Guest

Hvor handler I dagligvarer?

44 indlæg i dette emne

Vi har en Fakta i byen, så det er primært den vi handler i.. Dog kører vi én gang om ugen lidt længere og handler stort ind i Lidl :) Så Fakta bliver brugt når vi lige mangler det vi har glemt, eller at de har nogle gode tilbud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget forskelligt, handler der hvor vi lige kommer forbi :) men handler dog overvejende i Fakta, da den er nærmest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler mest i Netto og Føtex.

Når vi får taget os sammen til at købe stort ind, så foregår det i Bilka.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste fra nemlig.com (online supermarked med levering). Det er en lillebitte smule dyrere end alm. supermarked, men jeg sparer MANGE hundrede kroner i impulskøb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste fra nemlig.com (online supermarked med levering). Det er en lillebitte smule dyrere end alm. supermarked, men jeg sparer MANGE hundrede kroner i impulskøb...

Gud hvor smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvickly som det primære varehus og det er af personlige grunde.

Netto af geografiske årsager.

Vi køber ofte ind. Har førhen lavet madplaner for hver uge, men det er gået i vasken igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg handler mest i Rema1000. Den ligger tæt på og udvalg og priser er fornuftige. Derudover kører jeg af og til i Bilka eller Føtex efter gode tilbud. Hakket kød køber jeg hos slagteren i store portioner og fryser ned. Gode bøffer køber jeg helst i føtex.

Når min mand handler kører han i SuperBedst, men den butik er jeg ikke så vild med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste i fakta. Kød dog altid fra slagteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor i København og har inden for 1½ km både Fakta, netto, rema, kiwi, lidl, Irma, superbest og føtex så det er mest hvilken retning jeg kommer fra som bestemmer handlestedet. Syntes nu både Irma,føtex og Superbest er lidt dyre!

Nogle gange handler jeg også hos Nemlig.com på nettet.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler det meste ind i Føtex. Grønsager køber vi som regel på tovet ved Domkirken i Aarhus onsdag eller lørdag. Nogen gange handler vi også ind i Kiwi, men deres udvalg er bare ikke så stort. Hvis vi rigtig vil forkæle os selv, handler vi ind i Salling Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler størstedelen i Netto og Føtex, for tiden købes bleer i henholdsvis ALDI og SuperBrugsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler primært i Rema 1000. Manden har arbejdet der i sine unge dage, så han er helt i gennem "Rema-mand". :)

Det vi ikke kan få i Rema, går vi oftest i Kvickly efter, da den ligger lige i nærheden - ikke at Rema er meget længere væk; det tager vel det samme at køre i Rema som det tager at gå i kvickly, men jeg er sgu for nærrig til at foretage alle mine indkøb i kvickly. Desuden bryder jeg mig heller ikke om køb-meget-og-spar-penge-princippet - og det er det nemlig intet af i Rema, men absurd ofte i Kvickly.

Men det er nu ikke sådan at vi er fanatiske - vi kan handle alle steder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sandie Jeg køber ind i Netto og Fakta og Aldi det er der jeg mest kommer og Kvickly, Føtex. :8: jeg vil gerne købe ind lidt forskellige steder. Men det bliver tit Fakta

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler for det meste i fakta eller superbest da det er de to butikker der ligger i nærheden af vores bopæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oftest Netto eller Kvickly. Netto ligger en km væk, og Kvickly 3 km. Ved siden af Netto ligge en EuroSpar, så der handler vi også indimellem. Ved siden af Kvickly ligger en Fakta, men der er stort set altid kæmpe lø, så der er jeg sjældent...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg handler stort set altid i Rema1000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Handler ofte ind i Superbest, Fakta, Netto og Superbrugsen, da det er de 4 butikker der ligger nærmest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler som regl i rema1000 - men når der skal handles stort ind bliver det i bilka :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler primært i føtex. Men hvis der feks lige er et godt tilbus i en af de andre butikker, så kører vi dertil.

Jeg er på su og kæresten lønmodtager. og der er også nogen der undre sig over vi handler i Føtex.

Det skal siges at vi ikke går op i økologi, vi køber hvad vi nu har brug for.

Hvewr måned bruger vi ca 2000 på mad, toiletpapir og rengøringsartikler, og det overrasker folk at vi kan holde det så lavt når vi handler i føtex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER