Carcassonne

Hvor meget har I taget på?

14 indlæg i dette emne

Hvor meget har I taget på hvornår?

Også meget gerne billeder af maven hvis I har, så man kan se hvor tydeligt det er at I er gravide :) :7himmel

Første trimester 12 uger:

Andet trimester 27 uger:

Tredje trimester uge 39/fødsel:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan kun være med på 12 uger til at starte med og der havde jeg tabt 4 kg pga kvalme og opkast. desværre ikk så meget mave at se, så ingen billeder endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg var 12 uger henne havde jeg taget 1 kg. på nu er jeg 20+3 og har næsten taget 4 kg på og de er kommet inden for de sidste 2 uger så det går stærkt nu <_< men sådan er det jo :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm. startvægt 75 , nu uge 40+4 73 kg .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 +4 og har taget ca 6 kilo på, fra 50 til 56.... og maven gror- men det sætter sig heldigvis kun på maven :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, lidt nørd er man vel altid - her er en kurve over min vægt fra jeg blev gravid og til 3 måneder efter fødsel. Desværre fik jeg ikke vejet mig så meget i starten af graviditeten...

Indspilning%252520i%252520fuld%252520sk%2525C3%2525A6rm%25252011-10-2011%252520172020.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har taget 2½ kg på indtil videre, og er i dag 28+3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg ligger lige omkring plus 11-12 kg."Regner" faktisk med at tage ligeså meget på som sidst, hvilket var 22 kg."håber" så også med at smide dem alle igen kort tid efter- ligesom sidst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første trimester 12 uger:

1. trimester går faktisk til 13+0 ;)

Jeg havde taget 1,4 kg. på ved 13+1

 

Andet trimester 27 uger:

3. trimester starter ved 28+0, men det har jeg ikke billede af, så du får 27+0 og 29+0, hvor jeg havde taget hhv. 7,9 og 8,9 kg. på :)

27+0

 

29+0

 

Tredje trimester uge 39/fødsel:

Her kan jeg så ikke helt være med endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startvægt: 42 kg.

Uge 12: -2 kg. vægt:40 kg - led af ekstrem graviditets kvalme/opkast og var indlagt på hospitalet..

Uge 27 (26+2): 7 kg. vægt:47 kg - har endelig fået appetitten igen og stoppet med at kaste op, har dog stadig kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+6 idag, og har indtil videre taget 2 kilo på. Det er dejligt, håber jeg kan holde vægten nede, vejede 10 kilo for meget inden jeg blev gravid, men satser på de ryger så snart prinsessen er ude :P

Til gengæld er maven tydelig gravid nu, det er simpelthen så dejligt frem for bare at se lidt for tyk ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden vi gik igang vejede jeg 49,4 kg.

13+0: der vejede jeg 51 kg og havde der taget 1,6 kg på...

Er ikke helt færdig med 2 trimester men da jeg var 24+0 vejede jeg 56 kg og havde derfor taget 6,6 kg på.. De sidste par uger er det gået vildt hurtigt og har taget 700-800 g på om ugen gys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0 (vægt: +0,5 kg)

2d8rtef.jpg

20+0 (vægt: +3kg)

2jflx1h.jpg

28+0 (vægt: +4,5kg)

152kfp4.jpg

Sidst nye mavebillede - 33+0 (vægt: +8kg)

21n2o49.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det lidt tid siden, at jeg var gravid, så kan ikke huske de forskellige vægt stadier ;) Men lige inden jeg fødte 39+0, havde jeg taget godt 11 kg på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER