Annaperenna

Anna's barnedåbstråd

57 indlæg i dette emne

Hmm... jeg gætter på det er dig der står med al planlægningen... og så er det vel også op til dig hvad temaet skal være ;)

Hvis ikke, så må du jo se om ikke Axel og dig kan komme frem til et kompromis...

Jeres forældre har jo holdt barnedåb som de synes, engang med jer... Nu må det være jeres tur til at bestemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nacisser som løgplanter kunne være fine eller afskåret hvide cyren'er

Eller denne campanula "WHITE WONDER" kunne være så smuk

post-154-050938900 1294573596_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak for blomster-inspiration!!!

Det bliver de blå fødder.. Axel er ikke til at hugge eller stikke i, oh well :) Fint skal det nok blive alligevel :)

Det bedst er at præsten har sagt OK til lørdag d.26.2 kl. 11 (min mor er død og det er hendes fødselsdag, det syntes jeg er SÅ fint)

Jeg skal have en vintage kjole på som skal lægges ind, det skal jeg have sat i verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt i kan få så betydningsfuld en dato!

Sig til, hvis du mangler hjælp til noget Anna... Du ved jo selv efterhånden hvad jeg kunne hjælpe med, hvis det var!:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som til at blive rigtig rigtig fint.. os selvom Axel ikke vil være med til det andet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak tøser! Der er ikke påskeliljer i februar vel?

Jeg er meget i tvivl omkring borddeko - vil gerne gøre det lidt fedt.. Tænker jeg vil folde servietterne som dette, binde med bånd med små fødder og så have et eller andet som bordkort sat på der i midten af bleen??

Overvejer lidt blåt og gult tema.. vil lave noget 'tissue pomanders' som skal hænge fra loftet.. Så jeg tænker måske noget deko med citroner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det fedt ud :) Jeg følger glædeligt med..

Jeg er selv døbt den 26 februar, bare for mange år siden :blush :blush :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak tøser! Der er ikke påskeliljer i februar vel?

Jeg er meget i tvivl omkring borddeko - vil gerne gøre det lidt fedt.. Tænker jeg vil folde servietterne som dette, binde med bånd med små fødder og så have et eller andet som bordkort sat på der i midten af bleen??

Overvejer lidt blåt og gult tema.. vil lave noget 'tissue pomanders' som skal hænge fra loftet.. Så jeg tænker måske noget deko med citroner?

Nu bryder jeg mig ikke om farverne bkå og gul sammen ;) Men det er en helt anden sag..

SYntes det lyder som en god ide.. og ja citroner er jo utrolig smukke når de er skåret over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er super flotte de serviettingester til at hænge ned fra loftet, men hvorfor lige gul og blå? :) Servietterne der er foldet som bleer er super fine og nemme at lave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine dine sidste billeder du har lagt ind.. er sikker på det hele bliver rigtig godt..

Skal vi ikke se et billed af din kjole ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser!

Gul og blå var bare for at shake det lidt på så det var lidt anderledes. Andre forslag modtages med kyshånd!! :)

Skal se om jeg kan få taget et billede, skylder vist lidt efterhånden - men det er en str. 44 og har lige fået input om at den måske ikke kan reddes til en str. 36/38 som jeg er..hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da min søn blev døbt havde vi købt 100 vis af blå og hvide balonner og en flaske helium. så der var ballonner bundet på alle stole med blå og hvidt bånd, det så helt vildt fedt ud... Lidt lige som de der serviet nogen du vil lave, ballonnerne hænger så bare ikke ned fra loftet med op mod loftet istedet for....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser!

Gul og blå var bare for at shake det lidt på så det var lidt anderledes. Andre forslag modtages med kyshånd!! :)

Skal se om jeg kan få taget et billede, skylder vist lidt efterhånden - men det er en str. 44 og har lige fået input om at den måske ikke kan reddes til en str. 36/38 som jeg er..hmm

Lyder til det bliver rigtig fint til jeres barnedåb, glæder mig til at se billeder fra dagen :)

Mht. der gule og blå, så kommer jeg til at tænke på Brøndby ;) Hvad med mørkeblå og lysblå sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser!

Gul og blå var bare for at shake det lidt på så det var lidt anderledes. Andre forslag modtages med kyshånd!! :)

Skal se om jeg kan få taget et billede, skylder vist lidt efterhånden - men det er en str. 44 og har lige fået input om at den måske ikke kan reddes til en str. 36/38 som jeg er..hmm

ØV! Med kjolen - men se på den positive side: så må du jo ud og shoppe! :yiepie

Mht. farverne så synes jeg da at de to farver der er på billedet med de servietblomster (lyseblå og lime) passer RIGTIG godt sammen... :weeSå kunne du jo skifte citronerne ud med limefrugter. (Jeg må indrømme at jeg også tænker BIF når jeg hører blå og gul sammen!<_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10000 tak for Jeres input! Jeg kunne lave en variation af lyseblå, en mørkere blå og så lime?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10000 tak for Jeres input! Jeg kunne lave en variation af lyseblå, en mørkere blå og så lime?

Lyder som en god idé. Har du tænkt over, hvordan du vil "fordele" farverne? (Forstår du mon hvad jeg mener..?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god idé. Har du tænkt over, hvordan du vil "fordele" farverne? (Forstår du mon hvad jeg mener..?)

Jeg ved præcis hvad du mener... Jeg laver muffins og formene er lyseblå og limegrønne - så måske binde et mørkblå bånd omkring?

På bordene har jeg faktisk overvejet perlehyancinter (de er vel også lyseblå) og så måske nogle glasfade med flydelys og udskåret lime? Overvejer lidt om jeg skal have en grøn bordløber eller? Servietterne bliver lyseblå, formet som en ble....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved præcis hvad du mener... Jeg laver muffins og formene er lyseblå og limegrønne - så måske binde et mørkblå bånd omkring?

På bordene har jeg faktisk overvejet perlehyancinter (de er vel også lyseblå) og så måske nogle glasfade med flydelys og udskåret lime? Overvejer lidt om jeg skal have en grøn bordløber eller? Servietterne bliver lyseblå, formet som en ble....

Du kan jo vælge en limegrøn organza løber til midt på bordet..? Ala Mit link

Det lyder godt med muffins ;) - sig til hvis du mangler hjælp til noget. Har nogle gode farver (pasta) hvis det er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på det blev et rigtig flot lokale, buffe og bord du/I fik pyntet, må vi ikke se billeder?!!!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det en god idé med en barnedåbstråd.

Så kan man gå og samle lidt inspiration.

Det ser ud til at du har fået planlagt en fantastisk fest :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set billeder og det var FLOT!cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set billeder og det var FLOT!cheerleader3.gif

:loveshower Jaaaa hun er bare SÅ kreativ hende den skønne Anna..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taak tøser :) billeder følger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm Anna, de der billder :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuud ja :)

Det er bare så monster besværligt at uploade billeder herpå så jeg skal lige have fundet ud af tiny pic :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER