igen?

:balloons

Mie

Resten af kagen er os røget langt væk i fryseren, jeg skal bare give mig selv et spark bagi for at få mig på rette spor igen.

Det kan være det hjælper lidt når det er blevet så fantastisk vejr - så kommer tænken vel at man gerne vil tabe sig noget mere når man så skal til at gå i sommertøj.

Jeg tror bare ikke jeg skal presse mig selv til at sige nu er det nu, for så går det bare i vasken - det skal komme helt naturligt.

Jeg skal bare finde mig nogle nye lækre mad opskrifter til aftensmaden, for så ved jeg min lyst til at tabe mig kommer igen. :)

Mange tak for jeres gode råd alle sammen :kram2

Vi har fået tilbud et rækkehus, som vi var ude og kigge på i søndags og det er bare fantastisk og har selvfølgelig sagt ja til det, men der er os andre som der har fået tilbudt det (det er leje) og sidste svars frist er den 7 Maj og hvis man ikke høre noget fra dem inden for 5 dage efter svar fristen, er rækkehuset gået til en anden.

Så håber virkelig det bliver vores, det ligger kun 10 min væk fra den skole jeg skal starte på til August og der er en masse børn, david kan lege med. Det er bare helt perfekt!

Bliv MIN MIN MIN :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej alt skal helst foregå i ens eget tempo.. Ellers kan man jo slet ikke følge med ;)

Håber så meget for dig, at rækkehuset bliver jeres.. Det lyder jo til at være det perfekte sted at bo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med rækkehuset, jeg håber i har fået det :goodluck

:goodluck Mht at tabe sig, så tror jeg du gør klogt i at tage en lille pause, hvor vægten "bare" står stille, en periode hvor du smaler energi og overskud til at tage en tørn mere.

:kram2

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej alt skal helst foregå i ens eget tempo.. Ellers kan man jo slet ikke følge med ;)Håber så meget for dig, at rækkehuset bliver jeres.. Det lyder jo til at være det perfekte sted at bo.

Nemlig og nu er jeg heldigvis fået sparket mig selv igang igen :yiepie

Spændende med rækkehuset, jeg håber i har fået det :goodluck :goodluck Mht at tabe sig, så tror jeg du gør klogt i at tage en lille pause, hvor vægten "bare" står stille, en periode hvor du smaler energi og overskud til at tage en tørn mere. :kram2 Mie

Jeg er kommet op på hesten igen, så nu er det bare igang med at smide endnu flere kilo end jeg allerede i forvejen har gjort :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klar igen

Så er jeg kommet på rette spor igen og det viser sig os på vægten :D

Har siden sidste tirsdag tabt 1 kg :loveshower

Så nu er min viljestyrke på rette spor igen, har lavet en lille aftale med mig selv om hvis jeg får lyst til noget sødt om aften, kan jeg tage en af de der sodavand-is (kaldte dem altid, skub op is da jeg var lille) kan ikke lige huske hvad det er de hedder :) men det er en god deal! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER