Mettemor

Hjælp til kage med fondant

13 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har fået den ide, at lave en sjov kage til min søns 3 års fødselsdag. :) Men det har jeg aldrig prøvet før. :help Altså jeg tænker på de seje kager jeg har set herinde, med fondant og pynt. Jeg bager rimelig ofte, men altså almindelige kager og brød. Så søger alt det hjælp jeg kan få, opskrifter tips og ideer. Hvor kan man købe fondant henne? og er det det samme som sugarpaste?

Altså kom frit frem med ideerog opskrifter. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom nu piger, hilfe, :help Evt. links til nogle sider, jeg kan kigge på?? Er helt blank på det her område.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe fondant/sugarpaste hos Panduro Hobby. On-line hos Kagekompagniet.dk og specialkøbmanden.dk

Held og lykke med kagen, og husk billeder :-)

Hej fra Gitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købe det i nogle supermarkeder. Dr.oetker har også lavede en fondant.

Jeg kan ikke huske hvad præcis forskellen på fondant og sugarpaste, men i princip er det det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at logge på bryllupsklar og kigge i deres forum under bryllupskager - der lærte jeg alt hvad jeg kan + jeg har selv lavet en guide med mine erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke logge på bryllupsklar mere. :unsure Men kunne måske oprette mig igen. Hmm ellers god ide.

Prøver også at google mig lidt frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kun lige hurtigt på, men prøv at søge i madforum herinde, for der har været mange lignende tråde som denne derinde!

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kun lige hurtigt på, men prøv at søge i madforum herinde, for der har været mange lignende tråde som denne derinde!

God fornøjelse

Er det ikke det her, der er madforummet?? Eller er der et andet? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan også prøve at kigge på denne side. Der er masser af kagedåser, som med glæde hjælper med gode råd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også prøve at kigge på denne side. Der er masser af kagedåser, som med glæde hjælper med gode råd :D

Ok, den er sikkert gammel, men det har jeg sgu aldrig hørt før :lolhit :lolhit :lolhit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have. :kram2

Kagedåser :blink Den var sgu ny og god! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, den er sikkert gammel, men det har jeg sgu aldrig hørt før :lolhit :lolhit :lolhit :D

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER