Helle H

Navne tråd.

25 indlæg i dette emne

Jeg stjæler også lige fra en anden tråd.

Har i snakket om et navn, til både pige og dreng.

Må vi høre hvad i tænker på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da gerne ligge ud.

Vi havde virkelig svært ved at finde et drenge navn, men et vi kan blive enige om er Gustav.

Nu venter vi jo en pige så det gør det hele lidt lettere. Af pige navne har vi snakket om: Julie - Emma - Alberte - Freja.

Men jeg tror vi venter med at tage helt stilling til vi ser hende. Se hvad der passer til hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en lille liste med både mulige pige- og drengenavne fra da vi begyndte at snakke om starte på PB. Nu hvor jeg er gravid, er vi blevet enige om at lade den ligge, indtil vi ved om det bliver en dreng eller pige og så tage den derfra :) Det kan jo være mulighederne ender med at blive nogle helt andre, når det rent faktisk er reelle overvejelser ;)

Glæder mig rigtig meget til at begynde for alvor at tænke på, hvad vores lille vildbasse skal hedde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan slet ikke li de samme navne så det er virkelig svært! Men vi kan blive enige om Emil, Christian, Isabella, Hella. Ellers er jeg helt vild med Alberte, Freja, Buster, Lucca og ella....

Håber vi når at finde enighed hehe:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke haft så svært ved navne....

Hvis det bliver en pige skal hun hedde Emma-Sophie eller Camilla

Og hvis det bliver en dreng skal han hedde Nicolas

Men vi vil rigtig gerne have at pigenavnet skal være bindestreg navn så hvis i har ider til Camilla-? eller ?-Camilla så kom gerne med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilla-Louise - har kendt en pige som hed det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle vi have haft en pige skulle det være Maja eller Tilde, men nu hvor det er en dreng, bliver det Max.. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke haft så svært ved navne....

Hvis det bliver en pige skal hun hedde Emma-Sophie eller Camilla

Og hvis det bliver en dreng skal han hedde Nicolas

Men vi vil rigtig gerne have at pigenavnet skal være bindestreg navn så hvis i har ider til Camilla-? eller ?-Camilla så kom gerne med dem.

Måske Camilla-Amalie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede 2 navne klar.

Hvis vi får en dreng skal han hedde Alexander.

Historien bag det navn er, at jeg desværre mistede min far inden Laura blev født og han hed Alex så derfor er min mand og jeg meget enighe om, at han skal mindes ved, at vores søn skal have navnet Alexander :loveshower

Hvis vi får en pige skal hun hedde Cecilie.

Det var lidt sværere med pigenavnet for der er bare mange søde. Mulighederne var også Clara, Emma, og så nogle flere jeg ikke helt kan huske. Det var min mand der fandt navnet Cecilie :loveshower

Mange knus fra

Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har snakket om Marcus eller Niklas Og Lærke, Mille, Lea eller Maja. Jeg synes det er svært med pige navne, så nu venter vi på at jeg skal scannes så vi (jeg) kan koncentrere mig om enten drenge eller pige navne.. Men synes det er svært...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt lost på drengenavnet..

en pige vil nok ende med navnet Naya Hailey.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt lost på drengenavnet..

en pige vil nok ende med navnet Naya Hailey.

Vi synes også bare drenge navn er vildt svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ret lost på drengenavne..

Hvis vi får en pige er vi på Emma eller Clara

Dreng??? Manden snakker om Anton :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne ligge ud.

Vi havde virkelig svært ved at finde et drenge navn, men et vi kan blive enige om er Gustav.

Nu venter vi jo en pige så det gør det hele lidt lettere. Af pige navne har vi snakket om: Julie - Emma - Alberte - Freja.

Men jeg tror vi venter med at tage helt stilling til vi ser hende. Se hvad der passer til hende :loveshower

Nu er vi for alvor begyndt at snakke pige navne : Ida er vi begge helt vilde med.......MEN, min kusine som skal føde 14 dage før mig, hvis de får en pige skal hun vidst hedde ida, så nu må vi vente lidt. De vil heldigvis også gerne vide hvad de venter. Så hvis deres er en pige, så har vi snakket Julie eller måske Clara.

Jeg kan lide alle 3 navne.

Jeg glæder mig bare til at holde hende i mine arme. Det er helt vildt. :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg glæder mig da også bare for vildt, og synes da egentlig godt bare tiden må gå.. Mille vil også gerne have lillebror Max ud snart.. Hé he..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores liste. Drengene navnene er sjovt nok lagt til side nu, da vi ved det er en pige der gemmer sig derinde.

Drengenavne: Pigenavne:

Adam (menneske) Melanie (sort farvet/ sort hår)

Andreas (mandig) Bianca (hvid)

Andrew (mandig) Sophia Har storesøster allerede bestem som 2. fornavn

Phillip/Philip (hestens ven) Isabella (Den der ærer gud/lige så smuk)

Christopher (kristus-bærer) Bennedicte (den velsignede)

David (Ven, elsket) Victoria (sejrens gudinde)

Nicholas (folke besejr) Caroline (fri mand)

Erich/Erik (altid hersker) Silke (Himmel)

Gabriel (Guds mand) Silja (Guds lys)

Stephan (krans) Dina (dommerinde/kærlighed)

Victor (sejrherre) Dicte

Robert Sissel (nordlys, morgengry)

William

Ikke nødvendigvis i den rækkefølge som de optræder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sletter åbenbart terbualtor !!! håber, at i overlever...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg glæder mig da også bare for vildt, og synes da egentlig godt bare tiden må gå.. Mille vil også gerne have lillebror Max ud snart.. Hé he..

Max børn er også lækre børn! Min knap 6 årige Max ønsker sig en lillesøster der skal hedde Mille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi for alvor begyndt at snakke pige navne : Ida er vi begge helt vilde med.......MEN, min kusine som skal føde 14 dage før mig, hvis de får en pige skal hun vidst hedde ida, så nu må vi vente lidt. De vil heldigvis også gerne vide hvad de venter. Så hvis deres er en pige, så har vi snakket Julie eller måske Clara.

Jeg kan lide alle 3 navne.

Jeg glæder mig bare til at holde hende i mine arme. Det er helt vildt. :loveyou

Det er ikke nemt det her. Nu er det Ida og Astrid der er favoritter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, Astrid er for sødt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke haft så svært ved navne....

Hvis det bliver en pige skal hun hedde Emma-Sophie eller Camilla

Og hvis det bliver en dreng skal han hedde Nicolas

Men vi vil rigtig gerne have at pigenavnet skal være bindestreg navn så hvis i har ider til Camilla-? eller ?-Camilla så kom gerne med dem.

Min kusine hedder Kamille-Marie det syntes jeg er VILDT sødt og pænt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, Astrid er for sødt :-)

Ja, og det klinger super godt med efternavnene.

Astrid Lundgaard Huus Hasforth

Jeg tænker meget over om navnet lyder godt når hun er både 2 år, 14 år, 25 år samt 50.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt Sif hvis det bliver en pige og Aksel hvis det bliver en dreng...

Min far valgte mit navn i sin tid, og jeg har altid været glad for den historie... Derfor valgte jeg at manden skulle vælge navnet til pigen (inden for rimelighedens grænse) Han brugte lang tid på at rode navnesider igennem på nettet... han er altid blevet kaldet viking på grund af hans udseende og han kan ikke lide navne som alle hedder (top 20 navne), derfor endte han på Sif of jeg kan rigtig godt lide det! :loveshower

Aksel var mandens farfar... Manden ligner absolut ingen af hans forældre, men tilgengæld ligner han i høj grad farfaren... Desværre nåede han aldrig at møde ham da farfaren døde 2 uger før manden blev født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har snakket om Marcus eller Niklas Og Lærke, Mille, Lea eller Maja. Jeg synes det er svært med pige navne, så nu venter vi på at jeg skal scannes så vi (jeg) kan koncentrere mig om enten drenge eller pige navne.. Men synes det er svært...

Nu ligger navnet til vores lille nye søn helt fast! Han skal hedde Marcus. Det synes vi er et rigtig fint navn også synes vi også at det passer fint til storebrors navn som er Mikkel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er et godt navn, og så betyder det 'den heldige rytterske', det er da ikke helt dårligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER