Morhovgård

Igangsættelse....

10 indlæg i dette emne

Er der nogen der er blevet sat i gang og evt. har lyst til og fortælle jeres små beretninger om hvordan det gik, hvor læge det tager osv.....

Håber at høre fra jer, TAK tøser....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet det delvist :)

Jeg fik tid til igangsættelse til 41+6, men fødslen gik i gang af sig selv, da jeg var 41+5. Dog gik den i stå i løbet af natten, så jeg fik taget fostervandet næste formiddag, som er et af tiltagene til igangsættelse. Fra vandet blev taget, gik der 1-1½ time før der kom veer (igen). Du kan læse mere i min fødselsberetning.

Jeg fandt også dette link til en lignende tråd i "Fødsel"-forummet, hvor der er flere erfaringer og links til andre beretninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat igang med stik piller.. Mit vand gik natten til fredag og fik den første pille lørdag morgen, lørdag aften og så fik jeg ve drop søndag middag.. Vil sige jeg havde til tider nogle ret kraftige og trælse veer i de dage.. Men dejligt da det var ovre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat i gang da jeg var 41+5 hvor de gav MIG ve stimulerende drop. Fik det om morgen et tidspunkt. De tog vandet ved 12 tiden og fødte ved 15 tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet det.. Jeg blev sat igang 41+4 ved at de tog vandet. Fra de havde taget vandet gik der 14 timer før jeg havde min søn i armene. Alt gik fint og det var et helt normalt forløb..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min første stikpille kl 11 om formiddagen, den næste kl 20 om aftenen og jeg fødte kl 04 om natten :) Men det var også en meget hurtig fødsel!! Læs om igangsættelsen og fødslen i min fødselsberetning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vand gik onsdag formiddag, hvorefter der ikke skete mere!

Torsdag fik jeg lagt 2 stikpiller i løbet af dagen, uden resultat.

Fredag morgen var jeg 3 cm åben og kunne få ve-drop.

Det blev lagt ca. kl.12.15.

Der skete dog stadig ingenting! <_<

Ved 18.30 tiden kom de første veer og så kom de hurtigt.

Jeg udvidede mig fra 3 cm til 9 cm på 20 min...

Kl.21.35 er Victoria født - efter 2 presseveer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat igang i uge 39+0.

Jeg fik lagt 1 stikpille mandag, 2 stikpiller tirsdag, 1 stikpille og hindeløsning onsdag morgen og onsdag aften kl. 20.00 blev vandet taget.

Sebastian kom til verden ved akut kejsersnit torsdag kl. 16.22, da han lå skævt i bækkenet (ligestilstand kaldes det vidst) og var stjernekigger.

jeg tror mit forløb blev så langt da jeg blev sat igang i uge 39, jeg blev sat igang pga. helbredsmæssige problemer med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også sat igang. Fik en stikpille onsdag morgen, en mere onsdag eftermiddag, den næste torsdag morgen. Torsdag eftermiddag tog de vandet. Fik ve-drop om aftenen. Kristine blev født torsdag aften klokken 23:18. Du kan læse mere i min fødselsberetning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også sat igang, da jeg var 41+5. Jeg fik en stikpille kl 20, det var alt hvad der skulle til. Næste morgen, 8.30 var han ude :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER