Posted December 22, 2011 Hej alle Tak for alle jeres svar i konkurrencen :jul13: Jeg har nu udtrukket de 2 heldige vindere, der hver får et gavekort på 500,- til gavekortet.dk Og det er . . . . . . . . . . . . . . Gantzel21 og Leeloo :jul12: Hvis I er hurtige og sender mig jeres mail adresse i dag, så sørger jeg for at det bliver sendt til jer elektronisk med det samme. Rigtig god jul til jer alle :jul3: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Tillykke til jer! :glad Sikke en dejlig gave at få! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Tillykke :) Ikke dårligt med en tidlig julegave :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Tillykke til de heldige vindere :jul3: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Weeee..... jeg har vundet :loveshower Det plejer jeg ellers ikke at gøre... tusind tak :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Stort tillykke til jer begge :jul6: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Nææ tillykke til jer begge :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2011 Ih hvor dejligt :) Tror det er første gang jeg prøver at vinde noget på nettet :) Tusind tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2011 Altså... for det første er det jo MIN gevinst I løber med ;) Meeeeeeeeen når det så er sagt, så STORT tillykke til jer begge :) Share this post Link to post Share on other sites