Guest Diden

"You wouldn't believe what i had to do to fit this tshirt!"

26 indlæg i dette emne

Da min barndomsveninde var gravid første gang købte jeg og en anden veninde en vente tshirt med ovenstående statement.. Synes den var totalt fed og ville selv have en når tiden engang kom..

Nu er det jo lige rundt om hjørnet men har ikke kunnet opdrive den siden..

Er der nogle af jer derude der er faldet over en lignende, eller ved hvor de kan købes? (Butik/online?)

tak på forhånd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke kan finde den nogle steder på nettet, så er det jo bare at købe en vente t-shirt selv og så gå ind til eksempelvis Intersport og få det trykt på t-shirten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke kan finde den nogle steder på nettet, så er det jo bare at købe en vente t-shirt selv og så gå ind til eksempelvis Intersport og få det trykt på t-shirten!

kan man ikke gøre det online? Jeg har nemlig forsøgt at lede efter online shops der lavede vente tshirt med prints man selv kunne kreere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan man ikke gøre det online? Jeg har nemlig forsøgt at lede efter online shops der lavede vente tshirt med prints man selv kunne kreere

Det har jeg aldrig set må jeg indrømme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige, hvor man kan købe sådan en t-shirt, men du kan designe din egen t-shirt her: http://design-tshirts.spreadshirt.dk/

Ved dog ikke om de har graviditets-t-shirt :unsure

Der var desværre intet, ellers tak for hjælpen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske, at jeg har set den før, men kan desværre ikke huske hvor :huh Men den er genial :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske, at jeg har set den før, men kan desværre ikke huske hvor :huh Men den er genial :D

Toootaaalt :D

Min veninde byttede den til "it started with af kiss" fordi hun mente den ikke passede <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Toootaaalt :D

Min veninde byttede den til "it started with af kiss" fordi hun mente den ikke passede <_<

Hun var da kedelig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun var da kedelig :P

Totalt! Især fordi jeg er ret sikker på at tshirten passede.. Det var bare hende der ikke mente den var "passende"... eller noget.

Men det er ligemeget... hun er praktisk talt kun en bekendt i dag... sådan er det jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

høhø.. skal så meget ha' den tshirt ved nummer 2 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du finde ventetøj du selv kan bestemme dit tryk på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

høhø.. skal så meget ha' den tshirt ved nummer 2 :P

Det må jeg lige huske ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du finde ventetøj du selv kan bestemme dit tryk på :)

IIIIHHH Tusind tak! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du prøve her. De har virkelig mange sjove graviditets T-shirts og man kan også designe sin egen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske, at jeg har set den før, men kan desværre ikke huske hvor :huh Men den er genial :D

Jeg havde den, da jeg ventede Smuksakken :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du prøve her. De har virkelig mange sjove graviditets T-shirts og man kan også designe sin egen :)

Årh, jeg skal have mange t-shirts derindefra når jeg bliver gravid! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg skal have mange t-shirts derindefra når jeg bliver gravid! :P

Det skal jeg også... whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor er de fine :D

Må helt sikkert have nogle til min engang kommende babymave, og helt sikkert denne: "Does this baby make me look fat?" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor er de fine :D

Må helt sikkert have nogle til min engang kommende babymave, og helt sikkert denne: "Does this baby make me look fat?" :lol

Arh gief sådan en SKAL man da bare ha! :D

Med risiko for at når man har den må vil J ytre "JA" hele tiden.. <_< Men så har jeg jo en undskyldning for at give ham én med kagerullen xD (jeg er gravid = homoner = hint hint) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fundet nogle søde trøjer derinde, og min søster mangler noget graviditetstøj allerede (uge 11-12 stykker), da hun venter tvillinger er maven jo allerede ret synlig..

Hvad koster det at få sendt til DK? Og skal der noget told eller noget på, eller kan man bare bestille derinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er fra cafepress så er det fra England, så ingen told :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er fra cafepress så er det fra England, så ingen told :)

Åh ja, det var dem jeg mente.. :) Har nogen købt af dem? Kan ikke se om de overhovedet sender til dk nemlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det var dem jeg mente.. :) Har nogen købt af dem? Kan ikke se om de overhovedet sender til dk nemlig?

Jeg har handlet hos dem før, så de sender til DK :) Kan dog ik huske hvor lang tids levering der var, men det kom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har jeg sendt linket til hende, så kan hun selv kigge lidt.. ;) Synes bare der er SÅ mange sjove..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER