Posted November 23, 2011 Den bog vil jeg da gerne vinde!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 23, 2011 Ja tak, jeg vil meget gerne vinde en bog. Kh. Bebe aka. læsehesten :bunny Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 24, 2011 Tror det er en fantastisk bog, som jeg meget gerne vil deltage i konkurrencen om :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 24, 2011 Den lyder super spændende... Kan relatere til det meste der står om den, så jeg krydser fingrer... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2011 ja, den lyder spændende. :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2011 Jeg vil da gerne vinde! :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2011 2 streger, :gravid = information nødvendig :toot :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2011 hmmm er denne bog mon noget for mig, når jeg jo ikke skal bære mit barn i maven men i hjertet??? :rolleyes Kender ikke bogen, så ved ikke om det er noget for dig.. men hvor er det en fantastisk måde at bære sit kommende barn på :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2011 Jeg vil også altid gerne vinde og det kunne da være super med sådan en bog til når jeg står med II :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2011 Jow jow... Selvom jeg sjældent vinder, er jeg absolut med på at være med i konkurrencen :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2011 hvornår mon vinderne er blevet fundet??? :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2011 De er fundet - og jeg var en af dem :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2011 De er fundet - og jeg var en af dem :loveshower har godt set den anden tråd, og tillykke til dig og de andre vindere Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 26, 2012 Den lyder super spændende. Den kunne jeg da godt tænke mig at vinde :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 26, 2012 Sommerfugl14 - dette er en gammel gammel konkurrence hvor vinderne ER fundet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2012 Den lyder super god, den vil jeg gerne vinde :-) kh Mamamy Share this post Link to post Share on other sites