Morpige

Nem ID

31 indlæg i dette emne

Mit brev har ligget derhjemme i en del dage efterhånden.. orker det ikke... det bliver nok lige på grænsen jeg får taget hul på det.. øv hvor gider jeg ikke det NEMid.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft mit i et stykke tid, og det er noget være bøvl!

Jeg er allerede igang med mit 3. kort... :/

Og er ærligtalt temmelig træt af hele systemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, har fået det. Synes det er upraktisk altid at ha' brug for et stykke pap for at logge på <_<

Min bank har heldigvis fjernet nøgledelen, hvis man bare skal ind og tjekke saldo eller lignende, så det er først i det øjeblik jeg skal behandle min udbakke, jeg skal bruge den..

Men ellers kan jeg kun give jer andre ret, NemID burde afskaffes, for magen til fejlfyldt og %¤/&%&-system skal man da lede længe efter..blink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig svar fra NemID (husk at banken ikke gad hjælpe)

Tak for din henvendelse.

I følge systemet har du fået tilsendt nøglekort tilbage i August måned.

For en god ordens skyld har jeg dog udstedt dig et nyt, i tilfælde af det førnævnte nøglekort skulle være gået tabt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået det for lang tid siden, men har ikke fået det installeret endnu, er SÅ glad for mit gamle login på netbank, så jeg synes det er irriterende med det nem id :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået det for lang tid siden, men har ikke fået det installeret endnu, er SÅ glad for mit gamle login på netbank, så jeg synes det er irriterende med det nem id :blush

jeg har det på samme måde som dig, at jeg er super glad for mit netbank, og synes derfor ikke at have brug for nemid. Heldigvis er det ikke noget problem at beholde mit netbank...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER