CakeCrazy

Hvad læser du lige nu?

18 indlæg i dette emne

Hej piger

Nu har vi en del tråde, som løbende opdateres, så jeg tænkte, at vi også skulle have en tråd, hvor vi kunne skrive, hvad vi er i gang med at læse. På den måde kan vi inspirere hinanden :)

Jeg læser i øjeblikket Nord og Syd :)

EDIT: Skriv også gerne, hvad bogen handler om, genre og evt. hvorfor I har valgt lige den bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er for guderne må vide hvilken gang igang med Harry Potter serien :) Er i gang med Dødsregalierne nu, så skal snart finde på noget andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med Elsebeth Egholms tre hundes nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med brødrene Price. En bod der var med i Familie Journalen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med steig Larsson, pigen der legede med ilden... Elsker de bøger... glæder mig til at komem igang emd den 3. af dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser en krimi, der hedder "Skrig under vand". Var en bog jeg bare "faldt over" og så skulle jeg have noget at læse mens jeg venter på den nyeste Camilla Läckberg bog fra biblioteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser (noget så kedeligt som) "Sov igennem uden gråd" da jeg har en datter der på ingen måde kan finde ud af at sove igennem længere <_<

håber jeg hun kan om nogle uger, når jeg fulgt rådene i bogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser en krimi, der hedder "Skrig under vand". Var en bog jeg bare "faldt over" og så skulle jeg have noget at læse mens jeg venter på den nyeste Camilla Läckberg bog fra biblioteket :)

Den vil jeg også rigtig gerne læse. Den er på min "to read"-liste på Goodreads :)

Jeg læser (noget så kedeligt som) "Sov igennem uden gråd" da jeg har en datter der på ingen måde kan finde ud af at sove igennem længere <_<

håber jeg hun kan om nogle uger, når jeg fulgt rådene i bogen :)

Den kan varmt anbefales! Vi brugte den til vores datter, da hun var mindre :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan varmt anbefales! Vi brugte den til vores datter, da hun var mindre :super

Ja, den virker rigtig god. Har læst den igennem fra ende til anden nu og skal nu i gang med skemaerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan én har jeg da allerede oprettet... Jeg har bare været lidt dårlig til at holde den kørende og opdatere den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser "Journal 64" af Jussi Adler Olsen. Det er 4 bind i serien om kriminalassistent Mørch og hans hold der efterforsker gamle uopklarede sager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser "Journal 64" af Jussi Adler Olsen. Det er 4 bind i serien om kriminalassistent Mørch og hans hold der efterforsker gamle uopklarede sager.

ej den er altså bare god, jeg slugte den råt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser "Min Stjerne" om en jødisk piges erindringer fra 2. Verdenskrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser "On Beauty" af Zadie Smith. Handler om to akademiske familier, som har sådan et slags had-kærlighedsforhold til hinanden. Den virker finurlig og lovende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser den sidste bog i twilight serien :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg gået i gang med en ny bog - En charmerende mand af Marian Keyes. Jeg ELSKER hendes bøger!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser den sidste bog i twilight serien :blush

Det gør jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lånt alle bøgerne af Sara Blædel.

Før dette læste jeg Camilla Läckbergs Fyrmesteren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER