brineh

Vejen til en slankere udgave!

116 indlæg i dette emne

Så er det nu det sker, et nyt år er kommet og der følger et nytårs-fortsæt med på at tabe sig.

Jeg har sat mig et mål og gerne vil tabe 40-50 kg på ca 2 år -

da jeg har nogle ønsker jeg gerne vil have opnået:

- Vil gerne være slank til når jeg skal giftes den 26.07.2014

- Vil gerne have masser af energi og kondi, når david bliver ældre og løber rundt

- så bare for min egen skyld, så jeg får noget mere selvtillid og føle mig smuk

Jeg har taget en del kg på efter mig og min kæreste flyttede sammen, gennem gravidititen og så bare her i barselen.. før jeg mødte min kæreste der vejet jeg vel omkring 85 kg og nu er vægten fandme kommet op på 117,6 kg .. og nu er det bare SLUT - vil ned på min normal vægt igen!!

Har sagt ingen søde sager eller kager overhovedet indtil sommer (eller længere) :sandie

Nu er jeg seriøs omkring min kur, for gider ikke være fed mere og vil gerne kunne passe en alm str. brudekjole når tiden kommer til det om halvandet år - det er mit største ønske.. :)

Mit delmål er 10 kg og derefter tager jeg 10 kg af gangen :)

Opnået delmål:

1. Delmål - 107,6 kg opnået den: 11 Maj 2012

2. Delmål - 97,6 kg opnået den:

3. Delmål - 87,6 kg opnået den:

4. Delmål - 80,0 kg opnået den:

Vejnings dag er hver fredag :13:

Startvægt 4.1.12 - 117,6

Fredag 6.1-12 - 116,5 (tabt 1,1 kg) :D

Tirsdag 10.1-12 -116 (tabt 500g)

Fredag 13.1-12 - 114,9 (tabt 1,1 kg)

Fredag 20.1-12 - 113,9 (tabt 1 kg)

Fredag 27.1-12 - 114,1 (+ 300g)

Fredag 03.2-12 - 113,5 (tabt 0,6 kg)

Fredag 10.2-12 - 114,8 (+ 1,3 kg)

Fredag 17.2-12 - 112,9 (tabt 1,9 kg)

Fredag 24.2-12 - 112 (tabt 900g)

Fredag 02.3-12 - 111,7 (tabt 300g)

Fredag 09.3-12 - 110,7 (tabt 1 kg)

Fredag 16.3-12 - 110,3 (tabt 400g)

Fredag 23.3-12 - 109,7 (tabt 600g

Fredag 30.3-12 - 108,6 (tabt 1,1kg)

Fredag 13.4-12 - 109,2 (+ 600g)

Fredag 20.4-12 - 108,2 (tabt 1 kg)

Fredag 27.4-12 - 109,3 (+ 1,1 kg)

Fredag 11.5-12 - 107,5 (tabt 1,4 kg)

Fredag 01.6-12 - 107,9 (+ 0,4 kg)

Tabt i alt: 9,7 kg :D

(opdateret den 1/6)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med du skal giftes - og tillykke med beslutningen om at få et sundere liv.

Glæder mig til at følge dig herinde - rose og heppe, det går jo allerede den rigtige vej :13: :yiepie

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med du skal giftes - og tillykke med beslutningen om at få et sundere liv.

Glæder mig til at følge dig herinde - rose og heppe, det går jo allerede den rigtige vej :13: :yiepie

Mie

Mange tak :)

Ja der er jo ikke andet og gøre end at stramme balderne og tage sig sammen - glæder mig os til at følge din tråd og din deltagelse i taberdysten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt stolt af mig selv - har ikke haft lyst til kager og søde sager i 5 dage, når man tænker over det har været weekend .. :sandie

Glæder mig til at træde op på vægten tirsdag for at se hvad den siger, om hvor meget jeg har tabt siden fredag :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din beslutning.. Det er gode grundlag du har får at være gravid. Jeg har i den grad mærket hvor meget mere jeg giver nadja om jeg tosser rundt og leger med hende, eller bare sidder i sofaen og glor på hende lege, så respekt for du også vil tabe dig for dit barns skyld. Og når selvtilliden kommer bliver man bare meget mere frisk og energisk.. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din beslutning.. Det er gode grundlag du har får at være gravid. Jeg har i den grad mærket hvor meget mere jeg giver nadja om jeg tosser rundt og leger med hende, eller bare sidder i sofaen og glor på hende lege, så respekt for du også vil tabe dig for dit barns skyld. Og når selvtilliden kommer bliver man bare meget mere frisk og energisk.. :respekt

Mange tak søde Sandie :) Det lyder godt det har virket så meget på dig - har fulgt jer andre, og sagt til mig selv - vi i andre kan, så kan jeg os! :D

Jeg vil bare ikke være den mor som ikka kan løbe rundt og lege med min dreng uden at skulle stoppe hele tiden for at få vejret!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee Det går den rigtige vej , var på vægten i dag og den sagde 114,9 kg - på 9 dage har jeg tabt 2,7 kg :loveshower

Hvor er jeg bare glad :D er lidt stolt af mig selv :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot :glad

Hvor er det bare sejt :respekt

Tak skal i have tøser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjj hvor er I dygtige piger, jeg er skisme helt misundelig,

:respekt :respekt :respekt fra mig

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjj hvor er I dygtige piger, jeg er skisme helt misundelig,

:respekt :respekt :respekt fra mig

Mie

Taak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er weekenden overstået !

Endelig fik vi overstået weekenden med 2 fødselsdage vi skulle holde,

Lørdag var der lagkage, fik kun et lille stykke og havde slet ikke lyst til mere end det :D

Søndag havde vi bagt gulerodskage - det endte så med at blive til et par små stykker der blev guflet, lidt irriterende :oops :(

men så er der ikke flere weekender i den kommende tid før til starten af april før der er fødselsdag igen i familien :D

så der bliver 3 måneder og et eller andet uden kage :sandie - så er det os lettere og tabe sig, så går vægten da ikke op igen :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingenting taget på hen over fødselsdags weekenden :loveshower

hvor er det bare fedt - er så glad , men har så heller ikke tabt mig noget siden i fredags, vægten står på det samme ..

Det er godt den ikke er steget i vejret vægten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingenting taget på hen over fødselsdags weekenden :loveshower

hvor er det bare fedt - er så glad , men har så heller ikke tabt mig noget siden i fredags, vægten står på det samme ..

Det er godt den ikke er steget i vejret vægten :D

Hellere den står stille end den stiger... Flot at du holder vægten ovenpå sådan en weekenden - Big credit til dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hellere den står stille end den stiger... Flot at du holder vægten ovenpå sådan en weekenden - Big credit til dig!!

Mange tak - ja det er dejligt den ikke er steget oven på sådan en weekend :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at den ikke er steget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at den ikke er steget :)

Ja det er ekstremt heldigt den ikke er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag den 20 Januar 2012

Så var det vejnings dag i dag og vægten sagde jeg havde tabt 1 kg siden i tirsdags :loveshower

Så har i alt næsten tabt 4 kg :D ( 3,7 kg )

Jeg er godt nok stolt af mig selv, at jeg har taget mig sammen denne gang og ikke er faldet i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning

Har ikke haft den store motivation i denne uge, i tirsdags sagde vægten 114,5 kg

så har da tabt 400g siden i tirsdag - men havde så os taget 600g på siden sidste fredag! <_<

Men nu har jeg os fået min mens og skiftet over til et nyt mærke p-piller - så måske det har lidt af skylden?

for har ikke spist usundt :)

Og så har jeg os en lille syg dreng :(

Men må tage revanche til næste fredag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også helt klart se på vægten af jeg har mens i den her uge - men så må vi jo håbe at det kan ses i næste uge.. Jeg tager faktisk ofte på under mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også helt klart se på vægten af jeg har mens i den her uge - men så må vi jo håbe at det kan ses i næste uge.. Jeg tager faktisk ofte på under mens..

Ja det er faktisk noget værre noget at man tager på når man har mens - men så må vægten jo være mindre på næste fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek op vejning

Eftersom det er i dag der er taberdysten, var jeg jo på vægten - og var faktisk lidt bange for at gå på vægten hvis den skulle sige det samme som i fredags at jeg havde taget lidt på og så tabt mig lidt (pga mens)

Men så gjorde jeg det og der kom et postivt resultat op på vægten 113,8 (tabt 700g siden fredag) :loveshower

Så er min dag reddet og min frygt for vægten er væk igen :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået... Og især henover en weeklend..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået... Og især henover en weeklend..

Mange tak :) ja det var dejligt - men prøver os på og lade vær med at spise usundt og det går da meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER