Girl Next Door

Brudekjoler

28 indlæg i dette emne

Jeg skal til 30 års fødselsdag i februar, og denne fest har temaet "bryllup" så jeg har i dag siddet og surfet efter brudekjoler på nettet, og NØJ hvor er der mange man forelsker sig i!

Jeg kigger primært på ebay, da jeg nægter at betale mere end 1500 kr for en kjole til et falsk bryllup.

Hvis i falder over nogen i synes er VIDUNDERLIGE til billige penge, eller bare finder nogen der er så smukke at de bare burde blive vist, så smid dem i denne tråd, og lad os alle drømme lidt om bryllup, prinsesse drømme og alt hvad der tilhører :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hva str. bruger du?... min ÆGTE brudekjole er til salg :lolhit

Ej pjat til side - Lilly lagersalg har helt sikkert nogle til meget billige penge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et funny tema, gad vide om hun regner med at pigerne kommer i brudekjoler?

Jeg kunne bombardere dig med billeder af smukke kjoler, men jeg har simpelthen susende travlt her inden jeg går på forlænget week-end, så jeg håber, at en anden brudekjole entusiast vil komme på banen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva str. bruger du?... min ÆGTE brudekjole er til salg :lolhit

Ej pjat til side - Lilly lagersalg har helt sikkert nogle til meget billige penge!!!

Åhh jamen ved jo ikke hvilken størrelse jeg er i brudekjoler, men tror måske jeg skal op i en 40-44, da mave og :hophop fylder godt i landskabet <_<

Og kjolen må gerne være en ÆGTE brudekjole, selvom det er et falsk bryllup ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et funny tema, gad vide om hun regner med at pigerne kommer i brudekjoler?

Jeg kunne bombardere dig med billeder af smukke kjoler, men jeg har simpelthen susende travlt her inden jeg går på forlænget week-end, så jeg håber, at en anden brudekjole entusiast vil komme på banen

Hun forventer at alle kvinder kommer i hvid kjole og mændene i habit/jakkesæt/kjole og hvidt... Det har hun gjort meget klart :) Jeg synes det er det fedeste tema, og nyder faktisk at kunne surfe efter kjole (nu når manden ikke kan tage sig sammen til at falde på knæ ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt sejt tema.. skal nok surfe lidt rundt efter kjoler for dig... Fed ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok lige smide billeder ind af de kjoler jeg har forelsket mig lidt i :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan jeg ikke få en invitation også, for kunne godt tænke mig at lufte min brudekjole igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men hvad med at kigge i brugt markedet på bryllupsklar, der kan du sikkert også finde en flot og billig kjole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan jeg ikke få en invitation også, for kunne godt tænke mig at lufte min brudekjole igen :)

Det var faktisk den begrundelse hun havde for at holde festen. Hun ville lufte hendes brudekjole :) Det seje er at hendes mor, mostre osv, har gemt deres kjoler, så dem hopper de i. Jeg synes det er SÅ fedt et tema, og glæder mig som et lille barn :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid jeg kunne være i min igen... det er en str. 36, så der går liiiiige lidt inden jeg er der igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men hvad med at kigge i brugt markedet på bryllupsklar, der kan du sikkert også finde en flot og billig kjole

Har været inde og lure, og mange af dem er faktisk dyrere end dem på ebay :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da prøve min når du kommer sveske.. :) Den er nok alll for stor til dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv Gul og Gratis, DBA og TrendSales. Eller prøv at gå ind i en brudebutik, og spørg om de ikke har nogle gamle modeller liggende, som de vil sælge til en billig penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne kjole er jo helt fantastisk! Total vintage prinsesse agtig (findes HER ) :loveshower

$(KGrHqR,!h4E5d!fnhjGBOgzsNWY!!~~60_1.JPG?set_id=880000500F

Denne her er ikke så meget mig, da jeg tror jeg kommer til at ligne noget der er løgn i den, men smuk er den! (findes HER ) :)

$(KGrHqQOKiwE31nbC(1gBOG+E5d4DQ~~0_1.JPG?set_id=880000500F

Virkelig total prinsesse kjole! LOVE it! Men tror desværre heller ikke den er god til min æbleform.. (findes HER )

$(KGrHqIOKiYE1dZ+bfQzBN,VIS4JWg~~0_1.JPG?set_id=880000500F

Denne er nok min yndlings. Synes den er SÅÅÅ smuk, og enkel (findes HER ) :biglove

!B-jWdl!CWk~$(KGrHqMOKjEEzOUkh9SvBM8+VwCUzw~~0_1.JPG?set_id=8800005007

Endnu en prinsesse kjole, dog ikke i hvid (findes HER )

$(KGrHqJ,!j!E4rUEWgdeBOTSq-u9Rw~~48_1.JPG?set_id=880000500F

En meget smuk og enkel kjole. Er også lidt forelsket i denne (findes HER ) :biglove

$(KGrHqEOKogE5koEk7VdBOgPC-vQ!!~~60_1.JPG?set_id=880000500F

Denne er jeg også lidt hooked på. Er helt vild med al det tyl (findes HER ) :loveshower

$(KGrHqZ,!jIE5d9FsMm1BOgOtCp(Y!~~60_1.JPG?set_id=880000500F

ELSKER (også) denne kjole. Synes virkelig den er SÅ smuk, enkel og klassisk (findes HER ) :7himmel

$(KGrHqZ,!j!E6IiDP,93BOkLp((1,!~~60_1.JPG?set_id=880000500F

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv Gul og Gratis, DBA og TrendSales. Eller prøv at gå ind i en brudebutik, og spørg om de ikke har nogle gamle modeller liggende, som de vil sælge til en billig penge :)

Ej det var en god idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså hvis du er meget til tyl, så kontakt Miss-lena på bryllupsklar, hun har nogle gode kontakter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige en reminder, hvis det er fra Kina at kjolerne kommer skal du nok ikke forvente at den ser ud som præcis på billedet, plus at du skal regne med selv at købe et skørt, da de ikke ligger særlig meget tyl i deres kjoler :)

Bare så du ikke bliver vildt skuffet når du modtager den hihi :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig nok med skørtet, men er det ikke også sådan herhjemme?

Jeg nåede at købe tre stk. :whistling Da jeg hele tiden fandt en der var flottere!

Synes egentlig de lignede helt godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da prøve min når du kommer sveske.. :) Den er nok alll for stor til dig...

Hvor er du sød :kiss :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kommer du fra. Jeg har en liggende, og jeg ville da blive glad for 1500kr for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes da også du skal lede efter noget i DK.

husk også at hvis du køber noget fra ebay er der generelt fra kina og så kommer der told og moms og postdk gebyr på.

Reglerne er som følger:

Satserne for hvornår en forsendelse skal fortoldes ser således ud:

Under 80 DKK: Du skal hverken betale told, moms eller fortoldningsgebyr

80 - 1.150 DKK: Du skal betale moms og fortoldningsgebyr

Over 1.150 DKK: Du skal betale moms, told og fortoldningsgebyr

Hvis du ender med at ville bestille noget udenfor EU kan du se hvad der kommer af afgifter på her http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøjs for et fedt tema. Det gad jeg også godt være med til. :loveshower

Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind, for ellers ville jeg da have lagt min smukke kjole ind. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder KJOLEN og mangler skørter, så kan du overtage mine til billige penge- der er 2 stk. ;) Var lige ved at skrive, at du kunne købe min brudekjole det er str. 42- men vil lige overveje det, inden jeg sætter billeder ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER