DreamChild

Øv jeg bløder..

49 indlæg i dette emne

Først et stort :kram

Som nogen af de andre siger, så lyder det ikke særlig godt, men håber på det bedste for jer..

Jeg var selv gravid i feb. men fik en udskrabning, da der ikke var ngoet foster... Blev så gravid i min 2. cyklus derefter, så nu venter vi en lille guldklump til januar...

Men håber virkelig det bedste for jer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først et stort knus fra mig... Det er så forfærdeligt når man begynder at bløde og alle ens tanker samles om det værste udfald...

Jeg har blødt frisk blod rigtig meget i starten af denne graviditet og jeg har tænkt mange gange at nu er spillet ude men jeg har en stor fin dreng i maven på trods af blødninger og jeg har termin til januar..

Jeg bløder stadig engang imellem..

Håber det bedste for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee Update :wee

Jeg har lige været til scanning, og det viste sig at der stadig er et lille hjerte der slår derinde :loveshower

Jeg har stadig noget svær ved at tro på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, hvor dejligt - jeg krydser saa meget for dig og spire :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor skønt.

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en dejlig opdatering... Håber at det er et tegn på at det er en stærk lille en der gemmer sig derinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en fantastisk god nyhed. Håber det bedste for jer i resten af din graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig update :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower hepper på at spiren bliver hængende :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower EJ HVOR DEJLIGT! Har haft ondt af dig hele weekenden, men slet ikke vidst, hvad jeg skulle skrive. Men skønt at den stadig er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var da fantastisk :glad Det er vist en sund og stærk lille spire :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i bare søde og fantastiske allesammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en dejlig update :) Mon det kunne være en tvilling der er gået til? Eller havde de nogen svar på hvorfor du har blødt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt at den lille stadig har det godt derinde :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en dejlig update :) Mon det kunne være en tvilling der er gået til? Eller havde de nogen svar på hvorfor du har blødt..

Der har hele tiden kun været en, så nej det er ikke nogen tvilling der er gået til.

De ved ikke hvorfor, men siger det kan være et blodkar der var bristet. Men fik desværre ikke nogen forklaring på det, da de ikke viste hvad der var sket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg håber den lille bliver siddende..

Som sagt, er jeg en af dem som så hjerteblink - fik at vide jeg havde en åreknude der var gået hul på og det nok var der blodet kom fra.. Blødte i on-off i 2-3 uger og mistede til sidst.

Synes du skal spørge efter en HcG måling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg håber den lille bliver siddende..

Som sagt, er jeg en af dem som så hjerteblink - fik at vide jeg havde en åreknude der var gået hul på og det nok var der blodet kom fra.. Blødte i on-off i 2-3 uger og mistede til sidst.

Synes du skal spørge efter en HcG måling :)

Jeg bløder ikke mere, blødete kun i 1-2 dage. Men hvad kan en hcg måling fortælle? Det er jo fra 7-8 uge at hcg begynder at falde, og jeg er 8+3 i dag, så det vil vel være faldende nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder ikke mere, blødete kun i 1-2 dage. Men hvad kan en hcg måling fortælle? Det er jo fra 7-8 uge at hcg begynder at falde, og jeg er 8+3 i dag, så det vil vel være faldende nu?

Det skulle gerne give et billede af om fostret er sundt på nuværende tidspunkt.. Men ja, ved det faktisk ikke når du er så langt henne..

Men ved der er en del af dem der har mistet i uge 5-6-7 stykker, som har fået målt et lavt HcG..

Da jeg blev scannet, omkring uge 8-9, kunne de kun se at fostret levede, og graviditeten var sund - de mente dog jeg var kortere henne, da fostret ikke var så stort endnu. Så hvis du har fået at vide at alt ser sundt og godt ud, og fostret var så stort somd et skulle være og livmoren så fin ud, så er der jo intet problem :)

Jeg er nok bare selv lidt pessimistisk, og har denne gang både fået målt foster + målt HCG til uge 6 - men har jo også nogle trælse aborter i baggagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at læse at der stadig er en lille sund spire derinde!! :kram2 Jeg oplevede selv nogle voldsomme styrtblødninger i starten af min første graviditet, og jeg var mange gange sikker på at det var slut.... Men lille Marlon holdt ved derinde, og det viste sig senere at det var min moderkage jeg havde blødt fra fordi den lagde lavt i livmoderen, og derfor skrabede mod livmoderhalsen, og blødte..... Da jeg kom længere hen, og livmoderen voksede, blev moderkagen automatisk ført længere opad, og problemet var løst.

Jeg har ikke villet skrive før, for ville ikke give dig falske forhåbninger..... Men den scanning i dag lyder rigtig positiv! Det er bare skønt for jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du skulle have glæde af HCG- måling, så skulle du nok have fået den målt i fredags plus i dag, netop så de kunne se, om der skete et fald- mener først det er fra uge 9-10 det begynder at falde igen- altså som en naturlig del af graviditeten :unsure Alternativt kan du se, om lægen vil tage en blodprøve i morgen også igen om et par dage- MEN jeg synes nu, at du skal stole på skanningen fra i dag :) De er jo vant til at se fostre i alle størrelser, så de har da helt sikkert taget en vurdering- og alt er godt :) Husk også at nogle jo bløder på et tidspunkt i graviditeten- og har fået en dejlig bebs ud af det :) Jeg har også haft tabt, dog en MA, og da jeg spurgte om at få fulgt HCG denne gang fik jeg beskeden, at det var falsk tryghed, eftersom det kun falde med dags varsel. Fik dog taget en BP via mit job i sidste uge, men det var nu en dejlig kollega som gjorde det- faktisk uden jeg vidste, at hun havde bedt om HCG også :) Det gav et boost og noget ro- men var også en øjenåbner, da jeg kunne sammenligne HCG fra sidste graviditet også nu, og det har slet ikke været en sund graviditet sidste gang. Så på det punkt var det faktisk rart nok- men det er en helt anden sag. Nyd din graviditet og spirens voksen- også se frem til en dejlig graviditet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt, tillykke, det var da en grim overraskelse.

Jeg har prøvet at abortere og jeg vil sige, da er man ikke i tvivl – uden at gå i detaljer. <_<

:balloons

Blondie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt, tillykke, det var da en grim overraskelse.

Jeg har prøvet at abortere og jeg vil sige, da er man ikke i tvivl – uden at gå i detaljer. <_<

:balloons

Blondie

Anden gang jeg aborterede var det som en helt almindelig menses.. Så der kunne man sagtens være i tvivl.

Generelt, når der er klumper og meget blod, er det aldrig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at læse at der stadig er liv :loveshower

Held og lykke med graviditeten fremover :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER