fynboen

Sexlyst... Har overhhovedet ikke nogen...

13 indlæg i dette emne

Jeg har virkelig ingen sexlyst lige for tiden... Det vil sige at det har stået på i rimelig lang tid nu...Jeg tror vi har haft sex 3-5 gange i løbet af min graviditet, fordi jeg bare ikek har lyst.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... Synes jeg har prøvet at tænke positivt på sex, altså at det er godt og hvor meget jeg nyder det når jeg endelig kommer igang, men lige lidt har det hjulpet...

Og et eller andet sted forstår jeg ikke at L har tålmodighed til det... Og så tænker jeg bare at der er 3 måneder tilbage... og ved jo ikke om sexlysten kommer tilbage når jeg har født...

Ellers har jeg taget en beslutning om at jeg vil finde en person som kan hjælpe mig med det, for har ikke samvittighed til at kæresten skal lide under det, men vil jo heller ikke have sex med ham bare for at gøre ham glad...

Hvordan har i andre haft det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde heller ikke lyst da jeg var gravid, slet ikke!

Men jeg hankede op i mig selv, gav manden nogle handjobs i badet og nogle nætter, hvis lysten bare var der i få sekunder skulle manden springe til med det samme!

Nogle gange hjalp det også når han nussede mig eller at jeg fantaserede helt vildt..

Jeg havde lyst til nærheden i sex, dagen efter jeg havde født.. lysten er lille stadig fordi jeg får trygheden ved at amme min datter, men lige så snart manden bare røre ved mig på en mere lyaten måde, så er min krop klar :P

Jeg tror nok at du skal få lysten igen - det er jo også meget normalt at lysten ikke er der når man er gravid.. - nogle går hele graviditeten igennem uden sex fordi en af personerne ikke kan li' tanken om det..

jeg forklarede ofte min mand at jeg ikke havde lyst fordi jeg ikke kunne være i min egen krop, pga. Plukveerne når jeg kom og aktiviteten fra babyen også.. det var svært at nyde sex, for jeg var ikke "alene" med manden om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lysten tilbage :blush

Vi har heller ikke sexet særlig meget i graviditeten... Sex har aldrig fyldt så meget for os som jeg kan fornemme det gør for de fleste andre og de sidste par måneder har der bare været så mange andre ting der har fyldt. Og når min mand har mange ting der fylder, så er det (modsat de fleste mænd) sex der ryger af prioriteringslisten... Jeg har været bange for det var fordi han ikke havde lyst når nu maven er så stor efterhånden og han også jævnligt kan mærke hende helt tydeligt, men han siger det kun betyder meget lidt. Vi har også dyrket sex for nylig og jeg kan godt mærke det føles anderledes end det plejer - det er lige lidt ubehageligt til at starte med og så bliver det helt fantastisk!! Jøsses, hvor er orgasmer under graviditet vilde!!! :o

Til gengæld, så tror jeg, at vi næste gang skal holde os fra stillinger hvor jeg skal være alt for aktiv/atletisk fordi jeg fik faktisk rigtig ondt i mit underliv af det :( Jeg håber virkelig en anden stilling forhindrer det :unsure

Hold da op - sikke et meget åbent indlæg jeg fik skrevet...:blink Håber ikke jeg overskrider nogens grænser :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stor lyst til min mand for tiden, der er nogen dage hvor det er mindre, især hvis lillepigen sparker lige op til... Men ellers nyder jeg det bare. Men maven begynder da efterhånden at være i vejen, men hva så må vi være kreative. Har hørt om mange der har mindre sexlyst også, så er sikker på at det nok skal komme igen for dig.. Men samtidig er det vigtigt ikke at lade stå til. Synes tit at meget sex giver lyst til mere sex mens lidt sex gør en doven. Så det kan let blive en ond cirkel at komme ind i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stor lyst til min mand for tiden, der er nogen dage hvor det er mindre, især hvis lillepigen sparker lige op til... Men ellers nyder jeg det bare. Men maven begynder da efterhånden at være i vejen, men hva så må vi være kreative. Har hørt om mange der har mindre sexlyst også, så er sikker på at det nok skal komme igen for dig.. Men samtidig er det vigtigt ikke at lade stå til. Synes tit at meget sex giver lyst til mere sex mens lidt sex gør en doven. Så det kan let blive en ond cirkel at komme ind i

Vi snakked eidt om det den anden dag og han har heldigvis fuld forståelse for at lysten ikke er der... Men jeg tror egentlig du har ret i det med at lidt sex gør en doven... Men jeg håber bare at lysten kommer igen når jeg har født.. så har han noget at se frem til...

Da vi havde sex sidst kunne kæresten faktisk mærke junior sprske, så det var han rigtig glad for... Og så lå han og så film bagefter( jeg faldt i søvn) og der havde han også mærket junior sparke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sex hvad er det????

Min lyst er totalt væk og har været rigtigt længe. Jeg tror ikke vi har gjort det i 5 måneder nu... wow vildt at tænke på :-(

før Tobias kom til verden, var jeg for besværet til at kunne noget som helst, et enkelt handjob en gang imellem blev det til, men nu efter jeg har født, tænker jeg virkelig at jeg aldrig vil have lyst til sex igen.

Indtil videre har han heller ikke lyst, fordi han kan ikke komme væk fra tanken om fødslen og hvad der kom ud dernede....

jeg har sagt til ham, at han skal sige til hvis han begynder at savne det, eller tænke på det, men der er ikke blevet sagt noget endnu. Der kommer lidt ekstra kys og kram en gang imellem, men der er længe imellem...

Men fordi det er sådan for mig, behøver det jo slet ikke blive sådan for dig søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke den store sexlyst for tiden, men det hjælper som regel på det når vi først kommer igang. Derudover har min mands et stort behov, og derfor overhører jeg nogle gange min egen manglende lyst for hans skyld. Elsker jo nærheden i sex og kan godt leve med at det ikke er et festfyrværkeri for mig hver gang. Jeg tror at det bliver sværere at komme igang med sexlivet igen efter fødslen, hvis det går helt i stå allerede nu.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det omvendt.. jeg har meget lyst til sex generelt, men er ikke så god til at signalere det til min mand. Jeg "vimser rundt" og gør mig til, nusser ham og kysser ham, men han ser det bare som lidt kærligt omsorg, som han gengælder, men så ikke gør mere ved. Jeg skal bogstaveligt talt hive fat i ham og begynde at trække hans tøj af eller sige til ham højt at "jeg vil ha sex"... og det får jeg desværre ikke gjort særlig tit :lolhit så det ender med at jeg dagdrømmer lidt om sex eller bare rør lidt ved mig selv i stedet, når jeg er alene.

Når jeg endelig tager mig sammen og hiver ordentligt fat i manden, så vil han også gerne sex og afviser mig ikke. Han tænker bare ikke selv på det i hverdagen og lægger derfor ikke selv op til noget. Det synes jeg kan være lidt frustrerende <_<

Det skal dog siges at der ellers er meget ømhed og nærhd i vores forhold - han er god til at putte, nusse, kysse, kramme osv flere gange om dagen (også på hans initiativ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage har jeg faktisk fået opbygget en sexlyst, så den skal helt sikkert udnyttes... men L har virkelig også bare været rigtig kærlig de sidste par dage... Han er normalt ikke en der er så god til at kramme, kysse, nusse og bare vise kærlighed sådan rigtigt...

Men har virkelig bare nydt de dage her.. så han skal da belønnes... :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage har jeg faktisk fået opbygget en sexlyst, så den skal helt sikkert udnyttes... men L har virkelig også bare været rigtig kærlig de sidste par dage... Han er normalt ikke en der er så god til at kramme, kysse, nusse og bare vise kærlighed sådan rigtigt...

Men har virkelig bare nydt de dage her.. så han skal da belønnes... :) :loveshower

Hvor skønt! Nyd det, der er ikke noget bedre end når ens mand viser sin kærlighed :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min sidste graviditet var sexlysten meget lille, men det vendte faktisk allerede dagen efter jeg havde født, så manglende lyst under graviditeten behøver ikke betyde det bliver svært at komme i gang igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt! Nyd det, der er ikke noget bedre end når ens mand viser sin kærlighed :biglove

Det gør jeg også... Det er virkelig dejligt...det føles lidt mærkeligt, når man slet ikke er vant til det...

Men nyder det i fulde drag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min sidste graviditet var sexlysten meget lille, men det vendte faktisk allerede dagen efter jeg havde født, så manglende lyst under graviditeten behøver ikke betyde det bliver svært at komme i gang igen :)

Okay...det er jeg faktisk glad for at høre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER