tinapingvin

Vil i se en flot

112 indlæg i dette emne

Jeg har testet idag fordi jeg skulle have sat en p-stav i igår, men grundet udebleven mens har jeg måtte udsætte det. Lægen sagde så at jeg skulle tage en test og var den negativ ja så kunne jeg komme idag for at få sat p-staven i. MEN det var den ikke - men jeg tror nu det er en snyde test, for testen var underlig i farven til at starte med og allerede inden for tiden kom der en ekstra streg som er blevet mere og mere positiv. Jeg har stærke mens smerter så regner med den kommer de næste par dage! :)

Men er den ikke yndig?

Med plastik

33ufvdj.jpg

Uden plastik

taszup.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhhh- den er da ret positiv :blink

Hvorfor tror du den er falsk? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhhh- den er da ret positiv :blink

Hvorfor tror du den er falsk? ;)

Jamen fordi den trak meget tynde og lodrette streger henover til at starte med - hvor man så kunne ane en streg, så tror (og håber) det er en snyder - så jeg kan få min p-stav i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den der er altså rigtig positiv. Og de teste der ser altid underlige ud i starten når man tisser på dem. Og som du har forklaret, sådan var det også de 2 gange jeg ventede mig.

Så den der er ikke falsk positiv! Den hopper jeg simpelthen ikke på.

En test kan være falsk negativ, men ikke falsk positiv. Hmm skal man sige tillykke? Tror skam den er go nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser da godt nok ret positiv ud..... :o

Har du før oplevet sådan en "snyde"-test... siden du slet ikke tror du er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm jeg tror altså ik du kan regne med den er falsk af den grund. Det gør mine test når jeg tester og der kommer ingen ekstra streg af den grund. Så må (desværre) nok sige at den ser rimelig positiv ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså..den der er mere tydelig end min første positive!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må altså også sige, at dét med de tynde streger gjorde mine hver gang (testede pæænt meget :rolleyes)

Du bliver da liiige nødt til at prøve en anden så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, jeg kan godt se i er ret enige....

Hmmm altså jeg har haft snyde teste før, men der har de ligget alt alt for længe, men der var jo allerede en streg (meget utydeligt) indenfor tiden, men den er jo så blevet så positiv nu at den kan tages billede af.

Men har man ikke øget HCG i kroppen op til mens?

Jeg har jo vildt mange smerter i underlivet, så jeg tror da mens er på vej, eller det bilder jeg mig selv ind.

Ihhhh nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tro. Kan i ikke se at farven på den nederste også er underlig ved siden af kontrolstregen???? Men igen, den er jo lyserød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må altså også sige, at dét med de tynde streger gjorde mine hver gang (testede pæænt meget :rolleyes)

Du bliver da liiige nødt til at prøve en anden så :)

Så må jeg købe en imorgen, eller køre en lille tur efter ungerne er puttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må altså også sige, at dét med de tynde streger gjorde mine hver gang (testede pæænt meget :rolleyes)

Du bliver da liiige nødt til at prøve en anden så :)

Hmm Den streg på billedet ser da ikke "tynd" ud?

Den er ligeså "tyk" som kontrol stregen, bare ikke ligeså tydlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså så vidt jeg ved, har man da ikke hcg i kroppen med mindre man er gravid??

Mente bestemt at hcg var et graviditets-hormon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm Den streg på billedet ser da ikke "tynd" ud?

Den er ligeså "tyk" som kontrol stregen, bare ikke ligeså tydlig ;)

Heller ikke det jeg mente :rolleyes

Mente, at på mine test kom der ligesom en masse tynde streger, der "flyttede" sig hen til den tykke streg (de tynde forsvandt) Ej, svært at forklare, men jeg mente ikke den er tynd. Synes den ser temmelig positiv ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har IKKE hcg i kroppen medmindre du er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HCG bliver kun dannet i kroppen når man er blevet gravid... Det er også derfor man siger at en test ikke kan blive falsk positiv.... Men kun falsk negativ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke det jeg mente :rolleyes

Mente, at på mine test kom der ligesom en masse tynde streger, der "flyttede" sig hen til den tykke streg (de tynde forsvandt) Ej, svært at forklare, men jeg mente ikke den er tynd. Synes den ser temmelig positiv ud :)

Jamen de tynde streger der - de var der en halv time efter også, og var kun blevet lidt mindre - og nu er de helt væk. Jeg kan da lige smide et billede ind hvordan den ser ud nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de tynde streger der - de var der en halv time efter også, og var kun blevet lidt mindre - og nu er de helt væk. Jeg kan da lige smide et billede ind hvordan den ser ud nu?

Lyder stadig som mine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er så blevet meget gul i det :rolleyes

Men selve teststregen er ikke tydelig hele vejen ned + der ved siden af kontrolstregen er noget rødligt farve også!

34e2erc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok også den ser fin positiv ud :) Jeg har også testet med dem i sin tid og de blev lige så positive den dag jeg skulle have haft mens..

Har du været ude og kører en lille tur ?? :jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok også den ser fin positiv ud :) Jeg har også testet med dem i sin tid og de blev lige så positive den dag jeg skulle have haft mens..

Har du været ude og kører en lille tur ?? :jul2:

Ikke endnu, men heldigvis lukker Kiwi først kl 22 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fuldstændig ligegyldigt om stregen ikke er rød hele vejen ned. Bare den test strip indeni ligger en smule mere til den ene side, mister den farve i den anden side. Jeg må godt nok sige at den er positiv og jeg er næsten sikker på du er gravid. Ud fra den test der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fuldstændig ligegyldigt om stregen ikke er rød hele vejen ned. Bare den test strip indeni ligger en smule mere til den ene side, mister den farve i den anden side. Jeg må godt nok sige at den er positiv og jeg er næsten sikker på du er gravid. Ud fra den test der ;)

Så ved jeg godt nok ikke om jeg skal grine eller græde :) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det farve ved siden af kontrol stregen er jo bare en "klat" og ikke en streg som den anden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige, jeg synes den ser meget positiv ud. ;) Men kan godt se hvad du mener med at den ser underlig ud med den ekstra klat farve der er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter i spænding - du må jo tage en ny så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER